blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
How does work camera obscura in discworld? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6857 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Antharon [ pát čer 12, 2009 3:32 am ] | ||
Předmět příspěvku: | How does work camera obscura in discworld? | ||
tak tento snímok by mal v konečnej fázi vyjadrovať zeměplošský fotoaparát v ktorom je uveznený imp, ktorý rýchlosťou blesku namaľuje obrázok. To čo tu vidíte je len veľmi ranné WIPko, ktoré budem postupom času updatovať až k cieľu. TODO list: 1, kompozícia a prvotné rozloženie snímku - ok 2, model impa -2,1 model hlavy - ok http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... _final.gif -2,2 model rúk -2,3 model chodidiel/topánok -2,4 model roláku -2,5 model nohavíc -2,7 model baretu -2,8 textúry 3, model kamery 4, modely okolnej scény 5, svetlo 6, postprocessing wip: - model hlavy: http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip1.png http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip2.png http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip3.png http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip4.png http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... d_wip5.png
|
Autor: | Antharon [ sob čer 13, 2009 4:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
update: model hlavy impa |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |