blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
trubicové světlo (scéna) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6290 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xmalda [ pon pro 08, 2008 10:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | trubicové světlo (scéna) |
tak jak jsem slíbil že pošlu pokusy se zářivkama, tak tady to je: Nasvětlení celé scény je ale špatné. Světlost (barva) jednotlivých povrchů není jak by měla být. Pro pochopení svítí zářivkové světla nahoru i dolů. Nahoru do napínaného podhledu v kterém se odráží. |
Autor: | Sagi [ pon pro 08, 2008 11:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Promiň ale nepobral jsem ani obrázek, ani doprovodný text. |
Autor: | xmalda [ pon pro 08, 2008 11:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
není to moc zretelné . Je to svetelna rampa ktera obiha po průvlaku dokola pozdeji este neco poslu |
Autor: | Sagi [ pon pro 08, 2008 11:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano.. už jsem se trochu zorientoval. Tak tady mám tři naprosto zásadní chyby - krom podivné nejasné kompozice a toho, že nevidím pointu - je to: 1. Špatně nastavená čočka kamery, v levé dolní části se perspektiva příliš deformuje. 2. Obrovské přepaly vpravo u světel. 3. Nečitelné materiály. Obzvlášť strop je hrozný. Pokud jsi ale zamýšlel že to bude leštěný bronz tak jsi se skoro trefil. Jenže moc takových stropů nebývá, takže se není snadné na obrázku zorientovat. Takže poladit materiály, světla, kompozici, kameru. Zapracuj na tom. |
Autor: | xmalda [ úte pro 09, 2008 12:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ad1, souhlasim, je to jen jeden takovy zaber, kde jsem chtel ukazat podhled ad2, naprosto souhlasim ad3, podhled je z napínané fólie, už máme i jednu realizaci. Jde o oranzovou fólii ve které se vše odráží. Jde hlavne o ucelovou vizualizaci aby bylo zrejme kde co je, ale snazim se aby to i trochu vypadalo. díky za reakci |
Autor: | vklidu [ úte pro 09, 2008 12:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
@Sagi: ty jsi teda rychlik s nohou na plynu nevim jakou cekas pointu od vizualizace interieru. V sekci Otazky mel dotaz jak udelat zarivku a slibil nejaky render. Ohledne lesku na stropu ta folie (mimochodem vypinaci folii jsem videl pouzitou na projektu Surf pro Vodafone http://www.digiarch.cz/212-2-projekty-o ... -fuel.aspx zajimavy material) nevim kolik existuje druhu a jak moc se leskne, ale nikdo taky nepsal ze to je beton. A pokud jde o kameru kdyz mas maly prostor tak proste musis vymenit objektiv. Deformace mi nevadi dokonce bych mozna zaber jeste rozsiril at jsou jasnejsi souvislosti. Jinak mas pravdu. Jen si nemyslim, ze by to byl takovy chaos, abys to tak oroštoval. Mozna mi vadil ten ton . . . |
Autor: | xmalda [ úte pro 09, 2008 1:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tady je další obrázek, měl by být už klidnější. Světla mají všchny zapnuty stíny a samples na 6 až 8. Zářivka je dělaná Area Light. Jen mi trochu vadí, že uprostřed zářivky je vždy bod, který se rozzáří o něco silněni. Vlkidu díky! Podhled má být oranžový (ale volím ODS ), jen kdyby to někoho zajímalo, tak se dělají různé barvy a různá tonáž. Průhledné i neprůhledné, průsvitné. Viděl jsem reference hlavně nad bazény, dokonce i do divadla. V tomto případě se odráží dost podlaha a celý nádech jde spíše do hnědé. U světel ale zase do žluté. Požadavek na takovou vizualizaci ani nebyl , takže už to zůstane tak jak to je. |
Autor: | vklidu [ úte pro 09, 2008 1:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo zeby tomu zrcadlu na strope pomohl Glosy Reflecting? http://www.blender.org/development/rele ... efraction/ |
Autor: | Antharon [ úte pro 09, 2008 2:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a nemalo by to zlte farbit svetlo tak trochu? pride mi divne, ze ak je zlty odraz, tak by bolo ciste biele svetlo, hlavne pri takto velkych plochach... |
Autor: | xmalda [ stř pro 10, 2008 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vklidu píše: nebo zeby tomu zrcadlu na strope pomohl Glosy Reflecting? http://www.blender.org/development/rele ... efraction/
to by mozna stalo za to to vyzkouset, nejsem v tom jeste takovy profik. Kezby bylo vice casu na studium. Antharon, moc jsem te nepochopil, myslis ze jsem zabarvil svetlo? Svetlo je ciste bile. |
Autor: | Antharon [ stř pro 10, 2008 10:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no a prave to sa mi nezdá. Svetlo sa totiž v reálnom svete farbí odrazom od farebnej plochy. No a ten strop je žltý a ešte k tomu zrkadlí, takže by mal byť nejakým nepriamym zdrojom žltého svetla |
Autor: | xmalda [ stř pro 10, 2008 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Antharon píše: no a prave to sa mi nezdá. Svetlo sa totiž v reálnom svete farbí odrazom od farebnej plochy. No a ten strop je žltý a ešte k tomu zrkadlí, takže by mal byť nejakým nepriamym zdrojom žltého svetla
to je pravda, ale při výpočtu renderu se přece toto počítá, nebo snad ne? |
Autor: | Sagi [ stř pro 10, 2008 11:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne, mam takový dojem že světlo nepřebírá při odrazu barvu povrchu. Některé rendery to ale umí.. MentalRay např. |
Autor: | Antharon [ čtv pro 11, 2008 12:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
preboha, naco to simulovat, keď sa s tým dá vždy vydrbať? nepotrebuješ to fyzikálne presné, skrátka tam narvi area lighty hore, s malou intenzitou a zltym svetlom a efekt mas hotovy.... mozno treba sa s tým vyhrať, ale ide to oklmať |
Autor: | xmalda [ čtv pro 11, 2008 12:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
oklamat jde spoustu veci . No priste to zkusim, jak uz jsem psal, u zakazky nebylo nutne delat tak vernou vizualizaci, takze uz jsem to ukoncil. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |