blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Western Street
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6210
Stránka 12

Autor:  Sagi [ ned říj 26, 2008 2:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Western Street

Tak jsem se po nějaké době zase pustil do nového projektu. Nakoplo mě k tomu nové téma "Tak jde čas", ale soutěže se rozhodně nestíhám zúčastnit. Modely jsou jakž takž hotové, ale textury mi nejspíš zaberou ještě více času. Poprvé v životě jsem projekt začal opravdu hromadou skic a spoustou referencí. Pohled kamery se měnil opravdu minimálně. Chtěl jsem si hodně pohrát s kompozicí, ale nejspíš se to moc nepovedlo. Představuju si to jako opuštěné město Divokého západu, takže budovy budou hodně omlácené/rozlámané/ohořelé. Nasvícení nejspíše za zadu - západ slunce na horizontu. Podklad písek, uschlá tráva, prohánějící se klubka laskavce :D a měl by přecházet v matt paint horizont.

Toť k mému nápadu. Zatím jen modely, budovy už asi nebudou přibývat. Nasvícení zatím jen fake - nepřímé.

Komenty, kritika, nápady vítány.

Obrázek
KLIKNĚTE PRO VĚTŠÍ ROZLIŠENÍ

Autor:  Alfisko [ ned říj 26, 2008 4:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

To je neco lepsiho nez plastova lod na krivem horizontu! :)
Tesim se na postup a nemohl bys sem dat vetsi render? Na tomhle se spatne posuzuje, kritizuje, radi (shazuje)..
btw: jestli hodlas udelat ty male terasy z prken tak ti doporucuju domodelovat je na koncich jako vycnelky..

Autor:  Sagi [ ned říj 26, 2008 4:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zapomněl jsem to tam dopsat.. Stačí kliknou pro větší rozlišení. Ty terasy z prken určitě budou a asi se to bude muset ještě promodelovat. Počítám, že na budovách vpředu detaily ještě přibudou (ale možná jen texturami).. ty zadní už jsou detailní možná i zbytečně moc a ve finalu se jich už takhle dost ztratí.

Jinak si nevšímejte těch pár artefaktů, možná tam mam prohozené normály nebo dělá bordel to osvětlení. Jinak díky za povzbuzení :wink:

Autor:  Alfisko [ ned říj 26, 2008 4:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi: Sorry, ma hloupost... :roll:
Po zvetseni jsem si vsiml, ze to cele vypada tak trochu pohadkove. Nejvic asi ten barak vlevo-vzadu (ale i ostatni..). Jestli se tehle pohadkovosti chces zbavit, tak zkus predimenzovat ruzne casti domu.. jako treba zuzit pilire, zmensit ramy, udelat uzsi dvere..
Vetsinou lidi delaji prave tyhle casti modelu takove buclate a potom to evokuje trosku prave tenhle pocit.. Vsak se zkus predstavit v tom modelu jak tam chodis a jak najednou vsude citis, ze sice pasujes do vysky dveri a muzes se s pohodou kouknout z okna, ale skoro vsechno je takove velke vuci tobe.. od ramu - pres zabradli - po kliku ;). Aspon tot muj skromny nazor.. u tveho modelu to tolik videt neni, ale rekl bych, ze to stale plati.

Autor:  Sagi [ ned lis 02, 2008 4:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Takže po pomerně dlouhé době tu mám malý progres. Přidáno několik málo detailů, upraveny proporce zadního domu. Především testuji nasvícení + náladu. Přibližně takhle jsem si to představoval s tím západem slunce, ale není to ještě úplně ono.
Světlé fleky kolem rohů vypadají jako bug, ale je to kvůli tomu, že jsou nejvíce osvětlené zadní facy a proto to předává barvu i v okolí zadních facu. To budu muset nějak vyřešit.

Obrázek
KLIKNĚTE PRO VĚTŠÍ ROZLIŠENÍ

Autor:  taby [ ned lis 02, 2008 8:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkusil bych posunout slunce více napravo a nevím, zda jej nedat více za obzor. Takto mi to stále až moc připadá příliš "centrálně" - zvláště je to patrné na vržených stínech. :wink:

Autor:  jameri [ pon lis 03, 2008 6:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Když je tady řeč o tom slunci, tak bych se chtěl zeptat jestli to slunce je jen textura a světlo vyrobeno pomocí lamp nebo jestli to je koule nabarvená na žluto s emitací materiálu + lamp.Nějak nemůžu přijít na způsob jak mám do své scény slunce dostat. :?:

Autor:  Sagi [ ned pro 28, 2008 7:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkusím udělat trošku jinou scénku. S méně budovami a jinou kompozicí. Na původní koncept si moc netroufám. Zatím mám tohle, jsou to dva dny práce. A je to vlastně můj první plně otexturovaný domeček. Nakonec bude přímo v čelním pohledu, tudíž neřešte to špatné mapování.

