blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Stavba - MaraCZ http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6701 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | maraCZ [ sob dub 18, 2009 6:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Stavba - MaraCZ |
Začal jsem pracovat na příspěvku do soutěže. Zatím mám část modelu bagru - je to John Deere 200, ale není přesně podle skutečnosti. Nenašel jsem dost fotek a tak jsem si dost vymýšlel... http://nvm.euweb.cz/render3.jpg |
Autor: | Ragnos [ sob dub 18, 2009 10:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zatím to vypadá slibně i když toho moc není |
Autor: | maraCZ [ sob dub 18, 2009 11:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
malý pokrok - udělal jsem podvozek a hlavně pásy. Zítra zkusím udělat scénu a nasvícení. Textury si nechám na konec, protože to bude asi to nejhorší |
Autor: | Genom [ sob dub 18, 2009 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Připomíná mi to z dávných dob můj projekt... Vypadá to zatím moc pěkně...jen tak dál... Těším se na výsledek... |
Autor: | maraCZ [ ned dub 19, 2009 10:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak mám další pokrok. Dodělal jsem scénu a nasvícení asi taky nechám... http://nvm.euweb.cz/render6.jpg |
Autor: | Kapo [ ned dub 19, 2009 10:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jak si spravil tie kamienky??? |
Autor: | maraCZ [ ned dub 19, 2009 10:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pomocí particles - asi 7000 částic, hlíně v lopatě jsem nastavil collisions, nastavil jsem gravitaci a nechal jsem ty částice padat po hlíně dolů. Chtěl jsem dát ještě různoou velikost těch kamínků, ale nepřišel jsem na to, jak to udělat... |
Autor: | pantau [ ned dub 19, 2009 11:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dobry pohlad som zvedavy na textury |
Autor: | mafian [ pon dub 20, 2009 8:09 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
je to super, pohled se mi líbí. Jen mi nesedí ty černý plošky (viz. obrázek)
|
Autor: | vklidu [ pon dub 20, 2009 9:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pekna scena (jinak velikost kaminku muzes menit v paletce Extras. V pravo pod polozkou Size je Random Size) |
Autor: | Ragnos [ pon dub 20, 2009 11:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
co pravidla na omezení na jeden uploadovaný obrázek na tento server ve WIP |
Autor: | maraCZ [ pon dub 20, 2009 12:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to mafian: ty fleky jsou chyba modelu, původně jsem to chtěl zamazat texturama, ale asi to ještě upravím... to vklidu: dík moc, přesně tohle jsem potřeboval to Ragnos: sorry, na to jsem zapomněl, večer to dám na svůj web a tady to smáznu... |
Autor: | maraCZ [ ned dub 26, 2009 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem vytvořil nějaké textury a materiály. V PSku jsem udělal postproces a plánuju ještě dof, ale musim nejdřív přijít na to, jak na to. Když jsem použil defocus node, tak mi to rozostřilo celý snímek a nevim proč. http://www.nvm.euweb.cz/Bagr-MaraCZ.jpg |
Autor: | white wolf [ ned dub 26, 2009 2:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevypada to spatne, ale je to takove nevyrazne. Myslim, ze by tomu prospelo jine nasviceni... |
Autor: | smrq [ ned dub 26, 2009 2:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na pozadi bych prihodil nejake veci (klidne i jen postprodukcne ve pho). mit tak paradni model v takovem obycejnem prazdnu je zahozeni prilezitosti. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |