blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
izba http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6515 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sunshaftstudios [ ned úno 22, 2009 11:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | izba |
tak dnes som sa nudil a tak som sa pustil do modelovania izby... http://spamtheweb.com/ul/upload/220209/81796_izba2.jpg |
Autor: | Bumpkin [ pon úno 23, 2009 12:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pouzij bevel na hrany, zadna hrana nabytku neni ostra tak jak to mas ty |
Autor: | Sunshaftstudios [ pon úno 23, 2009 4:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ezte to chvilu neham takto ostre, pretoze to este neni dokoncene, a musim pridat este jeden stolik ja som to mal tiez v uvahe, ale niektore hrany su ostre, a niektore su okruhle, takze som mal v plane tam popridavat dalste meshe, kotre by tom pridali tu gulatost... tak isto, nechcem sa s tim zdrzovat prilis, preto ze je to robene u otca, v jeho izbe, kde chodim len raz do tyzdna, takze preto to robim hranate mam v plane tam dat kopu rôznych objektov, a tak to skryt a to ze ziadna hrana neni ostra, tak to mi je jasne, |
Autor: | kracho [ úte úno 24, 2009 6:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim, ze je pekna blbost pouzivat na taketo objekty bevel - pokial teda nerobis detail. Dobre nasvietenie, farby a kompozicia to urcite zakryju - nehovoriac, ze z takej dialky sa drevotrieska (resp. kvalitne opracovane drevo) zda skutocne tak ostra, ze pri pouziti adekvatneho bevelu by to stejne nebolo poznat. Nu bumpkin si potreboval zakritizovat Pravdou ale je, ze tam nie je moc co k pozeraniu - zatial. |
Autor: | Sunshaftstudios [ stř úno 25, 2009 9:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, mas pravdu, ale v nedelu na tom zase zapracujem a dam sem update... ked vymodelujem velke objekty tak sem dam nejake drobnosti, ktore to trochu osviezia, len sa trochu bojim lightingu, pretoze mi v internale chiba GI |
Autor: | Sunshaftstudios [ ned bře 01, 2009 11:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze mam tu nejaky update, dnes som hlavne meral a pocital, trosku som modeloval, hlavne som dorabal nabytok, a upravoval rozmery miestnosti... tento projekt bude trvat dlhsie http://spamtheweb.com/ul/upload/010309/ ... _izba2.jpg http://spamtheweb.com/ul/upload/010309/ ... _izba3.jpg http://spamtheweb.com/ul/upload/010309/ ... _izba4.jpg takto to vyzera v reale http://spamtheweb.com/ul/upload/010309/ ... C00487.JPG http://spamtheweb.com/ul/upload/010309/ ... C00488.JPG http://spamtheweb.com/ul/upload/010309/ ... C00489.JPG http://spamtheweb.com/ul/upload/010309/ ... C00490.JPG ako vidite, je tam vela drobnich objektom, ktore si budem postupne modelovat celkovo proporcie mi dali najviac prace... |
Autor: | Váca [ ned bře 01, 2009 11:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
muzu potvrdit, ze delani pokoje presne podle rozmeru neni jednoduchy jeden tedka taky delam nicmene ukazu az bude hotovy chci jeden projekt udelat cely sam ale jinak mas jeste co delat |
Autor: | df_cz [ pon bře 02, 2009 9:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
taky mám v plánu udělat pokoj, svůj, plánuju menší rekonstrukci, tak mě napadlo do toho zapojit Blender Jen nějak nevím, jak nejlíp začít... |
Autor: | Sagi [ pon bře 02, 2009 12:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v rohu ti leží mrtvé zvíře!!! |
Autor: | Sunshaftstudios [ pon bře 02, 2009 4:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no to je jazvec, ktoreho tatko strelil, lenze ho este nezavesil. ma dost vysoku cenu inac robim na tom len dva dni, takze to preto |
Autor: | Bildo [ pon bře 02, 2009 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukam, ze mas Openbox satelit. Nebo se mi to zda? |
Autor: | Sunshaftstudios [ úte bře 03, 2009 4:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja neviem co je to za satelit, proste funguje a tym to konci... zase bude v nedelu nejaky ten update |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |