blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Rocvalley http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6914 |
Stránka 1 z 12 |
Autor: | Kexar [ stř črc 01, 2009 12:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
Trochu monstrozni, ale proc ne, architektonicky je to v celku prijatelne. Jedine co mne pride divne je ta brana neni nak moc vysoka? |
Autor: | taby [ stř črc 01, 2009 3:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
V poměru proti ostatním věžím nikoli. |
Autor: | smrq [ stř črc 01, 2009 5:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
souhlasim s kexarem. vez, v ktere je brana, by takto vysoka byt klidne mohla (ale vzhledem k hradbam je to imho mozna krapet moc), ale samotna brana je primo megavysoka. co tim jako jezdi? elefanti? :) |
Autor: | X-Bow [ stř črc 01, 2009 6:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
Je to pěkné. Mohl by jsi postnout obrázek té brány ze strany?? Jenom jestli je ta brána něco jako kombinace věže, aby na ní mohli stát lučištníci :D.. |
Autor: | f!sa [ stř črc 01, 2009 6:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
smrq píše: souhlasim s kexarem. vez, v ktere je brana, by takto vysoka byt klidne mohla (ale vzhledem k hradbam je to imho mozna krapet moc), ale samotna brana je primo megavysoka. co tim jako jezdi? elefanti? :) pro ty by to bylo zase moc uzke ... jinak take souhlasim |
Autor: | Alfisko [ stř črc 01, 2009 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
Vy vubec nemate smysl pro megalomanstvi . Co kdyby chtel projit strider? Nebo drak, ale slusnym zpusobem :-P? Brana je siroka 6 metru, takze sloni by mohli projit klidne 2 tesne vedle sebe.. Spis olifant by mel problem ;-). http://membres.lycos.fr/frodon9/hpbimg/oliphant.jpg Jinak normalne se budou otevirat jen uplne dolni segmenty brany.. ty jsou vysoke 6m, takze by tam projel i nakladak nebo prosla zirafa .. Cela se bude otevirat jen pri ceremoniich.. tu je ten image, saturace dreva se jeste bude menit a ted budu na cely model pridavat decaly spiny, mechu a prasklin.. jinak jsem taky zmenil texturu brany aby vice ladila ke zbytku http://the-eleventh.com/files/images/brana.jpg Je tedy sice pravda, ze brana vysoka 22 metru je krapet moc, ale mesto je bohate a tak to musi nejak ukazat |
Autor: | Sunshaftstudios [ pát črc 03, 2009 8:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
neviem, ale na tom poslednom wire obrazku tam mas daku zblastnu topologiu, ale moc sa do lowpoy nevyznam, takze to tak asi ma byt... ale stale my vrta hlavou, ze preco nepojis dva triangla, a nedostanes z toho polygon. |
Autor: | Sagi [ pát črc 03, 2009 9:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
2sunshaft: A z čeho se skládá ten polygon? Z trojúhelníků |
Autor: | Antharon [ pát črc 03, 2009 10:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
a ja som si vzdy myslel, ze opengl robi vylucne s trojuholnikmi... :) |
Autor: | smrq [ pát črc 03, 2009 10:41 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
jsi rychly, alfisko. na tom namesti stoji, pokud se nepletu, chram, ktery jsi tu ve wipu kdysi mel (vlakno se tusim jmenovalo dvirka). je to hezke, ale uz tehdy jsem zvedal varovne prst a upozornoval na ohlidani si slohu a architektury vubec. at to neni jen nejaky oku sice lahodny, ale jinak nefunkcni a nelogicky gulas. treba moc nechapu funkci toho soklu hned za branou, ze ktereho se musi na namesti sjizdet po naspu? ten sokl je vysoky snad 10 metru, ktery moula by neco takoveho vrsil, kdyz to nema zadny logicky duvod. jen bylo potreba postavit jeste vyssi most, vedouci k brane... |
Autor: | jankoš [ pát črc 03, 2009 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rocvalley |
v architektuře se sice moc nevyznám, ale líbí se mi to btw jakým způsobem si texturoval tu skálu? |
Stránka 1 z 12 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |