blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Šperk?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6422
Stránka 11

Autor:  Antharon [ sob led 31, 2009 1:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Šperk?

Tak som si začal niekde na nete pozerať rezy drahokamov, a napadlo mi, že by som to mohol skúsiť v yafrayi. Zatiaľ mám rubín, teraz ho potrebujem niekam vsadiť :)

Přílohy:
rubyWIP1.jpg
rubyWIP1.jpg [ 25.06 KiB | Zobrazeno 1524 krát ]

Autor:  Antharon [ sob led 31, 2009 5:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

hmmm.... neviem, zasadene to je, ale teraz zasa nevidno poriadne ten sutrik...

Přílohy:
rubyWIP2.jpg
rubyWIP2.jpg [ 64.42 KiB | Zobrazeno 1500 krát ]

Autor:  Váca [ sob led 31, 2009 5:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

co treba nedavat tam celou mrizku, ale jen takovy vystupky, ktery ten drahokam budou drzet na miste? :) jen to cerveny sem myslel. treba jinak umisteny, ale tak, aby to nebylo prez celej drahokam. ;)

Přílohy:
Bez názvu.jpg
Bez názvu.jpg [ 37.93 KiB | Zobrazeno 1495 krát ]

Autor:  Vybi [ sob led 31, 2009 5:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevim, jestli ti to pomuze, ale pri foceni hodne lesklych predmetu jako jsou sperky se pouziva velka papirova koule nebo neco podobnyho na difuzi svetla a mekky stiny, taky se tim zamezi nechtenym odleskum, v blenderu to pujde taky, ale pokud bys chtel pekny odlesky, HDR jiste pomuze :wink:

Autor:  Antharon [ sob led 31, 2009 5:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

HDR tam už je, a svetelný stan nebue to pravé, každopádne tá mriežka mala mať nejakú symboliku, ale asi to uchytím klasicky...

Autor:  Antharon [ stř úno 04, 2009 2:58 am ]
Předmět příspěvku: 

tak teraz z iného súdku. mám tu menšiu animačku cez game physics. Prečo vyzerá tak hrozne neprirodzene?
http://www.youtube.com/watch?v=IA_dX1rAoGM
ako by boli strašne... ťažké? ľahké? neviem....

Autor:  zgerbiak [ stř úno 04, 2009 11:57 am ]
Předmět příspěvku: 

Skús zrýchliť čas dvojnásobne, zvýšiť odrazovosť a sústrediť hmotnosť...neviem..buď viac na stred alebo viac na povrch. :)

Autor:  Sunshaftstudios [ sob úno 07, 2009 8:54 am ]
Předmět příspěvku: 

aj ja mam physics taky podobna problem

inac ako si spravil, ze lom svetla meni farby?

Autor:  Antharon [ sob úno 07, 2009 1:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

yafray a tam je dispersion v transparency menu

Autor:  Alfisko [ sob úno 07, 2009 6:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Antharon píše:
ako by boli strašne... ťažké? ľahké? neviem....

Me se vylozene zda, ze jsou moc lehke.. takze bych zvetsil hmotnost a treni

Autor:  Forseti [ ned úno 08, 2009 3:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj souhlasím s tou hmotností (a pořádně) a pak nějakou vysokorychlostní kameru

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/