blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
The Man http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6805 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | fathum [ pon kvě 25, 2009 9:13 am ] |
Předmět příspěvku: | The Man |
Konecne po dlhej dobe, cca jeden-dva roky, som sa opat dostal k nejakej tej osobnej tvorbe (experimenty neratam), resp. vytiahol som staru pracu a rozhodol som sa ju dokoncit, cize momentalne je v stadiu: modely 60% nasvietenie 40% zvysok (textury, post-proces a pod.) 0% Nuz kritizujte ...resp. co by ste spravili inak: http://fathum.res5ekt.com/upload/test3.jpg The man - something between technologies and nature |
Autor: | maraCZ [ pon kvě 25, 2009 9:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten model vypadá vážně skvěle. Ještě bych trochu zapracoval na svalech na boku hrudníku a asi bych upravil prsní svaly, jinak ale opravdu nemám co vytknout. Nechceš poslat i nějakej wire? |
Autor: | fathum [ pon kvě 25, 2009 9:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
maraCZ píše: :shock: Ten model vypadá vážnÄ› skvÄ›le. JeÅ¡tÄ› bych trochu zapracoval na svalech na boku hrudnÃku a asi bych upravil prsnà svaly, jinak ale opravdu nemám co vytknout. NechceÅ¡ poslat i nÄ›jakej wire?
nuz tie svaly som tam riesil, zaslem neskor wire, ale je to skor blbe osvetlenie, nerysuje ich tak ako brusne, poriesim urcite |
Autor: | fathum [ pon kvě 25, 2009 10:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
DeadMeatCZ píše: Je to jenom navrh... ale co treba jak konci ty ruce, jak jsou tam kabely... dodelat vice detailu? Ruzne druhy a velikosti kabelu, vsiml jsem si tam 1 druhu a 2 velikosti... pro inspiraci doporucuju Quake4, StarCraft2 promo video. obe 2 zalezitosti jsou plne detailu a je to skvela inspirace.
v tom mas pravdu ....to je vec, ktoru dorabam teraz, vlastne su tam zatial iba 3 druhy kablov, xcem aspon 6-7 + dalsie prvky a ukoncenia kombinovat |
Autor: | djs_core [ pon kvě 25, 2009 10:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zatím je to parádní. Doufám, že ti to vydrží až do dokončení |
Autor: | Still-Alive [ pon kvě 25, 2009 10:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Super model, mám rád tuto tématiku.. Držím palce a těším se na výsledek |
Autor: | freekill [ pon kvě 25, 2009 4:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Supeeeeer, těším se na progres. |
Autor: | Earthworm [ pon kvě 25, 2009 5:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jooooj, tož totok je dobré. |
Autor: | smrq [ pon kvě 25, 2009 8:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
i ja se pridavam k pochvalnym ohlasum. moc se tesim na textury. |
Autor: | fathum [ pon kvě 25, 2009 9:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dik za pozitivne komentare ....zatial tu pastujem slubeny wire hlavneho modelu http://fathum.res5ekt.com/upload/wire01.png ...neskor hodim nejaky progress |
Autor: | Sunshaftstudios [ úte kvě 26, 2009 9:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
http://spamtheweb.com/ul/upload/260509/35622_wire01.png mam taku otazku ohladne wire: viem ze blender robi taketo veci(zeleny kruzok) ze vynecha nejaky edge(ktory som tam dokreslil na zlto) ale v cervenom kruzku aj keby to pokracovalo tak tam je 5uholnik dokaze to niekto vysvetlit? inac ten model je velmi pekny treba dokoncit |
Autor: | fathum [ úte kvě 26, 2009 10:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Sunshaftstudios píše: http://spamtheweb.com/ul/upload/260509/35622_wire01.png
mam taku otazku ohladne wire: viem ze blender robi taketo veci(zeleny kruzok) ze vynecha nejaky edge(ktory som tam dokreslil na zlto) ale v cervenom kruzku aj keby to pokracovalo tak tam je 5uholnik dokaze to niekto vysvetlit? inac ten model je velmi pekny treba dokoncit heh ....v podstate podobne veci sa volaju n-gony, ale v tomto pripade o to vobec nejde....kvoli nahladu siete som zapol funkciu Wire v Object buttons, v zalozke Draw Extra na objekte v zobrazeni solid v object mode....ide len o to, ze je medzi normalami prilis ostry uhol, su skoro rovnobezne, cize polygony su takmer v jednej rovine a niekedy sa v podobnom pripade dany edge nezvyrazni. V podstate keby som prepol do edit modu, tak tam ten edge je....cize ziaden strach ...face-y maju stale max. 4 vertexy |
Autor: | Ragnos [ úte kvě 26, 2009 12:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Fathum:to proto se v kolonce používá Editing F9-Mesh tools more-All edges tím ti to zobrazí wire korektně se všemi edgemi |
Autor: | fathum [ úte kvě 26, 2009 1:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: Fathum:to proto se v kolonce použÃvá Editing F9-Mesh tools more-All edges tÃm ti to zobrazà wire korektnÄ› se vÅ¡emi edgemi
jj ...viem o tom, no neriesil som to ....out of my mind ...sorry |
Autor: | Sunshaftstudios [ úte kvě 26, 2009 3:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
lol, a ja uz som sa zlakol ze co mi to ten blender stvára XD inac v com to ides renderovat? internal, yaf, indigo, alebo V-ray? a pocul som aj ze je nejaky lux |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |