blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

ERB Nalžovské Hory
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6568
Stránka 13

Autor:  Bumpkin [ sob bře 07, 2009 11:58 pm ]
Předmět příspěvku:  ERB Nalžovské Hory

tak jak jsem psal do vzkazniku tak, to ted i realizuju :) prace jde pomalu chci si na tom nechat zalezet davam sem nekolik hodin stary screeny tak se nedivte :wink: :wink:

predloha:
Obrázek

rozdelil jsem to do nekolika etap:

Anděl
-hlava
-tělo-končštiny
-křídla
-oblečení

Štít
-hornické náčiní (pekný render co pujde jako textura na štít s tím že bude troško protáhlí PSkem)
-štít

tak a samotna prace, moc ale ukazovat zatim nechci :lol:

Obrázek

Autor:  Genom [ ned bře 08, 2009 8:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Plany jsou to pkné...držim palce k zdárnému dokončení...
U té sít tváře toho zatím k vidění moc není,nicmén místama je vedena síť dosti netradičn...dodám pak náčrtek,jak bych to udlal já...
Jen dodatek: proč pro tch pár filtrů exportovat obrázek do PSka,když to jde udlat přes nody?

Autor:  Pitris [ ned bře 08, 2009 8:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Genom: Co to používáš za kódování? :?

Autor:  Bumpkin [ ned bře 08, 2009 9:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris: to asi zpusobylo to ze odepisoval prez mobil a ne prez klasicke pripojeni :wink: :wink:

Genom: to budu moc rad za nacrtek :wink: , s nodama tolik neumim a v PSku sem si vic jistej :wink:

Autor:  smrq [ ned bře 08, 2009 9:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

mam dotaz na tu kresbu obliceje v pozadi. to jsi delal ty, bumbkine? je dobra.

Autor:  Bumpkin [ ned bře 08, 2009 9:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

smrq: ne je stazena z internetu :) http://bumpkin.ic.cz/skech.html

Autor:  Genom [ ned bře 08, 2009 11:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jj odepisoval jsem prez mobil...
Radeji budu psat bez diakritiky...:)

Bumkin: zitra ti ten nacrtek postnu i ten postup s nodama...pres nody mi to prijde rychlejsi...

Autor:  taby [ pon bře 09, 2009 1:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Wow, tak to jsem moc zvědav, jak se povede.
Držím palce. :wink:

Autor:  Sunshaftstudios [ pon bře 09, 2009 6:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

ta sieť je zatial pekna a cista, uvidim ako sa podari dalej

Autor:  Louise Cypher [ stř bře 18, 2009 6:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jee, ja zrovna taky kuchtim andela a premyslim, jak udelat kridla. Zajimalo by me jak je budes delat ty.

Autor:  Bumpkin [ pon kvě 25, 2009 1:11 am ]
Předmět příspěvku: 

tak sem mel cas a hlavne par dnu volna tak sem se vyspal a maknul na tomhle projektu :wink: hlava teda nejni moc OK (hlavne v oblasti usi, a asiska nejsou moc OK, zrejme budu predelavat) ale myslim ze to na vyslednou animaci na web bude dostacujici :wink:

hlava:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

obleceni:
Obrázek

nastin cely scenky:
Obrázek

vim ze este dost chybi ale nejak si tez nevim rady s kridly, zkusim na to jit prez jednotlivy pirka ale nevim nevim, mozna by bylo nejlepsi jit na to prez sculpt.... no uvidime co se povede nejlip, ne konci by z toho mela vzejit animace (jen klasicke otaceni postavycky okolo jedne osy)

Autor:  taby [ pon kvě 25, 2009 12:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jak tak koukám na postavu, tak jsi asi podle výše uvedeného blueprintu asi nejel. :wink:
Nezkoušel jsi možnost, aby "nářadí" nebylo před erbem, ale částečně do něho zapuštěné? To je verze, kterou jsem si představil já, když jsi uveřejnil první příspěvek k tomuto tématu. 8)

Autor:  smrq [ pon kvě 25, 2009 7:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

proc ma ta postava tak "idiotsky" ( :) ) nadzvednute koutky? vzdyt pripomina jockera z batmana. :D
a jeste mi nesedi, jak moc ma zplostely vrsek hlavy. a malickou mozkovnu. pamatuj na zlate pravidlo pri kresbe lidske hlavy - oci jsou zhruba v polovine. ty je mas o dost niz.

Autor:  Kexar [ pon kvě 25, 2009 8:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

smrq píše:
proc ma ta postava tak "idiotsky" ( :) ) nadzvednute koutky? vzdyt pripomina jockera z batmana. :D
a jeste mi nesedi, jak moc ma zplostely vrsek hlavy. a malickou mozkovnu. pamatuj na zlate pravidlo pri kresbe lidske hlavy - oci jsou zhruba v polovine. ty je mas o dost niz.

No podle mne u tohoto characteru nejde presne o dosazeni realnych proporci, precijenom je to andelicek no a na tom obrazku erbu pusobi taky tak trochu "kreslene". Jinac mne osobne se obrazek libi.

Autor:  Forseti [ pon kvě 25, 2009 8:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

A proč má na tom tvojem modelu kapuci, když má v předloze vlasy? (chápu, ty vlasy bys dodělal na konec, ale zaráží mě ta kapuce)

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/