blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Nesquik
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6994
Stránka 12

Autor:  noob [ pon srp 03, 2009 6:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Nesquik

Tak jsem zkoušel zase nějakej výtvor :-)

Obrázek

Autor:  Sunshaftstudios [ pon srp 03, 2009 8:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

colkovo to nieje zle, ale chce to vylepsit niektore veci:
zajac ma divne ovisnute ruky
kachlicky vzadu niesu ploche, ale ako keby gulate
na texturu drebva vzadu na skrinkach pouzi map imput nie plane, ale cube ci ako sa to vola
nejako mi chiba AO a chcelo by to viac doplnkov, aby to vyzeralo realnejsie...

hlavne daj toho zajaca do "skutocnejsiej a dynamyckejsiej" polohy

Autor:  noob [ pon srp 03, 2009 9:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

Na rukách ještě budu dělat mám to naplánované :-)
Ty kachličky jsou úmyslně kulaté (líbí se mě to víc) máme takové doma :)
Na texturách též pořád pracuju :-)
A prosimtě co je to AO (nějak se v těhle zkratkách nevyznám :oops: )
Na doplňkách taky pracuju :)

Autor:  noob [ pon srp 03, 2009 9:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

Jo a díky za ten input to jsem neznal :D těď jsem to dal na cube a vypadá to o dost lepší :wink:

Autor:  Alfisko [ pon srp 03, 2009 10:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

noob: Pouzivej "upravit" a nepostuj vic prispevku za sebe pokud to neni ve vetsim casovem rozmezi. Jinak te admini roztrhaj :twisted:.

AO je Ambient Occlusion.. Vice informaci zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_occlusion
Jinak scena je podle me super :). Ma takovy svuj nadech a donutila me se zasmat nahlas :emo05:.

Pokud bych to mel uvest vice na rovinu tak zajic nema chybu, mozna jen jeho belmo by mohlo byt vice bile a nosan asi trochu tmavsi. Zkusil bych mozna pouzit DOF (http://en.wikipedia.org/wiki/Depth_of_field) a jiny uhel kamery (vic zespodu).
Byt na tvem miste, tak bych se vyvaroval textur v okoli, kdyz samotny zajic ma takovy fajnovy cartoon styl.
Nejaky postprocess (v blender node editoru) by se hodil pro zlepseni nadechu sceny a vetsiho sjednoceni odstinu a saturace.
Urcite bych zviditelnil kulicky v misce.

PS: Procpak mas tak neskutecne neoptimisticky a neunikatni nick?

Autor:  noob [ pon srp 03, 2009 10:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

Alfisko díky za rady určitě s tím něco udělám podle tvých rad :) přece jenom je to WIP :)

Jinak jsem rád že se ti to líbí :wink:

A ty textury jsem teďka trochu upravil takže už tam seděj trochu víc než na obrázku ale vím jak si to myslel (poždějc sem postnu progress)

PS: nick mám takovej protože nemůžu nikdy na žádnej přijít tak jsem tam něco plácnul :)

A sorry adminům za ten double post (nejsem žádný hunter) :lol:

Autor:  smrq [ pon srp 03, 2009 11:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

nejak moc se to vsechno leskne. aspon u neceho (treba kralik) by se hodilo snizit spectacularitu.

Autor:  noob [ úte srp 04, 2009 6:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

Článek o AO jsem si přečetl ale stejně jsem nějak nepochopil kde ty světla maj být ani jaký typ světel :oops: :oops: asi jsem moc hloupej na to :-( :cry:

Autor:  Alfisko [ úte srp 04, 2009 7:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

noob píše:
Článek o AO jsem si přečetl ale stejně jsem nějak nepochopil kde ty světla maj být ani jaký typ světel :oops: :oops: asi jsem moc hloupej na to :-( :cry:

Jo uz chapu co jsi nepochopil. AO se v blenderu zapina v "Buttons Window" pod polozkou se zakratkou F8. Tam mas tab "Amb Occ" a odtud uz snad vis jak dal. Jinak svetla jsou casto velmi podobna jako bez AO, u nich se nic specialne nenastavuje. Ale urcite zmeny v osvetleni asi stejne budes muset udelat, ale to je uz na tobe.

Autor:  noob [ úte srp 04, 2009 7:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

Ok trochu si mě to přiblížil zkusím na to teďka vlítnout a zrovna sem postnu pokrok co jsem tam dodělal a už se to asi bude trochu blížit do finále :)

Autor:  noob [ stř srp 05, 2009 12:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

Takže další pokrok :)

-přidané AO
-přidaná skříňka
-kuličky zvidtelněny
-spectacularita snížena

ještě tam zkusím dodělat ten field of depth a opravit ruky

Obrázek

Autor:  Antharon [ stř srp 05, 2009 1:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

hovorí sa depth of field a tu nie je nutné, subjekt je pomerne veľký a ohnisko široké, takže by to malo byť v pohode ostré...

Radšej uprav materiál chladničky a keramiky...

Autor:  noob [ stř srp 05, 2009 1:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

Ok Antharon zítra na to mrknu dneska už jsem docela unavenej :)

Autor:  smrq [ stř srp 05, 2009 10:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

druha verze je rozhodne lepsi.

Autor:  Sunshaftstudios [ pon srp 10, 2009 11:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nesquik

tie gulicky su v rade jak vojaci. ale inac pekne. este by som pozmenil farebnost, lebo pozadie vyzera realisticky a zajac a zelena a fialova farba cartoon. to k sebe nejde

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/