Nějakou tu kritiku bych uvítal :).
Obrázek
KLIKNĚTE PRO VĚTŠÍ ROZLIŠENÍ

Autor:  Váca [ ned pro 28, 2008 7:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

dobra prace, uz se tesim na dalsi :) barevne to k sobe sedne :)

Autor:  taby [ ned pro 28, 2008 7:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Asi jedna z věcí, která mi nesedí, tak je to, že dům sedí na celé té "podlážce". spíše by podlaha měla být doražena ke stěně a ne naopak.
Pak bych zmenšil šířku prken, protože tento rozměr, který jsi zvolil, tak celý dům zmenšuje a dělá z něho jakýsi domek pro "panenky" (myslím to v dobrém) 8)
To další, co bych změnil, tak je novost celého domu. Stálo by za to, aby trochu zestárl (odrbané hrany, vylámané třísky v prknech apod).
Kompozici nehodnotím, protože jak píšeš, to se bude ještě dolaďovat. :wink:

Autor:  Sagi [ ned pro 28, 2008 7:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

2taby: Prkna byla v předloze ještě širší. On ten dům je totiž opravdu malý. Pro panenky sice ne, ale má na šířku jen pár metrů. Předloha je totiž z takového toho novodobého westernového městečka co je postaveno jen pro turisty. Na scéně to nakonec má být vidět. Jednoduše: Nesnažím se o reálný western ze své doby, ale spíš o znázornění dnešního westernového městečka pro turisty.

Podložka je tam zatím jen aby to neplula ve vzduchu, ve finále bude jen před domem.

Autor:  taby [ ned pro 28, 2008 8:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj. Je to tvá volba. Osobně bych prkna zmenšil, protože si ymslím, že to vypadá daleko lépe. Viz toto: http://blog.nj.com/events_impact/2008/07/WILD.jpg

Autor:  Sagi [ pon úno 23, 2009 12:27 am ]
Předmět příspěvku: 

Po pololetí jsem oprášil rozpracovaný western a stejně tak oprašuji i tenhle thread :lol: . Původní budovu jsem téměř celou přemodeloval a udělám i novou hlavní texturu (s užšími prkny dle tabyho:)). Podkladová prkna jsou teď vymodelovaná a přibylo pár dalších objektů :). Obzvlášť ten pytel vlevo dole mi dal zabrat, a pořád nevypadá moc přirozeně :(.

Vpravo přibude ještě jedna budova, do levého dolního rohu plánuju ještě nějaký nepořádek. Textury a materiály budu řešit až následně, ale to co už tam je tam zůstane (kromě toho checkeru :)). Nasvícení je zatím provizorní, ale směr světla a ostré stíny zůstanou. Světlých fleků v rozích si nevšímejte, zaniknou po texturování.

Budu rád za jakékoli komenty, postřehy a nápady. Dost keců, tady to je.

Obrázek

KLIKNI PRO PLNOU VELIKOST (1,5MB)

Autor:  Bumpkin [ pon úno 23, 2009 12:52 am ]
Předmět příspěvku: 

no vypada to pekne, pribarvy svetlo do zluta at je videt pak jak bude vypadat textura :wink: sem zvedavej jakou pak pouzijes GI mapu na svetlo :wink: , zatim ta textura vypada dost nevyrazne a mistama mi pripada ze by si zaslouzila vetsi rozliseni viz napis na dverich :) ale jinak je to na doooost dobry ceste libi se mi to :wink:

Autor:  Sagi [ pon dub 20, 2009 11:51 am ]
Předmět příspěvku: 

Po dlouhé době jsem zapracoval na westernu a dokončil jsem modelování. Teď se pustím do textur. Nasvícení je už přibližně hotové. Jakékoliv komenty a nápady vítám. Nevšímejte si stávajících šachovnicových textur, ty tam samozřejmě nebudou.

(Ještě malá otázka.. když děláte velký projekt plný objektů, jak postupujete? Děláte si ke každému objektu hned unwrap a texturu nebo uděláte napřed všechny modely a pak všechny textury atd.?)

Obrázek

KLIKNI PRO PLNOU VELIKOST (1,5MB)

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/