blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
lamborghini murcielago lp 640 http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7216 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Johny [ pát lis 13, 2009 4:24 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | lamborghini murcielago lp 640 | ||
budu rad kdyz me upozornite na chyby nez zacnu pokracovat dal
|
Autor: | noob [ pon lis 16, 2009 6:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: lamborghini murcielago lp 640 |
Já tam chyby nevidím ale asi už na tom stejně pracuješ dál |
Autor: | Johny [ úte lis 17, 2009 3:08 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: lamborghini murcielago lp 640 |
bohuzel pude mi to pomalu.U vlastniho compu mi deska odesla do vecnych lovist a tak se musim spolehat na jiny.Ta karoserie samotna mi trvala dva mesice a porad v renderu dela nejaky kraviny,ale kdyz uz sem si u ni opekal mozek chci to dotahnout |
Autor: | Bumpkin [ úte lis 17, 2009 3:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: lamborghini murcielago lp 640 |
dam ti radu postni vic pohledu a ocihni dalsi fora a meshe jinych grafiku nestyd se za to ze jejich wir pouzijes jako referenci vyuzij informaci z fora vertex je stejny v Blenderu v Maxu v Maye a v buh vi v cem jinem zatim pekny jen se mi zda ze mas mistama zbitecny trojuhelniky a dalo by se to resit jinak a mozna i lip, treba vzadu ty dva vedle sebe, to ti to tam nedela neplechu?? nebo ty trojuhelniky na vydechu/nasavani vzduchu tak aby to bylo ostre/hranate noo par vyhrad bych mel jen by to chtelo vic pohledu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |