blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UFO fotomontáž http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6045 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | tomsonero [ stř srp 06, 2008 12:13 am ] |
Předmět příspěvku: | UFO fotomontáž |
Zdravím Vím že to není nic moc ale dávám sem zatím všechny projekty udělané v blendru. Je to taková věcička kterou jsem dělal opravdu chvíli ale podle mě to je zajímavé. Tak mě alespoň napište jestli to vypada jakš takš reálně. By tomsono at 2008-08-05 |
Autor: | taby [ stř srp 06, 2008 6:31 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Dle mého soudu nesouhlasí osvětlení scény a osvětlení na fotce. Tím pádem to není až tak věrohodné. Jinak bych zkusil jinou se sluncem a dal talířům i stíny. |
Autor: | Váca [ stř srp 06, 2008 9:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
fotka je trochu taková zašedlá, nebo prostě neni tak sytá, jak talíře.. ostatní napsal Taby |
Autor: | Antharon [ stř srp 06, 2008 12:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je tam silná atmosferická perspektíva, takže zosvetliť, pridať kontrast, a kvoli hmle je na fotke všesmerové svetlo, tak to treba osvetliť okulziou |
Autor: | tomsonero [ stř srp 06, 2008 2:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak co říkáte na tohle? By tomsono at 2008-08-06 |
Autor: | Bumpkin [ stř srp 06, 2008 2:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mas upne mimo svetlo mrkni na tom poslednim obrazku jak jde stin z z tech vetvy, ty si dal svetlo zleva (to vidim na ty reflexi na tom taliri) a pritom jde zprava a je nazloutli ty to svoje svetlo mas bili pak ten prvni obrazek, no tak tam by se siklo mit ty talire spis narovnyny (vuci zemi) a dal bych tam jemnej stin na tu louku od tech taliru, a nedal tam tak pronikavy svetlo kdyz ta fotka je focena pod mrkame, a na talirich bych odrazel nejakou texturu nebe nez jen nic nerikajci bilej flek od svetla |
Autor: | KIWI [ stř srp 06, 2008 3:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a přidat na to ufo trochu šumu, aby do tý fotky zapadlo |
Autor: | tomsonero [ stř srp 06, 2008 3:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No s tím světle nevím. Myslím si že jde z leva jak to mám já. Je to vidět na tomhle detailu By tomsono, shot with Canon PowerShot A80 at 2008-08-06 |
Autor: | Váca [ stř srp 06, 2008 5:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pár dalších důkazů, že světlo jde zleva 1.důkaz:stínování stromu(vpravo je to na kraji o dost tmavší, než vlevo ) 2.důkaz:světlo->stín jde směrem zleva od fotografa 3.důkaz:sry za kvalitu(asi to je kař) ale je taky osvícen zleva ale přiznávám, že to působí tak docela i uměle |
Autor: | Turin [ stř srp 06, 2008 5:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
doporucuju zkusit vzit fotku nejake cesty a na ni dosadit jednoduchy 3d model.. staci kulicka nebo kostka, bude se ti to lip trefovat nez talir neurcite velikosti v neurcite vzdalenosti a tak jinak, dulezite je vzdycky sladit kontrasty, barvy a ostrost... samozrejme trefit co nejlip svetlo atd.. tohle je uplne mimo |
Autor: | taby [ stř srp 06, 2008 5:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, světlo jde zleva, pod jiným úhlem. Není zleva jako zleva. Abych to vysvětlil. Na talíři jde světlo sice zleva, spíše zepředu a na fotce zleva, ale spíše zezadu. |
Autor: | tomsonero [ stř srp 06, 2008 5:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak dávám sem další pokrok ale měl jsem do dát asi spíš do rozpracovyných projektů. Tak je tam přidaný stín a pár dalších detailů. By tomsono at 2008-08-06 |
Autor: | Váca [ stř srp 06, 2008 6:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
talíř lepší, ale stín...tan bych dal snad až na ty sromky o kopeček dál, nebo nějak na vejšku ještě splácl EDIT: a ztmavil a rozmazal po krajích |
Autor: | SirThomas [ stř srp 06, 2008 8:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Příště si 2x rozmyslete než něco plácnete do dokončených projektů. |
Autor: | Antharon [ čtv srp 07, 2008 11:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nuže, tak mi napadlo, ak to dávaš do vlastných fotiek, tak tu existuje ešte jedna metóda: 1, Vezmeš foťák a ideš niekam von 2, Odfotíš záber do rawu, otočíš sa a odfotíš ďalší raw 3, doma vezmeš rawy a niečím (napríklad photomatix) ich prekonvertuješ na HDR 4, fotku, ktorú chceš ako pozadie otvoríš vo photoshope a zmenšíš na veľkosť, akú má mať výsledný obrázok, uložíš 5, V blendri vezmeš svoju scénu s UFOm, a niekam do diaľky vložíš plane a zedituješ ho tak aby presne pokrýval obraz kamery. 6, materiál nastavíš ako shadeless a ako textúru nahodíš zmenšenú fotku 7, ideš do nastavení world, tam pridelíš textúru toho, čo bolo za tebou 8, UFO - materiál: mal by byť tmavo šedý, plus menší mirror 9, v nastavení world si prepni do záložky ambient occulsion, zapni ju, nastav na raytrace, počet samplov od 20 vyššie, add, texture color 10, vymaž svetlo a konečne klinkni na render... Trvá to trocha dlhšie, ale výsledok je spolahlivý |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |