blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Stara lokomotiva http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6004 |
Stránka 1 z 7 |
Autor: | Akita [ sob črc 19, 2008 6:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Stara lokomotiva |
komentare, napady, cokoliv delano komplet v 2,46 Edit admin, smázano pro porušení pravidel! |
Autor: | mafian [ sob črc 19, 2008 7:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc pěkné,pěkně detailníí |
Autor: | Sagi [ sob črc 19, 2008 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
model je samozřejmě perfektní ale mně se tam to AO moc nezamlouvá.. přeci jenom je vidět že je to vlastně fake a spíš to připomíná špínu než realistické chování světla |
Autor: | Genom [ sob črc 19, 2008 9:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten model je fakt pěknej...líbí se mi... Ale to AO bych taky trochu poladil...připadá mi,že je tam moc ostrejch stínů na ten světlej boční... Vypnul bych alespoň vrhání stínů od toho světla jdoucí zeshora kolmo dolů... |
Autor: | Akita [ sob črc 19, 2008 10:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | AO |
bohuzel to s AO moc neumim takze to asi nespravim . Btw: svetlo je tam jen jedno, prvotne to bylo proste tak nastaveny ale pak mi to aspon krasne vrha stin na casti, ktere ani radsi byt videt nemusi :D. otazka: da se tenhle obr smazat a nahradit novym?? trochu sem to predelal (na foru sem vlastne prvne take o tomhle vim prd ) |
Autor: | Kapo [ sob črc 19, 2008 10:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no...stary zmazes ("Delete Attachment") a das novy...inak model sa mi paci...dufam, ze budu dobre materialy...a scena...btw: kolko to ma vertexov? |
Autor: | Genom [ sob črc 19, 2008 11:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
AO není žádná věda...pokud tam máš jen jedno světlo,pak by to mělo být jednodušší...mátlo mě tam vrhání stínů do boku a kolmo dolů... |
Autor: | Akita [ ned črc 20, 2008 11:57 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak admin mi ulehcil praci, smazal to za me:D:D Je tam teda pridelano par detailu, trochu predelane hnaci ustroji (zjistil sem ze tam byla trubka trcici jen tak do prostoru ), pridan ,,interier,, atd ma to cca 44000 VX, neni tam zapocitana trat a pozadi, ta je jen tak provizorni aby to nebylo ve vzduchu
|
Autor: | Dosal [ ned črc 20, 2008 12:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc hezkej modýlek. Mám slabost na mašinky. Doufám že bude i nějakej vagonek a nějaká ta krajinka....ach...asi si pujdu vymodelovat šikanzen |
Autor: | Akita [ ned črc 20, 2008 12:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dosal: jj, vagonek bude, asi jen ten na uhli. Porad ale nwm jakou scenu. Bud starou, zrezivelou v nejakym doku nebo krasne cernou, udrzovanou na projizdce |
Autor: | zgerbiak [ ned črc 20, 2008 1:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pekný model. Ja by som tú scénku videl ako dopúšťa vodu z takého "stožiaru?". Najlepšie v noci za dažďa. |
Autor: | xixixao [ ned črc 20, 2008 2:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
WOW . Dotáhnout do konce, neusnout dokud to nebude mít nějakou parádní scénu . |
Autor: | tichi [ ned črc 20, 2008 4:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to velmi detailne a pekne vymodelovane...dobra praca . Ak budu aj tomu odpovedajuce materialy, bude to uplna nadhera. btw: pre mna tam je len jedina mala chybka - tie kolajnice sa mi zdaju byt moc uzke |
Autor: | Sagi [ ned črc 20, 2008 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
(vlevo nahoře) co tvoří ten ostrý stín? není to špatně otočený face? (vpravo dole) tady to AO dělá viditelně bordel ještě sem se chtěl zeptat kolik to má poly a jak to zvládá komp? možná by se pak vyplatilo v rámci urychlení renderu udělat lowpoly model a na něj normal mapu |
Autor: | Akita [ ned črc 20, 2008 7:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi: vlevo nahore - to je prechod mezi kulatou casti kotle a tou podlouhlou. Asi tam udelam nejakej okovanej limec nebo tak neco vpravo dole - njn, jinak to bouzel neumim normal mapa - kdybych to umel tak ano PC - kdyz nema vse sub 3 tak to i de, render cca 15 min 1600x1200 OSA 16 poly - prez 80000 Tichi: jj, je provizorni |
Stránka 1 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |