blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Audi R8 http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6010 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Genom [ pon črc 21, 2008 1:07 am ] |
Předmět příspěvku: | Audi R8 |
Zdravím všechny... Po dlouhé době jsem se vrátil k modelování auta...nadchla mě Audi R8 svým "disajnem" a tak jsem se do ní pustil... Jakákoli kritika vítána... Model Wire |
Autor: | Bumpkin [ pon črc 21, 2008 1:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
co chces na tomdle kritizovat |
Autor: | Solid Liquid [ pon črc 21, 2008 9:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tahle krasavice mi taky z poloviny lezi na disku rozdelana.. A muzu obdivovat jenom jakej cit pro praci s polygonama mas.. Delas to Poly by Poly nebo jsi na to nejakym zpusobem aplikoval retopo? Nedokazu pochopit, jak dokazes udrzet tak plynuly tok polygonu.. O_O |
Autor: | psychotron [ pon črc 21, 2008 10:36 am ] |
Předmět příspěvku: | |
krasny mesh! |
Autor: | freekill [ pon črc 21, 2008 11:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumpkin píše: co chces na tomdle kritizovat
Asi tak |
Autor: | Houska [ pon črc 21, 2008 11:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
vypadá to dost dobře, akorát se mi zdá malá ta poznávačka (jestli to je poznávačka) alespoň na to jak vypadaj v Čechách. |
Autor: | Genom [ pon črc 21, 2008 12:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Solid Liquid: Mno dělám to celkem jednoduše...nejdřív si vytvořim vodící čáry-obrysy modelu, pak vložim plane,zarovnám okraje a jen postupně zahušťuju kde je potřeba... Houska: mno na tu poznávačku už jsem taky koukal,ale podle blueprintu mi sedí...ještě na to kouknu... Tady ještě posílám wire bez subsurfu... |
Autor: | Houska [ pon črc 21, 2008 12:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi je to tim, že to neni český. |
Autor: | Genom [ stř črc 30, 2008 1:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Trochu jsem pokročil...bohužel času je málo,tak to jde pomalu... |
Autor: | Genom [ čtv črc 31, 2008 1:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Aktualizoval jsem obrázek... |
Autor: | Alfisko [ čtv črc 31, 2008 2:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
patrne to bude jen chyba pri renderingu.. nebo subsurfu.. ale u tech direk mezi ruznymi objekty to dela takove neplechy.. jako by to bylo na tech krajich pomackane jinak prvni naznaky promodelovanych casti se mi prevelice libi! btw: ja bych tomu autu ve finale klidne nechal tuhle barvu je takova.. neohrana.. a s tim pozadim moc pekne ladi.. PS: ta spz by asi vazne mela byt vetsi.. ty tam mas nejaku haluz viz. http://www.autounleashed.com/images/wal ... _crash.jpg (chudak strom) |
Autor: | Genom [ pát srp 01, 2008 9:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem opět trochu pokročil... Alfisko: Mno ty neplechy mezi různými částmi objektů dělá to, že některé části ještě nejsou domodelovány... SPZ zvětšena... Teď už jen budu dolaďovat tvar a linie karoserie aby to vše sedlo...pak teprv dodělám osvětlení a vnitřek... Zepředu... Zezadu... Při výrobě této zadní mřížky jsem se celkem zapotil... |
Autor: | Genom [ ned říj 05, 2008 2:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Po delší době se mi dostalo trochu času a tak jsem trochu "hrábnul" na to auto... Zbejvaj mi domodelovat zadní světla,ale jinak mám zadní část hotovou... |
Autor: | zgerbiak [ ned říj 05, 2008 2:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nádherne čisté tvary, no ja slintám. Už sa teším na prvý render s metalízov |
Autor: | pantau [ ned říj 05, 2008 4:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mas to krasne, aj tie rendery su uz teraz pekne ja som sa vratil tiez k mojej R8, mozeme dat battle |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |