blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Dalsi rychly hlemyzd
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5965
Stránka 11

Autor:  Louise Cypher [ čtv črc 03, 2008 3:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Dalsi rychly hlemyzd

Nejak se mi nedari dostat tuhle scenu do prijatelne podoby. Snad mi pomuze nejaka konstruktivni kritika. Vim, ze ten namet neni dvakrat originalni, ale ja jsem si proste chtel zkusit to tema.

Obrázek

Autor:  LLook [ čtv črc 03, 2008 3:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bije mě do očí, jak je ta ulita hladká. Takhle hladký je maj možná vodní korýši, protože jim je omýlá voda, ale když někde v trávě najdeš šneka, mívá ulitu spíše takovou "starou", oprýskanou a hlavně vroubkovanou.

Taky se mi zdá trochu velký "ocas" (nebo jak se tomu u šneků říká, prostě ta část, co se vleče za výlezem z ulity). Porovnej to se skutečnými šneky.

Líbí se mi výraz, jaký má v obličeji. Ačkoli ty oči by mohly být na hlavu napojené líp.

Autor:  Váca [ čtv črc 03, 2008 4:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

já myslim, že to vroubkování dodělá normal mapou(předpokládám, že tohleto je zatim screen z viewportu :) ale je to dobrý ;) jen tak dál

Autor:  xmalda [ pát črc 04, 2008 5:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

kazdopadne me to pobavilo, ta huba je super :-D

Autor:  Kexar [ pát črc 04, 2008 11:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

LLook píše:
Bije mě do očí, jak je ta ulita hladká. Takhle hladký je maj možná vodní korýši, protože jim je omýlá voda, ale když někde v trávě najdeš šneka, mívá ulitu spíše takovou "starou", oprýskanou a hlavně vroubkovanou.

Taky se mi zdá trochu velký "ocas" (nebo jak se tomu u šneků říká, prostě ta část, co se vleče za výlezem z ulity). Porovnej to se skutečnými šneky.

Líbí se mi výraz, jaký má v obličeji. Ačkoli ty oči by mohly být na hlavu napojené líp.

Newim proc by to měl porovnavat z normalnimi šneky když to je závodní šnek a ten muze vipadat přeci uplně jinak :D

Autor:  Louise Cypher [ sob črc 05, 2008 11:32 am ]
Předmět příspěvku: 

Mate pravdu, ze realismus nebyl muj primarni cil :D . Kazdopadne jsem tu texturu trosku poupravil (updatnu, az se dostanu ke svemu kompu). Hlavne by me ale zajimalo reseni osvetleni a celkove kompozice, coz jsou oblasti, kde dost plavu. (ostatne, jak napsal Vacik156: vypada to jako screen z viewportu :D )

Autor:  taby [ sob črc 05, 2008 12:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, přiznám se, že mi halva připadá taková dosti podivná. Jednak bych nedělal krk a pak bych posadil oči jinak (více do předu) a nevím, jak by vypadalo, kdyby se pod náporem rychlosti obracely spíše dozadu. :wink:

Autor:  Váca [ sob črc 05, 2008 1:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Taby:oči: nebo bych to viděl jako takový prohnutý..z hlavy jdou dozadu a tam se pírně ohnou dopředu :) :D doufám, že víte, jak sem to myslel :D

Autor:  taby [ sob črc 05, 2008 1:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156 píše:
Taby:oči: nebo bych to viděl jako takový prohnutý..z hlavy jdou dozadu a tam se pírně ohnou dopředu :) :D doufám, že víte, jak sem to myslel :D

jj. Tak jsem to nějak také myslel. :D

Autor:  Louise Cypher [ pon črc 07, 2008 4:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, konecne jsem se dostal k nejakemu updatu. Poupravil jsem zatim jen texturu ulity a par dalsich detailu, ale to hlavni s cim bych potreboval hnout a nevim jak, je nasviceni a kamera. Stale je to takove "ploche" a dojem dynamicnosti slaby.
Obrázek

Autor:  Sagi [ pon črc 07, 2008 4:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

co takhle ho trosku maznout? kdyz uz jede tak rychle :D

Autor:  Louise Cypher [ pon črc 07, 2008 5:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pravda. Mblur tam bude, jen jsem ho do tech predbeznych rendru nedaval, protoze moc prodluzuje rendertime (a v poslednim updatu jsem ho zapomel zapnout). A taky musim dodelat nejaky ten kour a prach (a take emise z trysek a vyfuku). Toz, abych se do toho dal.

Edit: Nevite pls nekdo kam ve 2.46 zmizelo z video sequence editoru okynko "strip properties" ? Drive se to zapinalo klavesou "N", ale ted to nemuzu nikde ani najit.

Autor:  Sagi [ pon črc 07, 2008 6:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

trosku bych si pohral s detaily.. napriklad me bije do oci prechod vyfuku do ulity.. jsou tam proste jen tak vnorene, coz v realnem svete nikdy neni, muzes kolem nich alepson upravit texturu, nebo tam udelat nejaky "vstup", vis jak to myslim?

Autor:  LLook [ pon črc 07, 2008 8:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Když už budeš u toho rozmazávání, zkus zaexperimentovat i s DOF.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/