blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vrtulnik http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6157 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Kisha2 [ úte zář 30, 2008 8:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vrtulnik |
Zdarec lidicky, tak sem se pustil konecne zase do neceho vetsiho... tvorim ted vrtulnik Bell 206 B3 a konecne sem dal na radu Bumpkina a zacal sem to delat z plane-u po castech. je to zatim jen v internalu a s mizernym osvetlenim, ale vetsinou je delam az na konec. snad mi tu pomuzete opravit urcite spoustu chyb, kterych sem si zatim moc nevsiml |
Autor: | taby [ stř říj 01, 2008 6:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Takto to to vypadá moc pěkně. A obligátní dotaz: Můžeš poslat i wire? |
Autor: | Kisha2 [ úte říj 07, 2008 8:50 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tak tady je ten wire... je to jen ten cumak... zbytek je delanej v dost podobnym stylu, ale jestli bude zajem, poslu i dalsi
|
Autor: | Kisha2 [ úte říj 07, 2008 10:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sem jeste neco dodelal... tady je dalsi postup |
Autor: | DonaldX [ stř říj 08, 2008 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Slušné Len pokračuj. Som zvedavý do akých detailov to vymodeluješ. Mrkni napr. sem ako sa s tým dá pekne vyhrať: http://community.softimage.com/showthre ... 394&page=2 |
Autor: | Kisha2 [ stř říj 08, 2008 8:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
DonaldX: hmmm. tak takhle vysoko zase nemirim zkusim jich tam udelat co nejvic, ale tohle je na me vazne moc ale i tak diky |
Autor: | Kisha2 [ čtv říj 09, 2008 10:04 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tak sem s tim zase trochu pohnul... uz zacinam delat detaily, ale horsi nez modelovat je shanet obrazky kdybyste nekdo nahodou nasel interier v nejakym rozumnym rozliseni, tak mi pls pisnete uz sem snad prolez pul googlu
|
Autor: | Kisha2 [ čtv říj 16, 2008 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak tady je snad uz finalni verze exterieru... ted asi zacnu delat interier, ale nemam na to zrovna moc casu, tak se to pekne tahne btw: nevite nekdo jak se da pouzit bumpmapa na textury ktery jsou udelany prez UV Face select mode? snazil sem se na to najit nejakej tutor, ale vsechny jsou jen o tom jak tam nacist texturu. Zkousim to uz cely odpoledne a furt nic... Diky za pomoc |
Autor: | taby [ pon říj 20, 2008 12:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kisha2 píše: btw: nevite nekdo jak se da pouzit bumpmapa na textury ktery jsou udelany prez UV Face select mode? snazil sem se na to najit nejakej tutor, ale vsechny jsou jen o tom jak tam nacist texturu. Zkousim to uz cely odpoledne a furt nic... Diky za pomoc
No, nevím, co myslíš, ale snad ti pomůže toto, i když to není čistě o bump mapách. http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=93125 |
Autor: | Kisha2 [ pon říj 20, 2008 1:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
taby: to mi bohuzel moc nepomohlo, ale i tak moc dik Myslel sem to takhle... kdyz texturuju material primo v material editoru, tak si muzu zaskrtnout u kazdy textury jak se bude mapovat (Col, Nor, Ref.....) ale kdyz texturu mapuju pomoci UV Face select, tak nevim jak tu texturu namapovat i jako bump mapu, protze se v zalozce Texture v material editoru zadna textura neobjevi a nejde ji tudiz priradit ani styl mapovani jinak tohle je zatim muj postup s texturovanim |
Autor: | taby [ pon říj 20, 2008 1:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V tom případě pokus číslo dvě: http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro/Realistic_Eyes_In_Blender#First_Bump_Map_-_The_Sclera |
Autor: | tichi [ pon říj 20, 2008 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja by som ti poradil takto: Ak uz mas namapovanu texturu v UV mode, tak, si vytvor material pre dany objekt. prirad mu texturu toho obrazka a v map input zaskrtni UV..obrazok sa ti bude mapovat podla UV koordinatov a uz dalej mozes pracovat s texturou ako obvykle..(cize budu fungovat Nor, Col, Alpha atd...) |
Autor: | Kisha2 [ pon říj 20, 2008 2:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tichi: dik moc, uz to jde tohle sem fakt nezkousel.... taby: taky dik tenhle tutorialek se mi bude taky moc hodit |
Autor: | Kisha2 [ úte říj 21, 2008 9:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sem konecne dotexturoval a zbytek udelam jen prez barevny materialy... ted se asi pustim do nejakyho jednodussiho interieru, aby to pak nevypadalo tak blbe |
Autor: | tichi [ úte říj 21, 2008 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to pekne, textury vyzeraju solidne. Teraz uz len zapracovat na materialoch a nejakej scene a bude to parada. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |