blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

The Man
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6805
Stránka 14

Autor:  fathum [ pon kvě 25, 2009 9:13 am ]
Předmět příspěvku:  The Man

Konecne po dlhej dobe, cca jeden-dva roky, som sa opat dostal k nejakej tej osobnej tvorbe (experimenty neratam), resp. vytiahol som staru pracu a rozhodol som sa ju dokoncit, cize momentalne je v stadiu:

modely 60%
nasvietenie 40%
zvysok (textury, post-proces a pod.) 0%

Nuz kritizujte :) ...resp. co by ste spravili inak:

http://fathum.res5ekt.com/upload/test3.jpg

The man - something between technologies and nature

Autor:  maraCZ [ pon kvě 25, 2009 9:32 am ]
Předmět příspěvku: 

:shock: Ten model vypadá vážně skvěle. Ještě bych trochu zapracoval na svalech na boku hrudníku a asi bych upravil prsní svaly, jinak ale opravdu nemám co vytknout. :thumbsup: Nechceš poslat i nějakej wire?

Autor:  fathum [ pon kvě 25, 2009 9:49 am ]
Předmět příspěvku: 

maraCZ píše:
:shock: Ten model vypadá vážně skvěle. Ještě bych trochu zapracoval na svalech na boku hrudníku a asi bych upravil prsní svaly, jinak ale opravdu nemám co vytknout. :thumbsup: Nechceš poslat i nějakej wire?


nuz tie svaly som tam riesil, zaslem neskor wire, ale je to skor blbe osvetlenie, nerysuje ich tak ako brusne, poriesim urcite

Autor:  fathum [ pon kvě 25, 2009 10:03 am ]
Předmět příspěvku: 

DeadMeatCZ píše:
Je to jenom navrh... ale co treba jak konci ty ruce, jak jsou tam kabely... dodelat vice detailu? Ruzne druhy a velikosti kabelu, vsiml jsem si tam 1 druhu a 2 velikosti... pro inspiraci doporucuju Quake4, StarCraft2 promo video. obe 2 zalezitosti jsou plne detailu a je to skvela inspirace.


v tom mas pravdu ....to je vec, ktoru dorabam teraz, vlastne su tam zatial iba 3 druhy kablov, xcem aspon 6-7 + dalsie prvky a ukoncenia kombinovat

Autor:  djs_core [ pon kvě 25, 2009 10:49 am ]
Předmět příspěvku: 

Zatím je to parádní. Doufám, že ti to vydrží až do dokončení :wink:

Autor:  Still-Alive [ pon kvě 25, 2009 10:50 am ]
Předmět příspěvku: 

Super model, mám rád tuto tématiku.. Držím palce a těším se na výsledek :)

Autor:  freekill [ pon kvě 25, 2009 4:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Supeeeeer, těším se na progres.

Autor:  Earthworm [ pon kvě 25, 2009 5:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jooooj, tož totok je dobré. :thumbsup:

Autor:  smrq [ pon kvě 25, 2009 8:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

i ja se pridavam k pochvalnym ohlasum.
moc se tesim na textury.

Autor:  fathum [ pon kvě 25, 2009 9:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

dik za pozitivne komentare :) ....zatial tu pastujem slubeny wire hlavneho modelu http://fathum.res5ekt.com/upload/wire01.png ...neskor hodim nejaky progress

Autor:  Sunshaftstudios [ úte kvě 26, 2009 9:57 am ]
Předmět příspěvku: 

http://spamtheweb.com/ul/upload/260509/35622_wire01.png


mam taku otazku ohladne wire:

viem ze blender robi taketo veci(zeleny kruzok) ze vynecha nejaky edge(ktory som tam dokreslil na zlto)

ale v cervenom kruzku aj keby to pokracovalo tak tam je 5uholnik :shock:

dokaze to niekto vysvetlit?


inac ten model je velmi pekny treba dokoncit

Autor:  fathum [ úte kvě 26, 2009 10:13 am ]
Předmět příspěvku: 

Sunshaftstudios píše:
http://spamtheweb.com/ul/upload/260509/35622_wire01.png


mam taku otazku ohladne wire:

viem ze blender robi taketo veci(zeleny kruzok) ze vynecha nejaky edge(ktory som tam dokreslil na zlto)

ale v cervenom kruzku aj keby to pokracovalo tak tam je 5uholnik :shock:

dokaze to niekto vysvetlit?


inac ten model je velmi pekny treba dokoncit


:) heh ....v podstate podobne veci sa volaju n-gony, ale v tomto pripade o to vobec nejde....kvoli nahladu siete som zapol funkciu Wire v Object buttons, v zalozke Draw Extra na objekte v zobrazeni solid v object mode....ide len o to, ze je medzi normalami prilis ostry uhol, su skoro rovnobezne, cize polygony su takmer v jednej rovine a niekedy sa v podobnom pripade dany edge nezvyrazni. V podstate keby som prepol do edit modu, tak tam ten edge je....cize ziaden strach :) ...face-y maju stale max. 4 vertexy :wink:

Autor:  Ragnos [ úte kvě 26, 2009 12:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Fathum:to proto se v kolonce používá Editing F9-Mesh tools more-All edges tím ti to zobrazí wire korektně se všemi edgemi

Autor:  fathum [ úte kvě 26, 2009 1:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos píše:
Fathum:to proto se v kolonce používá Editing F9-Mesh tools more-All edges tím ti to zobrazí wire korektně se všemi edgemi


jj ...viem o tom, no neriesil som to ....out of my mind ...sorry

Autor:  Sunshaftstudios [ úte kvě 26, 2009 3:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

lol, a ja uz som sa zlakol ze co mi to ten blender stvára XD

inac v com to ides renderovat?
internal, yaf, indigo, alebo V-ray? a pocul som aj ze je nejaky lux

Stránka 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/