blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Dortík http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6806 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | foret [ pon kvě 25, 2009 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Dortík |
Tak sem se rozhodl udělat malou scénku s jídlem, jsem začátečník, tak bych byl rád kdybyste mi nák poradili, zkritizovali, atd... |
Autor: | MOJE [ pon kvě 25, 2009 7:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevidím tiene |
Autor: | foret [ pon kvě 25, 2009 7:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no, při renderu mám zapnuté shadows a jinak nevim, co bych měl udělat. |
Autor: | smrq [ pon kvě 25, 2009 7:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a mas zapnute tlacitko "ray" na zalozce render (F10). mnohe svetla bez teto vecicky stiny nevrhaji. ja bych k te scene pridal jeste nejakou fotku na pozadi. a pak tam mas chybky v modelaci (treba lzicka je malo prohnuta), ale to neni pri pokusech tak moc dulezite. a dorticek by zaslouzil jeste nejakou "povrchovou" texturu, at neni tak hladky. ale jinak v pohode obrazek. urcite je od minule znat znacny pokrok. (pokud si nepletu tebe nebo tve prace s nekym jinym.) |
Autor: | Kexar [ pon kvě 25, 2009 7:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Minimalne bych spustil ambient oclussion, aby to nevypadalo tak neuveritelne umele.Jinac ten dort to je porce pro jednoho? |
Autor: | foret [ pon kvě 25, 2009 9:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
používal bych externí render, ale yfray(yfaray) mi nák nefunguje a s jinýma neplacenýma nevím, jak zacházet.... |
Autor: | djs_core [ pon kvě 25, 2009 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Spíš se divím, že se nikdo nepozastavil nad tím, že je celý obrázek rozostřený ... |
Autor: | djs_core [ pon kvě 25, 2009 9:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
foret píše: používal bych externí render, ale yfray(yfaray) mi nák nefunguje a s jinýma neplacenýma nevím, jak zacházet....
Ambient oclussion umí i internal ... |
Autor: | foret [ pon kvě 25, 2009 9:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, to bylo způsobneno tím, že jsem v render menu měl zakliknutý render pouze 8. vrstvy a já měl ten model v 1. vrstzvě, no a než mě to napadlo, tak sem rendroval F12 a potom sem použil Corel capture , no a tím se to rozostřilo, teď už je to v poho, tak to můžu napravit. |
Autor: | foret [ pon kvě 25, 2009 9:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak tady: |
Autor: | Sagi [ pon kvě 25, 2009 9:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ty materiály jsou o ničem.. respektive.. je tam dost reflexe a ta nemá co odrážet takže odráží šedou. |
Autor: | foret [ pon kvě 25, 2009 9:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo jasně, já to vidím, ale sem začáteční, takže neumím hned všechno, a taky to ještě není dodělaný, chce to ještě náký pozadí a tak,... |
Autor: | Sagi [ pon kvě 25, 2009 10:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj.. omlouvám se jestli to vyznělo ostře.. mělo to být jen konstruktivní.. pokračuj |
Autor: | taby [ úte kvě 26, 2009 9:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi máš standardní kameru s čočkou 35, ale asi by stálo za to to změnit na 50. Vyber kameru, přejdi do editovacích nástrojů a tam to najdeš. |
Autor: | Sunshaftstudios [ úte kvě 26, 2009 9:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ten stol si vyslovene ziada glossy reflection, a zaostrenu texturu (vypni mipmaping alebo co to je) dalej daj na tu tortu texturu clouds, a zapni normal, bude to hned lepsie takimito drobnostami ktore ti v buducnosti budu trvat tak maximalne minutu das ten obrazok na ovela vyssiu uroven... a este, ten pohar sa mi nejako nezda, ma dost divny tvar, radsej sa pozri na skutocny, a potom modeluj... anyway paci sa mi jak si skombinoval shadery skla a vína tak, ze sa to nerusi... neviem ako dlho sa blenderu venujes, ale radsej si zohnaj icq kontakty na blenderakov, ty su ochotny, a vzdy ti poradia usetris tak vela casu pri hladani drobnosti |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |