blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Chinese warrior http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6790 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Forseti [ pon kvě 18, 2009 2:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Chinese warrior |
dělám do školy jednu prácičku tak mě napadlo to hodit sem ať mě kdyžtak trochu korigujete. Sice to mám být v Cinemě, ale zatím je to celé v Blenderu. ta hlava nepůjde moc vidět bo bude zakrytý takovým tým thajským(vietnamským) kloboukem, a asi (teda určitě) bude mít i nějaké oblečení tady ještě přikládám wire EDIT: - 15:58 18.5.09 : opraven hrbol na hlavě, přidán wire |
Autor: | taby [ pon kvě 18, 2009 3:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten hrbol (anti-páteř) asi není úplně dobrý, že? Proč ho tam máš? Je to chyba nebo záměr? Jak jsi toto udělal? Je to přes scuplt nebo modelováním? |
Autor: | Kapo [ pon kvě 18, 2009 3:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mnohokrat sa sam seba pytam, ci by nslo spravit taketo drobne chyby ako hrboly, ryhy a vypukliny sculptom...dat tam nejaky smooth, alebo ine daco a proste to jemne opravit...to by slo, nie? (sorry za offtopic, len ked uz tu mas postavu s chybickou, tak sa pytam ) |
Autor: | Forseti [ pon kvě 18, 2009 3:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapo: no některé ty rýhy tam jsou schválně, mělo by to simulovat svaly, ale nevím jestli jsem tě dobře pochopil, a jenom směle do mě, ale plánuju že do konce týdne dokončím práce v Blendru a půjdu se mučit s animací v cinemě. jo toho hrbolu si sem vědom takže až bude čas tak to opravím, a je to normálně modelované(ale pomáhám si skulptem), nechtěl jsem aby to bylo nějak hodně highpoly, ono by to mělo být v nějaké jednoduché animačce (jak už jsem psal), a to bude asi problém, bo vůbec nevím jak se to v Cinemě dělá, pokud teda víte o něčem v čem by se to dalo exportovat tak ven s tím, obj zvládne model a UV, ale zakostění bohužel ne. A my to bohužel musíme mít v cinemě. |
Autor: | Ragnos [ pon kvě 18, 2009 4:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Forseti:tak co řešíš v blenderu si udělej otexturovanej model hoď to přes obj do Cinemy4d a tam se to zakostění naučíš pokud si správně pamatuju tak to zase takové peklo není máš k tomu super dokumentaci v ČJ co víc si přát |
Autor: | Forseti [ úte kvě 19, 2009 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ták textura už asi je, akorát uvažuju že ho ještě více potetuju, a nevím jestli tam mám dávat chlupy a jak udělám obočí, ale to je detajl Edit: - 23:51 19.5.2009 - opraven trochu ten ohryzek - trochu jsem posunul uši dolů (víc to nešlo bo by se začla deformovat hlava) - posunuty ramena a ramenní důlek (nevím jestli to je správně, teďka se mi tam udělal zezadu pod ramenem nějaký "sval", který nevím jestli tam má vůbec být) - stehno opraveno - koleno opraveno - palce "upraveny" no cosi jsem posunováním vertexů spravil, ale je to běs dělat něco na dvou stranách bez symetrie |
Autor: | Kapo [ úte kvě 19, 2009 8:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ta hlava je ovela lepsia, zozadu vyzera tvoj bojovnik akurat, len ta tvar ma nejako matie...proste je taka...neludska...ja viem, stvarnujes inu rasu, hovoril si, ze hlava bude zvacsa zakryta, ale aj tak to vyzera divne...nohy sa mi tiez zdaju byt divne ale teraz sa mi to moooooc paci |
Autor: | smrq [ úte kvě 19, 2009 8:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ach ta anatomie... je to takove... nelidske. uznavam, ze tohle udelat je asi peklo, ale chtelo by to poladit. imho ses mel min zamerovat na svalstvo a vice si ohlidat kostru. jen par veci, ktere mi nejvice biji do oci: * krk. fakt divny, krcni svaly jsou uplne spatne, vubec nejsou uchyceny na konci klicnich kosti (ktere tam snad ani nejsou), misto ohryzku tam mas jakousy slachu... * ucho. je hrozne vysoko. *dlane - nekde se mi tam ztraci palec, jakoby byl v rovine s ostatnimi prsty (ve skutecnosti je bokem, krapet proti nim) * v pohledu zepredu je na linii zad videt dva dulky. prvni je asi pas, ale tak moc vykrojeny by byt urcite nemel. ten druhy dulek je podivna anomalie. ramenni kloub - vubec ho na te postave necitim. jako by mu nekdo vykloubil ruku a natahl ji kus od tela. podpazni dulek je hrozne nizko, az u prsniho svalu (je-li to podpazni dulek. pokud ne, je to opet neco neanatomickeho a nema to na postave co delat. *sval na vnitrni strane stehna. hrozne velka boule. tak moc by trcet nemel. * koleno - melo by byt vyraznejsi, na tve postave se uplne ztraci. * chodidlo - na venkovni hrane mas pod kotnikem dulek, ktery tam nema co delat. *prsty na nohou. od palce by mely ubihat v oblouku do zadu. tvemu modelu vyrustaji z chodidla v rovine, jen jsi postupne snizoval jejich delku. nechci vyznit, ze moc prudim, snazim se pomoct. tak se neuraz. |
Autor: | Forseti [ úte kvě 19, 2009 9:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
díky, škoda že to nepřišlo trochu dřív, než jsem to měl otexturované, podruhé se mi t dělat nechce,a ani nemám moc času takže se pokusím opravit co se dá a zbytek nechám tak, snad to nebude tak hrozné. proč bych se měl urážet, vždyť jsem jasně napsal "a jenom směle do mě" btw, kde se bere ta znalost anatomie? ty studuješ medinu, nebo si jenom tak všímavý? jo a některé ty chyby(třeba s tím ramenem) asi pramení z náčrtku, který jsem našel na netu. Nejsem schopný si udělat náčrtek sám, nevím jestli za to může lenost, nebo jsem tak levý, ale radši si to najdu někde a na webu. takhle by měl v konečné fázi nějak vypadat. |
Autor: | smrq [ stř kvě 20, 2009 7:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: btw, kde se bere ta znalost anatomie? ty studuješ medinu, nebo si jenom tak všímavý? vytvarna skola, tamni hodiny anatomie a predevsim desitky a desitky (nebo spis stovky) studijnich praci podle ziveho modelu.
a jestli bude ten chlapik obleceny, nebude vetsina chyb videt. takze v pohode. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |