blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

WIP: RPG Legie Zatracenych
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5932
Stránka 12

Autor:  Dlaha [ pon čer 16, 2008 4:53 pm ]
Předmět příspěvku:  WIP: RPG Legie Zatracenych

Kdyby se někdo chtel přidat pište na ICQ 293008387, nebo sem.

Tak do tohoto topicu budu davat me prace do hry Legie Zatracenych.( http://legiezatracenych.whis.cz/ )
Obrázek
Dam sem vic pohledu, jen co se dostanu na svuj comp.

Autor:  Dlaha [ úte čer 17, 2008 8:53 am ]
Předmět příspěvku: 

Tak tu sou ty ostatní pohledy:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
a trofej:
Obrázek

Autor:  Kexar [ úte čer 17, 2008 5:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mohu se prosím zeptat na počet vertexů v jednom baráku? :roll:

Autor:  Dlaha [ úte čer 17, 2008 7:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kexar píše:
Mohu se prosím zeptat na počet vertexů v jednom baráku? :roll:

Tak ten hostinec má 2548 vertexů a 2702 faců. :D

Autor:  Kexar [ úte čer 17, 2008 8:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

pjekné to se mi líbý to uz budou lepsi detaily 8)

Autor:  Dlaha [ úte čer 17, 2008 8:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
to uz budou lepsi detaily Cool

To jsem nepochopil, asi su natvrdly.

Autor:  Kapo [ úte čer 17, 2008 8:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

zrejme myslel, ze to bude detailnejsie, a nie ako ostatne low poly modely...alebo sa myslim a ta veta mala iny vyznam?

Autor:  Kexar [ stř čer 18, 2008 1:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo píše:
zrejme myslel, ze to bude detailnejsie, a nie ako ostatne low poly modely...alebo sa myslim a ta veta mala iny vyznam?

ano vyznam si trefil protože ostatni hry v blenderu si nemohou dovolit takovito počet vertexu protože to blender engine neutahne ale tato nebezi asi na blender enginu :wink:

Autor:  Dlaha [ stř čer 18, 2008 2:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kexar píše:
Kapo píše:
zrejme myslel, ze to bude detailnejsie, a nie ako ostatne low poly modely...alebo sa myslim a ta veta mala iny vyznam?

ano vyznam si trefil protože ostatni hry v blenderu si nemohou dovolit takovito počet vertexu protože to blender engine neutahne ale tato nebezi asi na blender enginu :wink:

Ano je to na jinem enginu.

Autor:  Alfisko [ čtv čer 19, 2008 7:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

No nejvetsi chyba co bych videl je, ze textury jsou vsechny jinak ladene.. Tmave drevo je prilis saturizovane, dost v tom zanika velikost a obrys planek..
Pak nechapu tu extremne rozmazanou texturu toho svetlejsiho dreva, ktera je uplne jinak ostra nez dalsi casti textury... +vypada jako korek..
tohle se pokousim vysvetlit tady v casti "Velikost a Rozlišení textury": http://tenuity3d.com/wiki/PravidlaATipy ... 3_adProHru
+ nechapu co je to na hrbetu strechy, to cerne..
+ na mh3 se ti dole na jednom "korkovym" kulu dela motyl.. textura je tam namapovana tak, ze se jakoby "zrcadli"
+ proc neni slamena strecha zakoncena alfou?
-> proc je slama ze strany strechy namapovana svisle? nemela by jit sikmo, jako strecha?
+ chce to vic detailu a vetsi rozmanitost textur (proc ma napr. ram okna stejnou texturu jako tmava zed?) ... pokud to engine tedy dovoluje
+ mozna by stalo za zvazeni pridat nejake vodorovne tramy na podperu pater

PS: kazdopadne pro vasi next-gen kvalitu budes muset sahnout jeste dal ;)

Autor:  Dlaha [ čtv čer 19, 2008 9:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
No nejvetsi chyba co bych videl je, ze textury jsou vsechny jinak ladene.. Tmave drevo je prilis saturizovane, dost v tom zanika velikost a obrys planek..
Pak nechapu tu extremne rozmazanou texturu toho svetlejsiho dreva, ktera je uplne jinak ostra nez dalsi casti textury... +vypada jako korek..
tohle se pokousim vysvetlit tady v casti "Velikost a Rozlišení textury": http://tenuity3d.com/wiki/PravidlaATipy ... 3_adProHru
1.+ nechapu co je to na hrbetu strechy, to cerne..
2.+ na mh3 se ti dole na jednom "korkovym" kulu dela motyl.. textura je tam namapovana tak, ze se jakoby "zrcadli"
3.+ proc neni slamena strecha zakoncena alfou?
-> proc je slama ze strany strechy namapovana svisle? nemela by jit sikmo, jako strecha?
4.+ chce to vic detailu a vetsi rozmanitost textur (proc ma napr. ram okna stejnou texturu jako tmava zed?) ... pokud to engine tedy dovoluje
5.+ mozna by stalo za zvazeni pridat nejake vodorovne tramy na podperu pater

PS: kazdopadne pro vasi next-gen kvalitu budes muset sahnout jeste dal ;)

(dovolil jsem si to ocislovat, aby to bylo prehlednejsi)
1.snazime se mit budovy stavene, jako ve stredoveku, je to vlastne trava na rub (tady je to celkem vydet http://www.cgtextures.com/texview.php?i ... 98c5222257 )
2.Spravim
3.su liny ... textury este budem predelavat.
4.viz 3-
5.nechapu co myslis

Autor:  Alfisko [ čtv čer 19, 2008 10:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dlaha píše:
5.nechapu co myslis

kdyz mas plech a prohejba se ti.. co udelas aby se neprohejbal? :)
ja bych pod nej dal vyztuhu..
a to stejne se, predstav si, dela i u domu.. kdyz se ti planky v patre prohejbaj dolu, tak pod ne hodis tram a hle -> problem vyresen.. ony ti planky popravde receno nebudou vubec drzet, pokud nebudou mit silny podklad.. jestli to i takhle nepochopis, tak si asi vazne natvrdly ;)
jinak to ostatni si doufam taky vzal k srdci, ponevadz ty +ka byli jen takovy vic vedlejsi "bugy"

Autor:  Kexar [ pát čer 20, 2008 10:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem se rozhodl ze jim s tim kapnu tady je jeden z mích modelů
!!textura je teprv provyzorní!!

Přílohy:
sekera.jpg
sekera.jpg [ 39.31 KiB | Zobrazeno 3491 krát ]

Autor:  Váca [ pát čer 20, 2008 10:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

tos mi něco připoměl :D před časem sem zkoušel něco takovýho malýho :)

Obrázek

Obrázek

Autor:  Kexar [ pát čer 20, 2008 11:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156 píše:
tos mi něco připoměl :D před časem sem zkoušel něco takovýho malýho :)

Ale tyto obrazky nebyli do hry nebo ano? :lol:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/