blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

How does work camera obscura in discworld?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6857
Stránka 11

Autor:  Antharon [ pát čer 12, 2009 3:32 am ]
Předmět příspěvku:  How does work camera obscura in discworld?

tak tento snímok by mal v konečnej fázi vyjadrovať zeměplošský fotoaparát v ktorom je uveznený imp, ktorý rýchlosťou blesku namaľuje obrázok.
To čo tu vidíte je len veľmi ranné WIPko, ktoré budem postupom času updatovať až k cieľu.

TODO list:
1, kompozícia a prvotné rozloženie snímku - ok
2, model impa
-2,1 model hlavy - ok
http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... _final.gif
-2,2 model rúk
-2,3 model chodidiel/topánok
-2,4 model roláku
-2,5 model nohavíc
-2,7 model baretu
-2,8 textúry
3, model kamery
4, modely okolnej scény
5, svetlo
6, postprocessing

wip:
- model hlavy:
http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip1.png
http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip2.png
http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip3.png
http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip4.png
http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip5.png

Přílohy:
camera_wip1.png
camera_wip1.png [ 131.71 KiB | Zobrazeno 711 krát ]

Autor:  Antharon [ sob čer 13, 2009 4:53 am ]
Předmět příspěvku: 

update: model hlavy impa

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/