blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Dalsi rychly hlemyzd http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5965 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | LLook [ čtv črc 03, 2008 3:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bije mě do očí, jak je ta ulita hladká. Takhle hladký je maj možná vodní korýši, protože jim je omýlá voda, ale když někde v trávě najdeš šneka, mívá ulitu spíše takovou "starou", oprýskanou a hlavně vroubkovanou. Taky se mi zdá trochu velký "ocas" (nebo jak se tomu u šneků říká, prostě ta část, co se vleče za výlezem z ulity). Porovnej to se skutečnými šneky. Líbí se mi výraz, jaký má v obličeji. Ačkoli ty oči by mohly být na hlavu napojené líp. |
Autor: | Váca [ čtv črc 03, 2008 4:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já myslim, že to vroubkování dodělá normal mapou(předpokládám, že tohleto je zatim screen z viewportu ale je to dobrý jen tak dál |
Autor: | xmalda [ pát črc 04, 2008 5:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kazdopadne me to pobavilo, ta huba je super |
Autor: | Kexar [ pát črc 04, 2008 11:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
LLook píše: Bije mě do očí, jak je ta ulita hladká. Takhle hladký je maj možná vodní korýši, protože jim je omýlá voda, ale když někde v trávě najdeš šneka, mívá ulitu spíše takovou "starou", oprýskanou a hlavně vroubkovanou.
Taky se mi zdá trochu velký "ocas" (nebo jak se tomu u šneků říká, prostě ta část, co se vleče za výlezem z ulity). Porovnej to se skutečnými šneky. Líbí se mi výraz, jaký má v obličeji. Ačkoli ty oči by mohly být na hlavu napojené líp. Newim proc by to měl porovnavat z normalnimi šneky když to je závodní šnek a ten muze vipadat přeci uplně jinak |
Autor: | Louise Cypher [ sob črc 05, 2008 11:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mate pravdu, ze realismus nebyl muj primarni cil . Kazdopadne jsem tu texturu trosku poupravil (updatnu, az se dostanu ke svemu kompu). Hlavne by me ale zajimalo reseni osvetleni a celkove kompozice, coz jsou oblasti, kde dost plavu. (ostatne, jak napsal Vacik156: vypada to jako screen z viewportu ) |
Autor: | taby [ sob črc 05, 2008 12:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, přiznám se, že mi halva připadá taková dosti podivná. Jednak bych nedělal krk a pak bych posadil oči jinak (více do předu) a nevím, jak by vypadalo, kdyby se pod náporem rychlosti obracely spíše dozadu. |
Autor: | Váca [ sob črc 05, 2008 1:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Taby:oči: nebo bych to viděl jako takový prohnutý..z hlavy jdou dozadu a tam se pírně ohnou dopředu doufám, že víte, jak sem to myslel |
Autor: | taby [ sob črc 05, 2008 1:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: Taby:oči: nebo bych to viděl jako takový prohnutý..z hlavy jdou dozadu a tam se pírně ohnou dopředu doufám, že víte, jak sem to myslel
jj. Tak jsem to nějak také myslel. |
Autor: | Sagi [ pon črc 07, 2008 4:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co takhle ho trosku maznout? kdyz uz jede tak rychle |
Autor: | Louise Cypher [ pon črc 07, 2008 5:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pravda. Mblur tam bude, jen jsem ho do tech predbeznych rendru nedaval, protoze moc prodluzuje rendertime (a v poslednim updatu jsem ho zapomel zapnout). A taky musim dodelat nejaky ten kour a prach (a take emise z trysek a vyfuku). Toz, abych se do toho dal. Edit: Nevite pls nekdo kam ve 2.46 zmizelo z video sequence editoru okynko "strip properties" ? Drive se to zapinalo klavesou "N", ale ted to nemuzu nikde ani najit. |
Autor: | Sagi [ pon črc 07, 2008 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
trosku bych si pohral s detaily.. napriklad me bije do oci prechod vyfuku do ulity.. jsou tam proste jen tak vnorene, coz v realnem svete nikdy neni, muzes kolem nich alepson upravit texturu, nebo tam udelat nejaky "vstup", vis jak to myslim? |
Autor: | LLook [ pon črc 07, 2008 8:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Když už budeš u toho rozmazávání, zkus zaexperimentovat i s DOF. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |