blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Rocvalley
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6914
Stránka 112

Autor:  Alfisko [ úte čer 30, 2009 9:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Rocvalley

Rocvalley je fiktivni fantasy mesto ktere jsem si vymyslel pro herni projekt the-eleventh a delal jsem na nem nejakou dobu asi pred pul rokem, ale potom me to na cas prestalo bavit. Ted se k nemu vracim a budu sem postovat muj postup :). Tady zatim na zacatek jsem to vyhrabal a opravil par bugu na modelu a pridal texturu mostu :emo02:.
Click!
Obrázek

Autor:  Kexar [ stř črc 01, 2009 12:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Trochu monstrozni, ale proc ne, architektonicky je to v celku prijatelne. Jedine co mne pride divne je ta brana neni nak moc vysoka?

Autor:  taby [ stř črc 01, 2009 3:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

V poměru proti ostatním věžím nikoli. :wink:

Autor:  smrq [ stř črc 01, 2009 5:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

souhlasim s kexarem. vez, v ktere je brana, by takto vysoka byt klidne mohla (ale vzhledem k hradbam je to imho mozna krapet moc), ale samotna brana je primo megavysoka. co tim jako jezdi? elefanti? :)

Autor:  X-Bow [ stř črc 01, 2009 6:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Je to pěkné.
Mohl by jsi postnout obrázek té brány ze strany?? Jenom jestli je ta brána něco jako kombinace věže, aby na ní mohli stát lučištníci :D..

Autor:  f!sa [ stř črc 01, 2009 6:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

smrq píše:
souhlasim s kexarem. vez, v ktere je brana, by takto vysoka byt klidne mohla (ale vzhledem k hradbam je to imho mozna krapet moc), ale samotna brana je primo megavysoka. co tim jako jezdi? elefanti? :)


pro ty by to bylo zase moc uzke :-)... jinak take souhlasim

Autor:  Alfisko [ stř črc 01, 2009 7:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Vy vubec nemate smysl pro megalomanstvi :twisted:.
Co kdyby chtel projit strider? Nebo drak, ale slusnym zpusobem :-P?
Brana je siroka 6 metru, takze sloni by mohli projit klidne 2 tesne vedle sebe.. Spis olifant by mel problem ;-). http://membres.lycos.fr/frodon9/hpbimg/oliphant.jpg
Jinak normalne se budou otevirat jen uplne dolni segmenty brany.. ty jsou vysoke 6m, takze by tam projel i nakladak nebo prosla zirafa :-).. Cela se bude otevirat jen pri ceremoniich..

tu je ten image, saturace dreva se jeste bude menit a ted budu na cely model pridavat decaly spiny, mechu a prasklin.. jinak jsem taky zmenil texturu brany aby vice ladila ke zbytku
http://the-eleventh.com/files/images/brana.jpg

Je tedy sice pravda, ze brana vysoka 22 metru je krapet moc, ale mesto je bohate a tak to musi nejak ukazat 8-)

Autor:  Alfisko [ čtv črc 02, 2009 1:20 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Tak dnes mi tedy vetsinu casu zabralo vytvareni 2 grafik-friendly textur pro floru a spinu :). Cast vysledku je videt dole.. osuntelost dela zdi mnohem zajimavejsi :) nejsou uz tak jednolite.. Na brane jsem pridal par prasklin a most je taky ze strany i ze shora poskvrnen decalama.. Jedna polovina hradeb nema decaly, protoze je tam jen dosavadne.. potom to stejne vymazu az budu kopirovat a zrcadlit finalni verzi te casti nalevo.

Obrázek
Click!
Obrázek
Click!
Obrázek
Click!
Obrázek
Click!

decal = plane s texturou s alphou, ktery se nanasi na model a vetsinou dodava jen detaily..

Autor:  Alfisko [ pát črc 03, 2009 4:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Dodelal jsem hradby zevnitr (jeste tam prijdou podobne klenby jako jsou zvenku).. pak namesticko a u zkousim vmestnat dovnitr budovy :) ale bude to chtit hodne uprav tedy..

Obrázek
Click!
Obrázek
Click!
Obrázek
Click!

Autor:  Sunshaftstudios [ pát črc 03, 2009 8:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

neviem, ale na tom poslednom wire obrazku tam mas daku zblastnu topologiu, ale moc sa do lowpoy nevyznam, takze to tak asi ma byt... ale stale my vrta hlavou, ze preco nepojis dva triangla, a nedostanes z toho polygon. :?:

Autor:  Sagi [ pát črc 03, 2009 9:42 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

2sunshaft: A z čeho se skládá ten polygon? Z trojúhelníků :wink:

Autor:  Antharon [ pát črc 03, 2009 10:39 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

a ja som si vzdy myslel, ze opengl robi vylucne s trojuholnikmi... :)

Autor:  smrq [ pát črc 03, 2009 10:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

jsi rychly, alfisko. na tom namesti stoji, pokud se nepletu, chram, ktery jsi tu ve wipu kdysi mel (vlakno se tusim jmenovalo dvirka).
je to hezke, ale uz tehdy jsem zvedal varovne prst a upozornoval na ohlidani si slohu a architektury vubec. at to neni jen nejaky oku sice lahodny, ale jinak nefunkcni a nelogicky gulas. treba moc nechapu funkci toho soklu hned za branou, ze ktereho se musi na namesti sjizdet po naspu? ten sokl je vysoky snad 10 metru, ktery moula by neco takoveho vrsil, kdyz to nema zadny logicky duvod. jen bylo potreba postavit jeste vyssi most, vedouci k brane...

Autor:  Alfisko [ pát črc 03, 2009 11:38 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Sunshaftstudios píše:
neviem, ale na tom poslednom wire obrazku tam mas daku zblastnu topologiu, ale moc sa do lowpoy nevyznam, takze to tak asi ma byt... ale stale my vrta hlavou, ze preco nepojis dva triangla, a nedostanes z toho polygon. :?:

Takova topologie tam je kvuli mapovani.. Samozrejme by se to dalo udelat bez takove "mrize" na kazde stene, ale to bych potreboval dalsi 2 textury nahravat zvlast.. to by byl jeste vetsi bordel pri modelovani.. A jeste k tomu takhle mohu na jeden face namapovat cast svetlych i cast tmavych cihel a tim si usetrit krapet casu a zavest do modelu trochu detailu.. Jinak trojuhelniky tam byt muzou, protoze ten model neni urcen k subsurfovani - dokonce se nekdy hodi vic pouzit trojuhelnik.

Antharon píše:
a ja som si vzdy myslel, ze opengl robi vylucne s trojuholnikmi... :)

Prevezt quads na triangles se da vzdycky, takze asi takto :).. Ale s quads se lepe modeluje a taky mapuje, takze s nimi pracuji radsi..

smrq píše:
jsi rychly, alfisko. na tom namesti stoji, pokud se nepletu, chram, ktery jsi tu ve wipu kdysi mel (vlakno se tusim jmenovalo dvirka).
je to hezke, ale uz tehdy jsem zvedal varovne prst a upozornoval na ohlidani si slohu a architektury vubec. at to neni jen nejaky oku sice lahodny, ale jinak nefunkcni a nelogicky gulas. treba moc nechapu funkci toho soklu hned za branou, ze ktereho se musi na namesti sjizdet po naspu? ten sokl je vysoky snad 10 metru, ktery moula by neco takoveho vrsil, kdyz to nema zadny logicky duvod. jen bylo potreba postavit jeste vyssi most, vedouci k brane...

Toto je problem ktery ted hodlam resit.. Ruzne modely domu se k sobe moc nehodi a to casto i proporcne. Do ted jsme delali v tymu modely domu s kompletnim interierem.. Nyni hodlame delat aspon 3/5 domu pouze s prvnim patrem, protoze bychom se jinak zblaznili. Ono vytvorit takove mesto se vsim vsudy je zatracene dost prace. Nastesti jsme uz udelali takovych modelu, ktere byly naprd, ze ted uz jsme se snad poucili :emo17:. Jinak funkce soklu je snizeni zakladni podstavy kde budou potom stat domy. Kdybych toto nesnizil tak mi spoustu domu bude precuhovat pres hradby :|.

Tu jsou proporce v rocvalley a ukazka kde by ty domy byly (a to jeste 2,4 metru ubiram ;))
Obrázek

Autor:  jankoš [ pát črc 03, 2009 3:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

v architektuře se sice moc nevyznám, ale líbí se mi to 8-)
btw jakým způsobem si texturoval tu skálu?

Stránka 112 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/