blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
zase něco do soutěže :) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6865 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | janmatys [ pon čer 15, 2009 7:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsem zvědav na textury... Model vypadá jednoduše a bez závad, pokud možno v takto ranném stavu soudit. JayM |
Autor: | Antharon [ pon čer 15, 2009 8:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
model je jednoduchý, ale dostatočný, zbytok bude zavisiet od svetla a materiálov... |
Autor: | foret [ pon čer 15, 2009 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, náký detaily ještě přibudou, a hlavně bych chtěl zkusit udělat sametovou vycpávku krabičky, ale nevím, jak se to povede , tak uvidím... |
Autor: | Sunshaftstudios [ úte čer 16, 2009 7:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no ked chces taky detail na krabicku, tak tam daj aspon trosku detailu, taketo hranate rhy moc realisicky nevyzeraju... a zisiel by sa aj pohar a popolnik s dymiacou cigarou, alebo nieco so by dotvorilo atmosferu |
Autor: | foret [ úte čer 16, 2009 8:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, už mě taky napadlo, že by to bylo moc prázdný mám v plánu udělat jednu část krabičky prázdnou, na stole rozehraný asi soliter a někde naboku popelník se zapáleným doutníkem. tak to snad nák vyjde |
Autor: | taby [ úte čer 16, 2009 8:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Celkem by mě zajímalo, jak vypadá wire. I z toho důvodu, že takto to zatím vypadá tak, že je krabička obráběná, ale ne sestavená z dílů. Je mi jasné, že je to začátek práce, ale pokud to budeš mapovat texturou, tak je celkem dobré mít dobře rozvrženou síť. |
Autor: | foret [ úte čer 16, 2009 8:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no, sem teprve začáteční, takže nečekejte žádnou nádheru, ale pokusím se udělat to co nejlíp... |
Autor: | taby [ úte čer 16, 2009 10:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, je to tak, jak jsem říkal ... víko i spodní část vypadají jako vygrézované. Jak jsem psal výše, chce to zapracovat na to, aby to vypadalo jako sestavené z několika částí. To určitě zvládneš, i když jsi začátečník. |
Autor: | smrq [ pát čer 19, 2009 10:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: zase něco do soutěže :) |
jak jsi vyrabel ten dym od doutniku? nevypada prirozene. (ja bych to rsil v postprodukci rozmazanim nejake svetle stopy stetce, ale jiste existuje i nejaky blender zpusob ) a rozhodne bych zvolil napaditejsi pohled kamery a osvetleni. tohle je takova nudna klasika. neboj se vybrat pohled, ktery by nekterou podarenou cast vzal vice z detailu. a urcite tam prihod stiny, takhle jednoducha scena se prece nemuze renderovat tak dlouho, abys mel potrebu vypinat Ray. |
Autor: | foret [ pát čer 19, 2009 10:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: zase něco do soutěže :) |
jj, ten kouř je zatím dočasnej, je to jen zdeformovanej mesh s halo efektem, asi ho udělám v postprod., jak říkáš a ten pohled kamery zkusím změnit, na stíny sem zapoměl, sravím to... |
Autor: | taby [ pát čer 19, 2009 1:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: zase něco do soutěže :) |
Kouř můžeš udělat v Blenderu pomocí částic. Googli tutoriály a určitě něco najdeš. Pokud neplánuješ dělat nějaké pozadí herny, tak bych kameru více přiblížil nad stůl, i když to bude znamenat, že nebude tolik vidět. |
Autor: | foret [ pát čer 19, 2009 1:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: zase něco do soutěže :) |
jj, přes částice to umím, ale myslím, že to je tady zbytečné, ale zkusit můžu i to, pozadí bych chtěl dát nákou hernu, pokud se podaří, jestli ne, tak ještě nevím jak to udělám... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |