blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Evermotion soutěžní práce
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6673
Stránka 12

Autor:  Ragnos [ pon dub 06, 2009 6:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Evermotion soutěžní práce

model je od Evermotionu úkol byl udělat render bez použití postprodukce v externím softu takže jsem dělal postpro v kompositoru

progress 1
Obrázek

Autor:  Ragnos [ pon dub 06, 2009 7:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

bez trávy druhá atmoška, hledám tu pravou
Obrázek

Autor:  Sagi [ pon dub 06, 2009 7:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

druhá verze se mi líbí víc.. ta první je taková moc dramatická..

Autor:  Váca [ pon dub 06, 2009 7:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

me se vic libi ta prvni...mam rad takovy ty atmosfery, kde je vic oranzovo, zapad slunce atp :)

Autor:  Ragnos [ pon dub 06, 2009 7:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

sagi:zrovna dělám na třetí vycházející z druhé s lepším nasvícením oblohou a trávou

vacik156:skoda no..

Autor:  Ragnos [ pon dub 06, 2009 7:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak tak nejak
Obrázek

Autor:  Houska [ pon dub 06, 2009 8:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to lepší, ale ta tráva se mi pořád nezdá.

EDIT: jinak na tu zem by si moch použít navazujcí texturu i když se to zakreje tou trávou

Autor:  Váca [ pon dub 06, 2009 8:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Houska píše:
Je to lepší, ale ta tráva se mi pořád nezdá.

to treti se mi taky libi :)

houska: me taky nejak ne :/ ale me by se tam libil nejaky takovy anglicky travnik.. :)

Autor:  Ragnos [ pon dub 06, 2009 8:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Houska:to jsem čekal že se někdo ozve kvůli trávě je to tráva dělaná narychlo stává se mi že mi na jednou zmizne nastavení partiklů a musím je dělat znova ta tráva vím o tom že je nic moc ale zaplní nějak prostor

Autor:  Sunshaftstudios [ pon dub 06, 2009 8:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

no ja by som dal vsetko na tu prvu, ta je najlepsia, ale zravu by som zhustil o 200% cize by tam bolo namiesto jedneho partiklu 3, a dal by som to viac random, lebo su moc ako vojaci

Autor:  vojtas1 [ pon dub 06, 2009 8:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mně se nejvíce líbí první a třetí. Ta tráva by to podle mne dost kazila. Buďto tam naházej čtverce a namapuj na ně fotku trsu trávy (teď už nemám link na ten tut) - z toho je hodně dobrý výsledek, nebo na ty particle hoď ještě trochu "brown", pak nějaký child particly tak 3 a hoď je do trsů a dej jim trochu rough. S trávou jsou problémy, ale i poměrně narychlo se dá z blenderu vycucat pěkná tráva.

Autor:  Ragnos [ pon dub 06, 2009 8:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

vojtas1 píše:
Mně se nejvíce líbí první a třetí. Ta tráva by to podle mne dost kazila. Buďto tam naházej čtverce a namapuj na ně fotku trsu trávy (teď už nemám link na ten tut) - z toho je hodně dobrý výsledek, nebo na ty particle hoď ještě trochu "brown", pak nějaký child particly tak 3 a hoď je do trsů a dej jim trochu rough. S trávou jsou problémy, ale i poměrně narychlo se dá z blenderu vycucat pěkná tráva.

tak nejakou vycucej hod blend a ja si to z nej hodim do sceny? kdyz je to takova pohoda

Autor:  vojtas1 [ pon dub 06, 2009 8:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkusím .. mmnt btw kolik máš času ?

Autor:  Ragnos [ pon dub 06, 2009 8:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

vojtas1 píše:
Zkusím .. mmnt btw kolik máš času ?

do konce května

Autor:  vojtas1 [ pon dub 06, 2009 8:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aha. Já myslel, že jedeš narychlo. Tak to si s tou trávou stihneš pohrát pěkně :) . Ale asi to mapování fotky trsu je nejlepší.

Postupný progress....
ObrázekObrázekObrázekObrázek


Ta poslední verze je jen s jedním particlovým systémem, tráva je potexturovaná na orco nějakou fotkou trávy a je taky použit Weight pro docílení různé délky stébla. Pořád to není ale nic moc. Dá se ještě použít více particlových systémů nebo jiná tloušťka stébel atd ... pořád myslím, že je to lepší než takové provizorní strniště.
I přesto doporučuji namapovat fotku trsu trávy s aplha mapou na čtverce.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/