blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Western Street http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6210 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Alfisko [ ned říj 26, 2008 4:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To je neco lepsiho nez plastova lod na krivem horizontu! Tesim se na postup a nemohl bys sem dat vetsi render? Na tomhle se spatne posuzuje, kritizuje, radi (shazuje).. btw: jestli hodlas udelat ty male terasy z prken tak ti doporucuju domodelovat je na koncich jako vycnelky.. |
Autor: | Sagi [ ned říj 26, 2008 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zapomněl jsem to tam dopsat.. Stačí kliknou pro větší rozlišení. Ty terasy z prken určitě budou a asi se to bude muset ještě promodelovat. Počítám, že na budovách vpředu detaily ještě přibudou (ale možná jen texturami).. ty zadní už jsou detailní možná i zbytečně moc a ve finalu se jich už takhle dost ztratí. Jinak si nevšímejte těch pár artefaktů, možná tam mam prohozené normály nebo dělá bordel to osvětlení. Jinak díky za povzbuzení |
Autor: | Alfisko [ ned říj 26, 2008 4:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi: Sorry, ma hloupost... Po zvetseni jsem si vsiml, ze to cele vypada tak trochu pohadkove. Nejvic asi ten barak vlevo-vzadu (ale i ostatni..). Jestli se tehle pohadkovosti chces zbavit, tak zkus predimenzovat ruzne casti domu.. jako treba zuzit pilire, zmensit ramy, udelat uzsi dvere.. Vetsinou lidi delaji prave tyhle casti modelu takove buclate a potom to evokuje trosku prave tenhle pocit.. Vsak se zkus predstavit v tom modelu jak tam chodis a jak najednou vsude citis, ze sice pasujes do vysky dveri a muzes se s pohodou kouknout z okna, ale skoro vsechno je takove velke vuci tobe.. od ramu - pres zabradli - po kliku . Aspon tot muj skromny nazor.. u tveho modelu to tolik videt neni, ale rekl bych, ze to stale plati. |
Autor: | taby [ ned lis 02, 2008 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkusil bych posunout slunce více napravo a nevím, zda jej nedat více za obzor. Takto mi to stále až moc připadá příliš "centrálně" - zvláště je to patrné na vržených stínech. |
Autor: | jameri [ pon lis 03, 2008 6:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Když je tady řeč o tom slunci, tak bych se chtěl zeptat jestli to slunce je jen textura a světlo vyrobeno pomocí lamp nebo jestli to je koule nabarvená na žluto s emitací materiálu + lamp.Nějak nemůžu přijít na způsob jak mám do své scény slunce dostat. |
Autor: | Váca [ ned pro 28, 2008 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dobra prace, uz se tesim na dalsi barevne to k sobe sedne |
Autor: | taby [ ned pro 28, 2008 7:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi jedna z věcí, která mi nesedí, tak je to, že dům sedí na celé té "podlážce". spíše by podlaha měla být doražena ke stěně a ne naopak. Pak bych zmenšil šířku prken, protože tento rozměr, který jsi zvolil, tak celý dům zmenšuje a dělá z něho jakýsi domek pro "panenky" (myslím to v dobrém) To další, co bych změnil, tak je novost celého domu. Stálo by za to, aby trochu zestárl (odrbané hrany, vylámané třísky v prknech apod). Kompozici nehodnotím, protože jak píšeš, to se bude ještě dolaďovat. |
Autor: | Sagi [ ned pro 28, 2008 7:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
2taby: Prkna byla v předloze ještě širší. On ten dům je totiž opravdu malý. Pro panenky sice ne, ale má na šířku jen pár metrů. Předloha je totiž z takového toho novodobého westernového městečka co je postaveno jen pro turisty. Na scéně to nakonec má být vidět. Jednoduše: Nesnažím se o reálný western ze své doby, ale spíš o znázornění dnešního westernového městečka pro turisty. Podložka je tam zatím jen aby to neplula ve vzduchu, ve finále bude jen před domem. |
Autor: | taby [ ned pro 28, 2008 8:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj. Je to tvá volba. Osobně bych prkna zmenšil, protože si ymslím, že to vypadá daleko lépe. Viz toto: http://blog.nj.com/events_impact/2008/07/WILD.jpg |
Autor: | Sagi [ pon úno 23, 2009 12:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Po pololetí jsem oprášil rozpracovaný western a stejně tak oprašuji i tenhle thread . Původní budovu jsem téměř celou přemodeloval a udělám i novou hlavní texturu (s užšími prkny dle tabyho:)). Podkladová prkna jsou teď vymodelovaná a přibylo pár dalších objektů . Obzvlášť ten pytel vlevo dole mi dal zabrat, a pořád nevypadá moc přirozeně . Vpravo přibude ještě jedna budova, do levého dolního rohu plánuju ještě nějaký nepořádek. Textury a materiály budu řešit až následně, ale to co už tam je tam zůstane (kromě toho checkeru ). Nasvícení je zatím provizorní, ale směr světla a ostré stíny zůstanou. Světlých fleků v rozích si nevšímejte, zaniknou po texturování. Budu rád za jakékoli komenty, postřehy a nápady. Dost keců, tady to je. KLIKNI PRO PLNOU VELIKOST (1,5MB) |
Autor: | Bumpkin [ pon úno 23, 2009 12:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
no vypada to pekne, pribarvy svetlo do zluta at je videt pak jak bude vypadat textura sem zvedavej jakou pak pouzijes GI mapu na svetlo , zatim ta textura vypada dost nevyrazne a mistama mi pripada ze by si zaslouzila vetsi rozliseni viz napis na dverich ale jinak je to na doooost dobry ceste libi se mi to |
Autor: | Sagi [ pon dub 20, 2009 11:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Po dlouhé době jsem zapracoval na westernu a dokončil jsem modelování. Teď se pustím do textur. Nasvícení je už přibližně hotové. Jakékoliv komenty a nápady vítám. Nevšímejte si stávajících šachovnicových textur, ty tam samozřejmě nebudou. (Ještě malá otázka.. když děláte velký projekt plný objektů, jak postupujete? Děláte si ke každému objektu hned unwrap a texturu nebo uděláte napřed všechny modely a pak všechny textury atd.?) KLIKNI PRO PLNOU VELIKOST (1,5MB) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |