blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
audi a6 http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6288 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mr. Smooth [ ned pro 07, 2008 4:01 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | audi a6 | ||
zdravím, můj první model auta, který, jak doufám, dotáhnu do konce; zatím tedy spíše udělán předek update obrázku: zapracovány připomínky od už. Taby a Genom (odstraněn "důlek" a ubyl loop nad kolem, kde byla "mačkanice" vertexů, takže je to tam čistší, taky to už začíná dostávat správný tvary i dál za kolem a další)
|
Autor: | Sagi [ ned pro 07, 2008 4:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
wire prosím |
Autor: | Mr. Smooth [ ned pro 07, 2008 4:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://pavelenis.wz.cz/hlavawire1.htm |
Autor: | taby [ ned pro 07, 2008 5:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Porovnánám tvary s realitou a sleduji i vedení meshe, ale asi bych být na tvém místě zkusil modelovat opět od 0, protože jsi dle mého soudu nevystihl základní křivky (např. průběžná "hrana" na boku karoserie) a i ten mesh se ti tak nějak podivně vine a hormadí nad kolem. |
Autor: | Genom [ ned pro 07, 2008 9:05 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Pokud to má být tohle auto: http://katalog-automobilu.cz/img/audi-a6-c6-2-avant-3-0-tdi-176kw-1.jpg tak nevím, kde se vzal v předním nárazníku takovej "důlek"... Ten lem nad kolem bych udělal jinak...viz obrázek...
|
Autor: | Mr. Smooth [ ned pro 07, 2008 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | ... |
díky za kometáře, taby: no, od nuly se mi začínat nechce, spíš jen poopravovat genom: ten přední důlek tam mám možná proto, že blatník (lem) předního kola nemám směrem dolu zahnut dovnitř auta, to by ten "důlek" mělo minimálně částečně eliminovat, a taky ho mám zvýrazněn pod ním tou ostrou hranou, kde by spíš měl být hladší přechod to toho spodního výstupku, takže určitě s tí něco ještě udělám |
Autor: | ArchimondaX [ pon pro 08, 2008 7:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
asi to sem nepatri ale muzu se zeptat jak si ten obrazek dal do ty kostky ? |
Autor: | Mr. Smooth [ pon pro 08, 2008 8:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | RE: Arch. |
jestli je tím obrázkem myšlen technický nákres (blueprint), pak je to pomocí UV mapování, já mám tu krychli ze tří plane, takže jsem se u příslušného plane přepnul do edit módu, označ. všechny vertexy, stiskl "u" jako unwrap, pak dejme tomu zvolil "project from view" (nutno být v kolmém pohledu na plane), a pak jsem přepnul 3D okno na UV image editor, dal "open image" a pomocí "g" "g + x" "g + y" a "s" nastavil plane na texturu ale nejspíš bude lepší tu krychli jako 1 objekt unwrapovat třeba pomocí cube projection, v UV im. editoru si ji uložit (UVs-scripts-save UV face layout) a otevřít ulož. obrázek v 2D editoru, tam nastavit všechny pohledy blueprintu (tzn. nejdřív je potřeba si ten blueprint rozřezat na jednotlivé pohledy), uložit a znovu načíst do blenderu http://www.3dscena.cz/art/3dscena/clanek726655005.html (je to starší, takže např. UV face select mód už neexistuje, unwrapuje se v editačním) a ještě je třeba mít nastavený typ zobrazení objektů "textured" a případně přepočítat normály, pokud by se textura objevovala třeba na vnějšku místo vevnitř krychle |
Autor: | Mr. Smooth [ ned pro 28, 2008 7:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | ... |
tak jsem pře Vánoce trochu pokročil, takže nejnovější verze zde http://pavelenis.wz.cz/audi.htm wire http://pavelenis.wz.cz/hlavawire1.htm edit: tak ještě přidávám nejnovější yafaray verzi (zatím spíš ve fázi zkoušení tohoto rendereru) http://pavelenis.wz.cz/audiyaf2.htm |
Autor: | Sagi [ ned pro 28, 2008 7:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no už je z toho high poly a máš tam pár promáčklin a chybek.. těžko to teď napravíš |
Autor: | tichi [ ned pro 28, 2008 11:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
chybky su tam...ako v meshi tak aj pri vizualnom porovnani modelu a originalu. Ale nenechaj si pokazit chut a urcite na tom zapracuj, este sa na tom modeli mozes vela noveho naucit. Dalsi model bude zasa lepsi, budes mat viac skusenosti |
Autor: | Mr. Smooth [ pon pro 29, 2008 12:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | .. |
díky za komentáře a tichimu za podporu vím, že třeba nahoře za předním světlem to není úplně OK, ale zrovna tam si myslím, že s tím lze ještě něco udělat, aniž bych poničil ostatní, tak ještě uvidím |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |