blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Dvirka
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6588
Stránka 13

Autor:  Alfisko [ sob bře 14, 2009 10:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Dvirka

Soucat vetsiho modelu.. potreboval bych nejake napady.. trebas i na to, jak by mel vypadat zbytek domu. ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Edit: Jeste render, kde svetla neovlivnuji barvu modelu
Obrázek

Autor:  Vybi [ ned bře 15, 2009 12:46 am ]
Předmět příspěvku: 

Musim se priznat, ze se me sit docela libi, ale jen pokud je zamyslena jako low poly, nejlip do BGE. Je rozpoznat face to face modelovani, hodne blizky mymu stylu. Mam rad, kdyz se pouzivaji vertexy jen tam, kde je to potreba a na rovnych plochach jen tehdy, kdyz zachranuji unwrap od strasne uzkych trojuhelniku. A jestli chces poradit ohledne architektury, neni lepsi reseni, nez si vygooglit stary domy podobnyho stylu. Nejakej lomenej oblouk, at uz jako okno nebo pruceli, by nejspis nebyl spatnej.

Autor:  Alfisko [ ned bře 15, 2009 9:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem na tom zapracoval a toto je vysledek 8) Klik pro vetsi rozliseni

Obrázek

Autor:  Váca [ ned bře 15, 2009 9:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

:shock: nejdriv sem myslel, ze to je fotka :lol: a ty vis, co si o tvych pracich myslim :inlove: :D

Autor:  Forseti [ ned bře 15, 2009 10:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

No zajímavé, ale není tam nějaká divná prspektiva? (spodní část obrázku)

Autor:  maTTo_corp [ ned bře 15, 2009 11:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Forseti píše:
No zajímavé, ale není tam nějaká divná prspektiva? (spodní část obrázku)


jj aj mne sa zdá...inak...dosť mi to pripomína prince of persia :D :D :D

Autor:  Dosal [ ned bře 15, 2009 11:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pěkné to je. Ještě bych se trochu pomazlil se světlem+zkusil bych přidat mlhu, přece jenom tam musí bejt prachu. Přidal trochu bump na stěnách a dveřích. Ale ta podlaha se ti povedla.

Autor:  Alfisko [ ned bře 15, 2009 11:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dosal píše:
Pěkné to je. Ještě bych se trochu pomazlil se světlem+zkusil bych přidat mlhu, přece jenom tam musí bejt prachu. Přidal trochu bump na stěnách a dveřích. Ale ta podlaha se ti povedla.

Je to lowpoly.. tak jen aby byl videt model, s renderem se asi dal patlat nebudu :).

Jinak k te kamere: FOV je nastavene na 20, tak proto to asi vypada tak prapodivne.. opet jsem se snazil ukazat co nejvic z modelu.. s FOV 35 je videt asi jen 1 sloup a dvere. :?

Autor:  smrq [ pon bře 16, 2009 11:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

hezky obrazek.
jen me krapet mate architektura. nektere prvky ve mne evokuji pocit stodoly (nebo mozna tovarny), jine antickeho chramu. je to podle neceho nebo tvuj vlastni navrh?

Autor:  Alfisko [ úte bře 17, 2009 2:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

smrq píše:
hezky obrazek.
jen me krapet mate architektura. nektere prvky ve mne evokuji pocit stodoly (nebo mozna tovarny), jine antickeho chramu. je to podle neceho nebo tvuj vlastni navrh?

Navrh je vlasti.. strop je prozatimni a ted ho budu predelavat :oops: :) .

Autor:  Alfisko [ úte bře 17, 2009 8:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

Predelanej strop a uz asi final zakladni casti modelu tohodle "domecku" 8)

Obrázek
Orignial, bez postprocessu ;)
Obrázek

Autor:  maTTo_corp [ úte bře 17, 2009 8:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

hahaha ...že "domeček" :D :D :D...no pekne:D....ale je to fajne páči sa mi to :)

Autor:  taby [ stř bře 18, 2009 7:07 am ]
Předmět příspěvku: 

S tímto stropem je to už lepší. :wink:
Radši bych tam viděl klenbu, ale toto mě taky moc "neuráží" :D

Autor:  smrq [ stř bře 18, 2009 10:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

nadherne. povedena prace.

Autor:  lz [ stř bře 18, 2009 10:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hezké, interiérové rendery semi líbí víc než ten vstup - možná kdybys před něj přidal schody a okolo to nechal "zarůst" nějakou popínavou rostlinou..viděl jsem na to kdysi dobrý soft, hledej "Ivy generator", bylo to napsané v javě, jednoduše jsi importoval .OBJ model, určil, kde budou kořeny, zmáčknul "Grow", ono to rostlo, rostlo, a až ti to vyhovovalo, dal jsi "Stop" a exportoval zpět do Blenderu..
Akorát ta klenba na vrcholu sloupů má málo segmentů, je vidět, že se to tam "láme" (tedy pokud to není záměr ;) )

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/