blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Teleskop WIP
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5949
Stránka 11

Autor:  Hector [ čtv čer 26, 2008 1:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak tě tu vítám... Model vypadá pěkně, uz se těšim na materiály :wink:

Autor:  DeRp [ čtv čer 26, 2008 3:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim, pekny model, neviem sice aka bola predloha, ale vyzera vierohodne, .. vcelku by sa hodila scena a nie internal render.
Este dorobit kukatko a nejaku nosnu konstrukciu.
Tesim sa na materialy.

Autor:  Kapo [ čtv čer 26, 2008 3:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

pockaj...tym myslis, ze v jednom objekte mas cast solid a inu smooth? tak ich osamostatni...alebo edge split - nastavis uhol, pri ktorom su edge dalej solid, napriklad...vlos si icosphere a daj edge split okolo 24...ak je objekt smooth, niektore hrany su vyhladene, niektore nie...je to podla uhla medzi facmi, len to skus...neviem, ci som aspon trochu pomohol, ale takto to vidim ja...

a v yafray, ked mas objekt, niektore face smooth a niektore face solid, on si sam vyberie, ze ci bude mat hrany vyhladene v celom, alebo nie? ak hej, ja by som to osamostatnil (v edit mode, tlacitko P), vsetko co je solid dal prec a nechal smooth...ale zase to moze porusit model, to by nebolo dobre...

Autor:  Kapo [ čtv čer 26, 2008 5:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

model sa mi paci, uz sa tesim na materialy, len taka technicka informacia - rucka je z kovu, a ak hej leskne sa (ked teda modelujes podla predlohy)? na konci to zasadis do nejakej sceny a bude tam environmentalna mapa? sorry ze sa pytam tak dopredu :D nedalo mi to...

Autor:  Ragnos [ čtv čer 26, 2008 5:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

vypadalo to jen jako vyextrudovaná kružnice ale po zvetšení mě to mile překvapilo, tak to určitě nějak dotáhni :)

Autor:  Kapo [ čtv čer 26, 2008 5:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Teleskop je valcoviteho tvaru = vyextrudovana kruznica :lol: :lol: ne robim si srandu

Inak som fakt zvedavy na materialy, neviem sa dockat...velmi ma zaujima, ako to spravis...

a ehm...mohol by si postnut wireframe, vies iba ma to zaujima...pouzivas subsurf? a este daco, kolko to ma vertexov dokopy? :oops: sorry, len ma to zaujima

Autor:  Kapo [ čtv čer 26, 2008 5:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

a ten wireframe pls nepostnes? :( som chcel iba vidiet, neukradnem ti to, neboj :wink:

inak je to dost detailne, mne sa to paci, este robis ten nosnik, ci co to je? Lebo nieco dole pribudlo...

Autor:  Kapo [ čtv čer 26, 2008 5:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

ten tutorial vyzera dobre...asi to skusim!

Autor:  Bumpkin [ čtv čer 26, 2008 7:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

vypada to jako hodne v pohode :wink: :wink: modylek se tesim na nejakej render s materialama, v cem to budes renderovat?? :)

Autor:  Kapo [ čtv čer 26, 2008 8:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Misiek: super!
Bumpkin: mal som pocit, ze tu az dostatocne casto zaznelo slovo yafray...
"Chcy to renderovat v YafRay'u jenom ze mam problem, ze..."
takze zrejme yafray :wink:

Misiek: a este nieco...zmenil si pozadie na modru :wink: :lol:, nic len ma to zarazilo...ta cervena sa mi viac pacila, alebo som si na nu zvykol :D, skus dat sivu, ako pozadie, mozno vynikne zatial model bez materialu...

Autor:  postolka [ čtv čer 26, 2008 8:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Muzes zkusit naslednika YafRaye - Yaf(a)Ray - ma to ale nevyhodu v tom ze svetla a materialy se musi nastavovat zvlast.
> http://www.yafray.org/forum/viewtopic.php?t=1617 - thread s komentarema a navodem
Primo odkazy na stazeni:
Patchly Blender: http://www.zshare.net/download/1365057935e253c0/
Yaf(a)Ray http://www.zshare.net/download/136507891153be87/
A nebo muzes na renderovani pouzit starsi Blender kde export funguje, pokud nepouzivas nejake nove featury z 2.46 tak by to melo byt v pohode.

Jinak model vypada dobre, ted jeste vychytat materialy a je to :D.

Edit: jo a jeste sem si vsiml ze ten predek ma u cocky takovou podivnou topologii (ale to si asi myslel tim ze to "nevypada super" :D), jinak to vypada dobre.

Autor:  Kapo [ čtv čer 26, 2008 9:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

ten predok som si vsimol, myslel si to, ze to nespojil ako extrude a remove doubles? ako ked mas filled circle, ale shift + d...ak si myslel to...zrejme to neni az taka chyba, ale oplati sa to opravit...

Autor:  Kapo [ čtv čer 26, 2008 10:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale ta suciastka...takto je to fakt divne pospajane...nehovorim, ze na to mnejako alezi...ale predsa len!ja by som to spojil tak, ze by som extrudoval obvod a zmensil na nulu, a dal remove doubles...

Autor:  Kapo [ pát čer 27, 2008 9:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

vyzera to dooost detailne...ale sak to asi aj musi, ked to robis podla hodnovernej predlohy...pokrocis s materialmi este trochu, a mas to v suchu...pekny thread...

Autor:  freekill [ sob čer 28, 2008 11:47 am ]
Předmět příspěvku: 

Vybral jsi si jednoduchý, ale originální model, opravdu se ti to povedlo do detailu zpracovat, líbí se mi to, kazdopadne by to chtelo nejake materiály ;). Držím palce at to dopracuješ. :thumbsup:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/