blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

smrq_WIP
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6538
Stránka 15

Autor:  smrq [ pát úno 27, 2009 3:49 pm ]
Předmět příspěvku:  smrq_WIP

zde bych rad sazel sve WIP obrazky.

zacnu praci do souteze - kolo plastelina. uzaverka je jiz zitra, zadne velke zmeny asi nestihnu, spise me zajima, jestli ma smysl to do souteze vubec posilat. je to moje uplne prvni prace v blenderu (doted jsem delal jen tutorialy) a jako takova ma sve mouchy. proto prosim posudte, co s tim. nerad bych svinil soutez necim, co nema uroven.

odkaz zde:
http://img.enter4u.eu/Plastelina5cvim.jpg

Autor:  Váca [ pát úno 27, 2009 4:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

Proc si kazdy radoby zacatecnik mysli, ze nema pravo davat sve vytvory do souteze? :D ja to teda taky delal no... :lol:

Autor:  smrq [ pát úno 27, 2009 4:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

no kdyz on se minule tol pustil do jednoho ze soutezicich s tim, ze to ma mit nejakou uroven a tak...
(mluvim o diskusi ohledne neotexturovaneho obrazku z minuleho kola.)

Autor:  Pitris [ pát úno 27, 2009 6:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

smrq píše:
no kdyz on se minule tol pustil do jednoho ze soutezicich s tim, ze to ma mit nejakou uroven a tak...
(mluvim o diskusi ohledne neotexturovaneho obrazku z minuleho kola.)

Řekl bych, že je podstatný rozdíl mezi prací začátečníka, kde by se tu tam chybička našla, ale autor svou práci považuje podle nejlepšího vědomí a svědomí za dokončenou a evidentním nedodělkem, kdy se na to autor na dokončení prostě vykašlal s tím "že to nějak dopadne". Jsem si ABSOLUTNĚ jistý, že tol to myslel právě v slova smyslu.

Autor:  Antharon [ pát úno 27, 2009 6:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

to o čom Tol minule hovoril je pokiaľ ma pamäť neklame šlo o postovanie nedokončených záležitostí do súťaže, pretože "auto mojich snov" malo dokopy dva, alebo tri dokončené obrázky a zvyšok len modely, alebo len karosérie a tak...

Autor:  smrq [ pát úno 27, 2009 6:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem si nasel patricne vlakno a onen toluv prispevek a musim s vami souhlasit. pamatoval jsem si to spatne a tol opravdu mluvil o tom, aby autori davali do souteze dokoncene projekty...

mno, tak ja to tam teda postnu.

a klidne muzete napsat i neco o obrazku, nemusi to byt jen vlakno o interpretaci tolovych prispevku. :D

Autor:  Antharon [ pát úno 27, 2009 7:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

hríbik je krásny, ale tá suknička, či jak sa to volá by maala byť viac taká upatlaná a hrubá, takto vyzerá ostrá ako žiletka. Nebo by si mal spraviť tiež plastické, keď už na ňom máš plastické obláčiky..
Trpaslík je strašne strnulý, ale inak je perfektne vymodelovaný aj namateriálovaný, skús neja oživiť pózu...

Autor:  smrq [ pát úno 27, 2009 7:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

suknicka (cesky prstynek) byla dilema. zvazoval jsem tebou navrhovanou variantu (aby to vic pripominalo plastelinu), ale nelibilo se mi to. :)

stran strnulosti trpaslika. jo, kdyz tak na to koukam, mas pravdu. ale kdyz vzpomenu tech hodin, co jsem na nem stravil, musim sebekriticky prozradit, ze do zitrka to nemam sanci stihnout premodelovat (navic budu celou sobotu mimo pocitac).
ale mimo soutez bych to asi nekdy mohl predelat (i ten prstynek).

Autor:  Sunshaftstudios [ pát úno 27, 2009 9:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

mas tam strasne ostre tiene, mne to proste vadi, sprav s tym neco...
lighting celkovo sa mi nejako nezda

Autor:  Pitris [ pát úno 27, 2009 9:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

smrq píše:
tak jsem si nasel patricne vlakno a onen toluv prispevek a musim s vami souhlasit. pamatoval jsem si to spatne a tol opravdu mluvil o tom, aby autori davali do souteze dokoncene projekty...

mno, tak ja to tam teda postnu.

a klidne muzete napsat i neco o obrazku, nemusi to byt jen vlakno o interpretaci tolovych prispevku. :D

Ostych stranou. Je to pěkné. :wink:

Autor:  smrq [ pon bře 02, 2009 8:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

asi pred mesicem jsem zacal modelovat hlavu podle jednoho tutorialu. nebyl ale nijak zavratny a vicemene jsem hledal vlastni cestu, jak na to.
pak se ale strhla diskuse kolem celine dion a z tam uvedenych odkazu jsem dosel k nazoru, ze muj vytvor asi neni zadne terno. mam pocit, ze jsem to prekombinoval a nevim, jestli ma smysl se to pokouset dodelat nebo bude lepsi to smazata zacit znovu (podle nejakeho vhodnejsiho tutoru).
mohli byste se mi k tomu vyjadrit?

Přílohy:
hlava3.jpg
hlava3.jpg [ 65.54 KiB | Zobrazeno 5379 krát ]
hlava2.jpg
hlava2.jpg [ 62.77 KiB | Zobrazeno 5379 krát ]

Autor:  maraCZ [ pon bře 02, 2009 9:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

nejsem žádnej expert na topologii, ale i tak bych tam našel spoustu docela velkých chyb (hlavně tam máš spoustu trianglu), takže bych vůbec neváhal a začal znova...

Autor:  Bumpkin [ pon bře 02, 2009 10:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

uprime bych zacal od znova :wink: cim vic toho zkusis tim lip, s kazdym novym modelem to bude vypadat lip a lip :wink: mam uz vyzkouseno ze je lepsi udelat hodne modelu ale na kazdym se neco priucit nez se pokouset jeden dotahnout do super modelu :wink: :wink:

Autor:  smrq [ úte bře 03, 2009 8:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja to tusil! uaaa... :cry: :shock: :D

jedno mi ale prosim nekdo vysvetlete; proc je spatne pouzivat trojuhelniky? to mi porad neni jasne.
(nechcete nekdo spachat clanek o topologii, ktery by byl v cestine? at to konecne pochopim.)

Autor:  Antharon [ úte bře 03, 2009 8:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

pretože ak máš trojuholník, tak ti tvorí rovinu. Tá je vždy rovná a tak jediná možnosť výpočtu normály pri vyhladzovaní je interpolácia okolných facov.
Ak máš však quad, ten nemusí byť zásadne rovný a tak sa interpoluje aj sám sebou, čiže vyhladzovanie je krajšie.
Druhou vecou je topológia. trojuholníky totiž neumožňujú vytvorenie loopu. loop totiž delí face na polovicu a to sa u trojuholníku nedá praktikovať a tak ti to tam ten rez zabije.
preto sú trojuholníky nepriatelia...

Stránka 15 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/