blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Frostmourn http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6965 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | noob [ pát črc 17, 2009 4:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Frostmourn |
Opět zdravím :) tentokrát jsem se pokusil o něco jinýho než o auto a wire co na to říkáte? |
Autor: | Alfisko [ pát črc 17, 2009 5:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Frostmourn |
Ano, velmi dobra prace.. Ale bez poradnych materialu/textur to nema moc smysl :).. Dobre by se z toho generovala normal mapa |
Autor: | noob [ pát črc 17, 2009 5:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Frostmourn |
Jo, materály a textury to neni moje silná stránka protože s tim nemám žádný zkušenosti... takže myslíš že by se vyplatilo to otextit a nějaký pořádný materiály? |
Autor: | Bumpkin [ pát črc 17, 2009 9:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Frostmourn |
heh zajimave, nerikam ze je to dobre nebo skvele ale urcite to neni spatne jen me zarazi to sileny prehusteni cepele a sem tam nechapu ten wir¨, mesh je mistama ne moc dobre vyresen no nazacatek vzdy kdyz neco zacnes modelovat je dobre si ujasnit kontury/rysy danneho modelu nebo veci a casto je dobre si tyto kontury nejdriv v prostoru znazornit krivkou ci radou vertexu, ujasnis si pak tvar a i ti to usnadni to jak mas vest mesh |
Autor: | noob [ pát črc 17, 2009 11:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Frostmourn |
No, díky vám oběma za pochvalu Ta čepel je přehuštěná ani nevim proč prostě jsem extrudoval a extrudoval až se to nějak přehustilo ale na rovný ploše to myslim že nevadí. Ale jak řikal alfisko ty materiály jsou špatný asi se v tom zkusim pořádně pohrabat co co dělá... jinak mě přijde lehčí udělat model než na to naházet textury a materiály + to dobře nasvítit |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |