blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Jak udělat realistiscky velkou lod v Blenderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6813 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | CélineDionFanPetr [ čtv kvě 28, 2009 3:16 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Jak udělat realistiscky velkou lod v Blenderu | ||
Ahoj te mám problém když dělám scénu s titanicem nebo jinou lodi vždy to vypada jako když natačim malej model jak mám udělat to aby ta loď vypadala obří?
|
Autor: | Siso [ čtv kvě 28, 2009 4:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pohrat sa s ohniskovou vzdialenostou u kamery napriklad. (zoom) |
Autor: | Antharon [ čtv kvě 28, 2009 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
znížiš zoom, priblížiš sa k lodi a dáš ju z podhľadu |
Autor: | smrq [ čtv kvě 28, 2009 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
filmari na to jeste pouzivaji zpomalene zabery. pokud si ten princip pamatuju dobre, kolikrat je model mensi nez ve skutecnosti, zhruba tolikrat je treba film zpomalit. to ti sice k nicemu neni (tezko posoudit, o kolik mas mensi model ), ale treba by zpomaleni zaberu pomohlo. |
Autor: | CélineDionFanPetr [ pát kvě 29, 2009 7:31 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky Za rady mám jeste jeden dotaz delal ste uz nekdo animaci lodi jak rozrazi vlny ? zaboha nevim jak to udelat.Vodu už mám docela Realistickou ale ty vlny podél lodi jak Lod rozráží vodu když pluje tak s tema si vubec nevim rady. |
Autor: | bobbin [ pát kvě 29, 2009 9:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Fluid Simulation. napr.: http://physbam.stanford.edu/~fedkiw/animations/boat_straight.wmv http://physbam.stanford.edu/~fedkiw/animations/boat_turning.wmv Originalni Stranka: http://physbam.stanford.edu/~fedkiw/ - - - - - - - - - - Fluid Sim. tutorialy: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=74656 http://www.blendernation.com/2007/10/09/fluid-simulator-tutorial/ |
Autor: | Siso [ pát kvě 29, 2009 11:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
bobbin: nejak som sa nedocital ci ten typek urobil tu lodku v blenderi? |
Autor: | bobbin [ pát kvě 29, 2009 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta stranka Rona Fedkiwa jen ukazuje nazorne vyuziti Fluid Simulation algoritmu pro dane simulace. Nez udelane v nejakem 3D softu, rekl bych spis, ze se jedna o objektove programovani a implementaci danych algoritmu na danou problematiku. Tyto algoritmy se pak prenasi do "nasich" 3D softu a kde se napasuji na libiva UI se spousty tlacitek a hejblatek. Proto jsem tam pridal i dva odkazy primo na portaly venujici se Blenderu. |
Autor: | Siso [ pát kvě 29, 2009 12:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
fluidy pouzivam v bledenru a da sa s nimi kde co, ale stale myslim ze by bolo kde co vylepsovat, uz len napriklad banalitu ako mat viac domen v scene atd. Ale to si uz potom viem zivo predstavit to menu ktore bude mat 100 poloziek....xe |
Autor: | bobbin [ pát kvě 29, 2009 12:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja zas ano. Jestli implementace Node Editoru pro particle systemy bude uspesna (jak je zmineno v threadu ohledne v2.5), nevidim duvod, proc to pripadne v budoucnu neaplikovat i na Fluid Simulation. Ale to uz odbihame od tematu tohoto threadu... |
Autor: | taby [ pát kvě 29, 2009 12:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Změnil bych několik věcí: 1) kameru. Pokud ji dáš tak, aby byla ve výšce očí člověka, tak vzbudíš dojem, že se jedná o velkou loď. Toto však těžko použít, pokud to bude letecký záběr nebo nějaký jiný. 2) přidej nějaký jiný objekt, podle kterého bude jasný, jak je loď velká ... přidej ryby, ptáky, jiné menší lodě, lidi apod. 3) vodu kterou máš, tak neodpovídá měřítku lodi. Toto mi připadá, jako bych rozvířil vodu v umyvadle. 4) Jiné materiály nebo textury. Pokud dokážeš vytvořit realističtější textury, pak to bude velký krok kupředu a směrem k tomu, že to nebude vnímáno jen jako model. 5) Víc si pohraj s detaily. Skutečná loď by byla o mnoho složitější a místy v detailu i členitější než ta tvoje. Možností, jak to udělat je povícero. Záleží hodně na tom, co z toho má vzniknout. |
Autor: | CélineDionFanPetr [ ned čer 07, 2009 6:32 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | VOda 3D | ||
Co vy na to?
|
Autor: | taby [ ned čer 07, 2009 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, že tam není nic vidět. Nemáš jiný render? |
Autor: | CélineDionFanPetr [ ned čer 07, 2009 7:00 pm ] | ||||
Předmět příspěvku: | |||||
Co neni vidět? voda neni vidět? TITANIC je tam malinkej člunik je tam lešení je tam nadrž na vodu je tam pilíře kde jsou zakotveny základy lešení. Tak tady přidám ještě jeho sestřičky Olympic a Britannic
|
Autor: | Pitris [ ned čer 07, 2009 8:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci rýpat, ale máš tam všude takové zvláštní barevné ladění. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |