blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Podium http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6076 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | maraCZ [ ned srp 24, 2008 8:12 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Podium | ||
Zkousel jsem vytvorit takovou malou animaci, ale nejak mi tam blikaj textury na bubnech v pravo, nevite nekdo co s tim? Mam tam proceduralni texturu wood namapovanou jako orco a sphere... Tady je ta animace: http://www.youtube.com/watch?v=rw-qi2dccTI
|
Autor: | Kapo [ ned srp 24, 2008 8:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nemas tam dajaky prekryvajuci sa mesh? nemohlo by tom byt Ambient Occlussionom? inak neviem.... |
Autor: | maraCZ [ ned srp 24, 2008 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ambient o je vypnuta a ten korpus bubnu je jen valec extrudovany dovnitr. Spis jestli to neni tim, ze se ta proceduralni textura na kazdym snimku generuje znova? |
Autor: | Kapo [ ned srp 24, 2008 8:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
maraCZ píše: ambient o je vypnuta a ten korpus bubnu je jen valec extrudovany dovnitr. Spis jestli to neni tim, ze se ta proceduralni textura na kazdym snimku generuje znova?
preco by sa generovala? mne sa nijaka textura pri animacii negeneruje pri kazdom snimku, len envmapy, ked dam aby sa vypocitavala zakazdym, vtedy to moze robit zle veci, ale iba textura...no ja neviem... |
Autor: | maraCZ [ ned srp 24, 2008 9:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no asi je to hloupost, jen me to tak napadlo, ale zadny jiny vysvetleni me nenapada |
Autor: | tichi [ ned srp 24, 2008 9:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
skusal si prepocitat normaly plochy ctrl+n ? Mozno to pomoze, inak ma nenapada cim by to mohlo byt sposobene. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |