blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
WIP: RPG Legie Zatracenych http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5932 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Dlaha [ pon čer 16, 2008 4:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | WIP: RPG Legie Zatracenych |
Kdyby se někdo chtel přidat pište na ICQ 293008387, nebo sem. Tak do tohoto topicu budu davat me prace do hry Legie Zatracenych.( http://legiezatracenych.whis.cz/ ) Dam sem vic pohledu, jen co se dostanu na svuj comp. |
Autor: | Dlaha [ úte čer 17, 2008 8:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tu sou ty ostatní pohledy: a trofej: |
Autor: | Kexar [ úte čer 17, 2008 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mohu se prosím zeptat na počet vertexů v jednom baráku? |
Autor: | Dlaha [ úte čer 17, 2008 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kexar píše: Mohu se prosím zeptat na počet vertexů v jednom baráku?
Tak ten hostinec má 2548 vertexů a 2702 faců. |
Autor: | Kexar [ úte čer 17, 2008 8:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pjekné to se mi líbý to uz budou lepsi detaily |
Autor: | Dlaha [ úte čer 17, 2008 8:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: to uz budou lepsi detaily Cool
To jsem nepochopil, asi su natvrdly. |
Autor: | Kapo [ úte čer 17, 2008 8:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zrejme myslel, ze to bude detailnejsie, a nie ako ostatne low poly modely...alebo sa myslim a ta veta mala iny vyznam? |
Autor: | Kexar [ stř čer 18, 2008 1:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapo píše: zrejme myslel, ze to bude detailnejsie, a nie ako ostatne low poly modely...alebo sa myslim a ta veta mala iny vyznam?
ano vyznam si trefil protože ostatni hry v blenderu si nemohou dovolit takovito počet vertexu protože to blender engine neutahne ale tato nebezi asi na blender enginu |
Autor: | Dlaha [ stř čer 18, 2008 2:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kexar píše: Kapo píše: zrejme myslel, ze to bude detailnejsie, a nie ako ostatne low poly modely...alebo sa myslim a ta veta mala iny vyznam? ano vyznam si trefil protože ostatni hry v blenderu si nemohou dovolit takovito počet vertexu protože to blender engine neutahne ale tato nebezi asi na blender enginu Ano je to na jinem enginu. |
Autor: | Alfisko [ čtv čer 19, 2008 7:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No nejvetsi chyba co bych videl je, ze textury jsou vsechny jinak ladene.. Tmave drevo je prilis saturizovane, dost v tom zanika velikost a obrys planek.. Pak nechapu tu extremne rozmazanou texturu toho svetlejsiho dreva, ktera je uplne jinak ostra nez dalsi casti textury... +vypada jako korek.. tohle se pokousim vysvetlit tady v casti "Velikost a Rozlišení textury": http://tenuity3d.com/wiki/PravidlaATipy ... 3_adProHru + nechapu co je to na hrbetu strechy, to cerne.. + na mh3 se ti dole na jednom "korkovym" kulu dela motyl.. textura je tam namapovana tak, ze se jakoby "zrcadli" + proc neni slamena strecha zakoncena alfou? -> proc je slama ze strany strechy namapovana svisle? nemela by jit sikmo, jako strecha? + chce to vic detailu a vetsi rozmanitost textur (proc ma napr. ram okna stejnou texturu jako tmava zed?) ... pokud to engine tedy dovoluje + mozna by stalo za zvazeni pridat nejake vodorovne tramy na podperu pater PS: kazdopadne pro vasi next-gen kvalitu budes muset sahnout jeste dal |
Autor: | Dlaha [ čtv čer 19, 2008 9:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Alfisko píše: No nejvetsi chyba co bych videl je, ze textury jsou vsechny jinak ladene.. Tmave drevo je prilis saturizovane, dost v tom zanika velikost a obrys planek..
Pak nechapu tu extremne rozmazanou texturu toho svetlejsiho dreva, ktera je uplne jinak ostra nez dalsi casti textury... +vypada jako korek.. tohle se pokousim vysvetlit tady v casti "Velikost a Rozlišení textury": http://tenuity3d.com/wiki/PravidlaATipy ... 3_adProHru 1.+ nechapu co je to na hrbetu strechy, to cerne.. 2.+ na mh3 se ti dole na jednom "korkovym" kulu dela motyl.. textura je tam namapovana tak, ze se jakoby "zrcadli" 3.+ proc neni slamena strecha zakoncena alfou? -> proc je slama ze strany strechy namapovana svisle? nemela by jit sikmo, jako strecha? 4.+ chce to vic detailu a vetsi rozmanitost textur (proc ma napr. ram okna stejnou texturu jako tmava zed?) ... pokud to engine tedy dovoluje 5.+ mozna by stalo za zvazeni pridat nejake vodorovne tramy na podperu pater PS: kazdopadne pro vasi next-gen kvalitu budes muset sahnout jeste dal (dovolil jsem si to ocislovat, aby to bylo prehlednejsi) 1.snazime se mit budovy stavene, jako ve stredoveku, je to vlastne trava na rub (tady je to celkem vydet http://www.cgtextures.com/texview.php?i ... 98c5222257 ) 2.Spravim 3.su liny ... textury este budem predelavat. 4.viz 3- 5.nechapu co myslis |
Autor: | Alfisko [ čtv čer 19, 2008 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dlaha píše: 5.nechapu co myslis
kdyz mas plech a prohejba se ti.. co udelas aby se neprohejbal? ja bych pod nej dal vyztuhu.. a to stejne se, predstav si, dela i u domu.. kdyz se ti planky v patre prohejbaj dolu, tak pod ne hodis tram a hle -> problem vyresen.. ony ti planky popravde receno nebudou vubec drzet, pokud nebudou mit silny podklad.. jestli to i takhle nepochopis, tak si asi vazne natvrdly jinak to ostatni si doufam taky vzal k srdci, ponevadz ty +ka byli jen takovy vic vedlejsi "bugy" |
Autor: | Kexar [ pát čer 20, 2008 10:47 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak sem se rozhodl ze jim s tim kapnu tady je jeden z mích modelů !!textura je teprv provyzorní!!
|
Autor: | Váca [ pát čer 20, 2008 10:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tos mi něco připoměl před časem sem zkoušel něco takovýho malýho |
Autor: | Kexar [ pát čer 20, 2008 11:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: tos mi něco připoměl před časem sem zkoušel něco takovýho malýho
Ale tyto obrazky nebyli do hry nebo ano? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |