blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Víno http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6627 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sunshaftstudios [ pon bře 23, 2009 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Víno |
tak som sa dal znovu do blendera a robil som vec ktora ma najviac baví: pohar sklo a tekutinu... este som to robil len asi 2 hodky takze len zaklady: http://spamtheweb.com/ul/upload/230309/ ... e_post.jpg |
Autor: | Alfisko [ pon bře 23, 2009 10:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Urcite vetsi kontrast.. Uplne se z tom ztraci hrany.. + posunout kameru vic doprava (nebo vsechno na scene vic doleva..).. ponevadz takhle tam mas spoustu mista vlevo nanic a neni to v zlatem rezu + by to chtelo videt i na hrdlo lahve |
Autor: | lokhorn [ pon bře 23, 2009 10:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pěkný, líbí se mi to. Akorád ta flaška vypadá, že je uvnitř extrudovaná má takové hodně průhledný okraje hlavně blízko stolu je to vidět, což nevypadá moc přirozeně. Ale je možný že je to jenon odrazem světla |
Autor: | smrq [ stř bře 25, 2009 10:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hezka scena, ten kotrast by to ale fakt chtelo zvysit. ja bych se rad zeptal (je to krapet ot), jak jsi udelal to, ze se ti ve skle zrcadli nejaka mistnost? to tam mas pred scenou plane s nejakou texturou fotky nebo jak se to dela? |
Autor: | Sunshaftstudios [ stř bře 25, 2009 4:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no v indigu som si spravil render, a vo world mat. som si dal texture image. potom vo world buttons som si nastavil velkost a sirku textury a v map to nastavil zenUp a zenDo a vedla preview som si dal blend |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |