blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Dortík
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6806
Stránka 12

Autor:  foret [ pon kvě 25, 2009 6:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Dortík

Tak sem se rozhodl udělat malou scénku s jídlem, jsem začátečník, tak bych byl rád kdybyste mi nák poradili, zkritizovali, atd...

Obrázek

Autor:  MOJE [ pon kvě 25, 2009 7:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevidím tiene :?

Autor:  foret [ pon kvě 25, 2009 7:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

no, při renderu mám zapnuté shadows a jinak nevim, co bych měl udělat.

Autor:  smrq [ pon kvě 25, 2009 7:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

a mas zapnute tlacitko "ray" na zalozce render (F10). mnohe svetla bez teto vecicky stiny nevrhaji.
ja bych k te scene pridal jeste nejakou fotku na pozadi. a pak tam mas chybky v modelaci (treba lzicka je malo prohnuta), ale to neni pri pokusech tak moc dulezite.
a dorticek by zaslouzil jeste nejakou "povrchovou" texturu, at neni tak hladky.

ale jinak v pohode obrazek. urcite je od minule znat znacny pokrok. (pokud si nepletu tebe nebo tve prace s nekym jinym.)

Autor:  Kexar [ pon kvě 25, 2009 7:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Minimalne bych spustil ambient oclussion, aby to nevypadalo tak neuveritelne umele.Jinac ten dort to je porce pro jednoho? :lol:

Autor:  foret [ pon kvě 25, 2009 9:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

používal bych externí render, ale yfray(yfaray) mi nák nefunguje a s jinýma neplacenýma nevím, jak zacházet.... :(

Autor:  djs_core [ pon kvě 25, 2009 9:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Spíš se divím, že se nikdo nepozastavil nad tím, že je celý obrázek rozostřený ... :idea:

Autor:  djs_core [ pon kvě 25, 2009 9:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

foret píše:
používal bych externí render, ale yfray(yfaray) mi nák nefunguje a s jinýma neplacenýma nevím, jak zacházet.... :(

Ambient oclussion umí i internal ...

Autor:  foret [ pon kvě 25, 2009 9:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo, to bylo způsobneno tím, že jsem v render menu měl zakliknutý render pouze 8. vrstvy a já měl ten model v 1. vrstzvě, no a než mě to napadlo, tak sem rendroval F12 a potom sem použil Corel capture , no a tím se to rozostřilo, teď už je to v poho, tak to můžu napravit.

Autor:  foret [ pon kvě 25, 2009 9:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak tady:
Obrázek

Autor:  Sagi [ pon kvě 25, 2009 9:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

ty materiály jsou o ničem.. respektive.. je tam dost reflexe a ta nemá co odrážet takže odráží šedou. :wink:

Autor:  foret [ pon kvě 25, 2009 9:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo jasně, já to vidím, ale sem začáteční, takže neumím hned všechno, a taky to ještě není dodělaný, chce to ještě náký pozadí a tak,...

Autor:  Sagi [ pon kvě 25, 2009 10:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj.. omlouvám se jestli to vyznělo ostře.. mělo to být jen konstruktivní.. pokračuj :wink:

Autor:  taby [ úte kvě 26, 2009 9:17 am ]
Předmět příspěvku: 

Asi máš standardní kameru s čočkou 35, ale asi by stálo za to to změnit na 50.
Vyber kameru, přejdi do editovacích nástrojů a tam to najdeš. :wink:

Autor:  Sunshaftstudios [ úte kvě 26, 2009 9:40 am ]
Předmět příspěvku: 

ten stol si vyslovene ziada glossy reflection, a zaostrenu texturu (vypni mipmaping alebo co to je) :wink: dalej daj na tu tortu texturu clouds, a zapni normal, bude to hned lepsie


takimito drobnostami ktore ti v buducnosti budu trvat tak maximalne minutu das ten obrazok na ovela vyssiu uroven...

a este, ten pohar sa mi nejako nezda, ma dost divny tvar, radsej sa pozri na skutocny, a potom modeluj...

anyway paci sa mi jak si skombinoval shadery skla a vína tak, ze sa to nerusi...

neviem ako dlho sa blenderu venujes, ale radsej si zohnaj icq kontakty na blenderakov, ty su ochotny, a vzdy ti poradia :wink: usetris tak vela casu pri hladani drobnosti

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/