jestli je tím obrázkem myšlen technický nákres (blueprint), pak je to pomocí UV mapování, já mám tu krychli ze tří plane, takže jsem se u příslušného plane přepnul do edit módu, označ. všechny vertexy, stiskl "u" jako unwrap, pak dejme tomu zvolil "project from view" (nutno být v kolmém pohledu na plane), a pak jsem přepnul 3D okno na UV image editor, dal "open image" a pomocí "g" "g + x" "g + y" a "s" nastavil plane na texturu ale nejspíš bude lepší tu krychli jako 1 objekt unwrapovat třeba pomocí cube projection, v UV im. editoru si ji uložit (UVs-scripts-save UV face layout) a otevřít ulož. obrázek v 2D editoru, tam nastavit všechny pohledy blueprintu (tzn. nejdřív je potřeba si ten blueprint rozřezat na jednotlivé pohledy), uložit a znovu načíst do blenderu
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/clanek726655005.html (je to starší, takže např. UV face select mód už neexistuje, unwrapuje se v editačním)
a ještě je třeba mít nastavený typ zobrazení objektů "textured" a případně přepočítat normály, pokud by se textura objevovala třeba na vnějšku místo vevnitř krychle