blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Studiové rendery v interním rendereru?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7013
Stránka 11

Autor:  Lex Lexter [ sob srp 08, 2009 8:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Studiové rendery v interním rendereru?

Je to nejspíš skoro nemožné, ale je docela legrace se o to snažit. Tady jsou mé předběžné výsledky. Jasný, bylo by lepší vzít si na to yafa nebo jiný, ale takhle je to větší legrace :). A navíc je to celkem rychlovka na prezentace modelů :), proto to asi dělám.

http://lexlexter.savana.cz/upload/obraz ... y/test.jpg

Vím o nepravidelném přechodu na pozadí, makám na tom.

Autor:  Genom [ sob srp 08, 2009 8:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Studiové rendery v interním rendereru?

Pěkný matroše...

Na reál matroše kdyžtak zkus využít B.M.P.S viz hlavní stránka...

Autor:  Lex Lexter [ sob srp 08, 2009 8:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Studiové rendery v interním rendereru?

Genom píše:
Pěkný matroše...

Na reál matroše kdyžtak zkus využít B.M.P.S viz hlavní stránka...


O to mi ani tak nešlo, spíš o to vytvořit si scénku pro prezentaci jednotlivých modelů tak, aby to nějak vypadalo, na to právě připadají studiové rendery. Ale s internalem si celkem rozumím a je docela rychlej, tak chci dosáhnout podobného efektu jen s ním.

Matroše jsou z velké části z databáze, zajímalo mě jak se budou ve scénce chovat.

Autor:  lz [ sob srp 08, 2009 8:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Studiové rendery v interním rendereru?

Lex: nemožné to není, je to na delší dobu, ale jde to. S úspěchem používám setup vyvinutý trnitou metodou pokus-omyl, z poseldní doby třeba ten Sauber C9 je taky z internalu. Co používáš za světla? Já dávám většinou hlavní Spot, na vytažení odlesků velké Area (větší než samotný model), Hemi na přisvícení + další Area tam, dke je to potřeba. Hodně pomůže využívání vrstev..

Autor:  Lex Lexter [ sob srp 08, 2009 8:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Studiové rendery v interním rendereru?

lz píše:
Lex: ...Co používáš za světla?...


Viz tento screen: http://lexlexter.savana.cz/upload/obraz ... screen.png

Dvakrát area po stranách pro spec a jeden hlavní na osvětlení scény. Za přední kamerou je případné hemi, kdyby bylo potřeba. Za celou scénou je pak okruh, do kterého bych pak chtěl hodit fotku kvůli zajímavějším odrazům. No, mohlo by to být ještě zajímavé.

Autor:  G_Taurus [ úte srp 11, 2009 3:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Studiové rendery v interním rendereru?

lz píše:
Lex: nemožné to není, je to na delší dobu, ale jde to. S úspěchem používám setup vyvinutý trnitou metodou pokus-omyl, z poseldní doby třeba ten Sauber C9 je taky z internalu. Co používáš za světla? Já dávám většinou hlavní Spot, na vytažení odlesků velké Area (větší než samotný model), Hemi na přisvícení + další Area tam, dke je to potřeba. Hodně pomůže využívání vrstev..

Technika stylu pokus omyl mi v tomhle případě nepřijde moc dobrá stačí se inspirovat realitou a jejím nasvícení nebo na netu jsou tutory jak na to. Byly doby když jsem to dělal stylem pokus omyl ale teďka spíš chci docílit nějakého efektu a ještě k tomu to mít reálně správně tzn.nasvícení deštníkem pro správnou specularitu a tak.

Tady je můj první prezentovatelný pokus
Obrázek

Autor:  G_Taurus [ stř srp 12, 2009 3:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Studiové rendery v interním rendereru?

První pokus aplikace mého studiového renderu
Obrázek

Autor:  Antharon [ stř srp 12, 2009 4:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Studiové rendery v interním rendereru?

príliš široké ohnisko (tablety už sú nechutne zdeformovane), chcelo by to nastaviť aspoň na stovku a oddialiť.
tablety majú podivný materiál (alebo tvar) vyzerajú matné a teda by mali byť buď hranaté, alebo ak sú to pilulky mali by byť lesklé.
kontrast teplého a studeného svetla je príliš vysoký.
tiene sú podľa mňa príliš dlhé buď ich nejak viac rozmaž alebo daj svetlá viac zvrchu.
A možno upraviť kontrast, lebo mne to príde strašne šedé...

Autor:  G_Taurus [ stř srp 12, 2009 4:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Studiové rendery v interním rendereru?

Antharon:díky za koment v hodně věcí se s tebou schodnu pokud bude další progress tak až na kameru s tím něco udělám ten kontrast teplých a studených barev se mi tak líbí :-)

Autor:  Antharon [ stř srp 12, 2009 4:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Studiové rendery v interním rendereru?

nevravím, že kontrast sa mi nepáči, ale príde mi príliš výrazný, chcelo by to nejak ho zjemnit aby to bol len taký náznak.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/