blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
první projekt v blenderu: VESMÍRNÁ LOĎ http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5992 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | tomsonero [ pon črc 14, 2008 12:59 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | první projekt v blenderu: VESMÍRNÁ LOĎ | ||
Zdravím Rád bych znal váš názor na můj úplně první model v blenderu. Potřeboval bych poradit co bych mohl ještě případně zlepšit, protože si myslím že má spoustu nedostatků. Předem děkuji za vaše rady
|
Autor: | Sagi [ pon črc 14, 2008 6:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zapni OSA a bude to vypadat líp ... jinak.. tady se těžko radí co dodělat.. je to na tvé fantazii |
Autor: | tomsonero [ pon črc 14, 2008 10:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem ještě dodělal několik detailů jako například textury motorů a stíhačky do hangáru ale pořád mě na tom něco schází. Jinak můj počítač už to vůbec nezvláda. Jo a OSA mám aktivováno. Za další rady budu moc vděčný |
Autor: | postolka [ úte črc 15, 2008 12:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
1. Co se tyce OSA, tak mas neco blbe - podivej se na to jak je ohraniceni te velke koule zubate (dole), ostatni hrany vypadaji hladce. 2. Asi by to vic vyniklo kdyby nebyl cerny model na (temer) cernem pozadi. 3. Precti si pravidla pro postovani obrazku http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2647 - mel bys tu mit pouze jednu verzi. Pro nahravani obrazku muzes pouzit treba http://www.imageshack.us/ a pak to tu linkovat. Jinak na zacatek dobry, delal jsi to podle vlastniho navrhu? Co se tyce otazky "Co dodat?" tak zalezi co to ma byt - pokud je to kriznik nebo letadlova lod tak treba obranne veze nebo tak neco - obecne muzes hledat inspiraci napr v namornich lodich nebo jinich dopravnich prostredcich . |
Autor: | tomsonero [ úte črc 15, 2008 7:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím že největší chybou v tomhle modelu je textura loďě a potřeboval bych poradit co mám udělat aby vypadala víc realisticky. Jinak ty obranné věže určitě udělám. |
Autor: | tomsonero [ úte črc 15, 2008 10:31 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem to malinko zase upravil. Změnil texturu a udělal ty obranná děla, ale u toho jádra je to bohužel pořád zubatý a já nevím co s tím. |
Autor: | jankoš [ úte črc 15, 2008 1:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
čauec, docela se mi to líbí, jen mě zajímalo: jak je udělaná ta koule uprostřed? nepoužívals node editor? jinak klasicky - realističnost přibývá s detailama třeba vymodelovat jednotlivý větší pláty lodi a naznačit něco jako typy spojů atd atd... jinak bych si zkusil třeba pohrát s nastavením světel, určitě by to pomohlo vytřískat maximum tak co, jdeš do toho? |
Autor: | tomsonero [ úte črc 15, 2008 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu kouli jsem udělal tak že jsem prvně vyříznul díru pomoci boolens operace a kouli jsem udělal jako normální kouli a s texturou halo. Jinak rád bych to upravil ale jak říkám můj počítač už to asi nezvládá a strašně se to kouše. Mám notebook s 1giga ram integrovanou grafárnu x3100 a procesor core 2 duo 1,8ghz a myslím že to prostě nestačí. Jedině že byste měli nějakou radu jak to udělat aby to jelo rychlejc. |
Autor: | tomsonero [ úte črc 15, 2008 1:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady posílám ještě pohled ze zadu |
Autor: | Sagi [ úte črc 15, 2008 2:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
texturu tam nevidím.. nemyslel si materiál? |
Autor: | tichi [ úte črc 15, 2008 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
parametre tvojho pc nie su az tak zle, ja som na tom este horsie....neboj sa este nieco naviac urcite znesie. A ked uz toho bude nahodou moc, tak pouzi hladiny, to by malo ciastocne odstranit problemy s nedostatkom pamete RAM. |
Autor: | Genom [ úte črc 15, 2008 7:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomu kompu trochu ulevíš tak,že vypneš halo a místo něj dáš emit...halo je dost náročný na výpočet... Jinak model vypadá vcelku pěkně...jen bych zatím ještě neřešil texturu a spíš bych přidával různé detaily... Změnil bych i pozadí...je moc kontrastní... |
Autor: | tomsonero [ úte črc 15, 2008 11:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozhodl jsem se to udělat zajímavější a tak jsem umístil loď do základny na moři. Zatím je to naprosto nedokončené ale chtěl jsem sem dát jenom ukázku na čem makám tak tady je By tomsono at 2008-07-15 |
Autor: | Sagi [ stř črc 16, 2008 7:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ta textura je špatně namapovaná.. bude tu potřeba UV mapping, tak si zkus vygooglit nějaký tutoriál |
Autor: | tomsonero [ stř črc 16, 2008 11:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak posílám své rozpracované dílo. Je to zatím hrozné ale až tomu dám pořádnou texturu a realistické moře tak myslím že to bude vypadat docela dobře. Jinak to UV mapování se začínám učit. By tomsono at 2008-07-16 |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |