blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zeď s puškou http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5893 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Váca [ pon čer 02, 2008 1:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli je moc řídká, tak ten plane(předpokládám, že to je plane ![]() |
Autor: | mafian [ pon čer 02, 2008 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: jestli je moc řídká, tak ten plane(předpokládám, že to je plane
![]() myslím,že by to pomoct mohlo. Jinak se mi zdá,že ta zbraň zaniká(je tam moc tma)..možná jen můj osobn názor ![]() ps. nechceš postnout jen model té zbraně?Rád bych na něj mrknul ![]() |
Autor: | Váca [ pon čer 02, 2008 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hlavně vylepšit nasvícení a zapnout AO, to pak bude ta zbraň líp vidět ![]() a ještě upravit specularitu těch cihle a přidat bump mapu, takhle to vypadá, jako by to bylo z plastu ![]() |
Autor: | mafian [ pon čer 02, 2008 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jojo,AO by 100% pomohlo ![]() |
Autor: | vojtas1 [ pon čer 02, 2008 3:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavně pokud neděláš animaci, tak nemusíš modelovat to, co není vidět na kameře, takže když značně zmenšíš ten plane, tak i tím si pomůžeš. |
Autor: | mafian [ pon čer 02, 2008 10:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já nevím,ale teď mi to přijde ještě tmavší.Bump mapu tady stěží rozeznám.Zkus to trochu zesvětlit |
Autor: | Bumpkin [ pon čer 02, 2008 10:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
AO- Ambient Occlizion (asi se to takhle pise) je to vlastne jen fejk stinu, do rohu a jakoby tmavych mist se to snazi udelat iluzi tmavosti ![]() ![]() ![]() ![]() Bump mapa- vysvetlim to lajcky, na zaklade tmavosti a svetlosti to vypocitava nerovnosti povrchu ale jen iluzi ![]() ![]() ![]() ![]() pak k obrazku chtelo by to narusit tu sterilitu ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Antharon [ úte čer 03, 2008 12:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
odporúčam u materiálu cihel rapídne znížiť hardness a spectaculosity. |
Autor: | Kapo [ úte čer 03, 2008 3:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a na kazdej kocke mas samostatny material? vsetkym daj rovnaky a bude sa menit na vsetkych rovnako ![]() |
Autor: | mafian [ stř čer 04, 2008 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
HonRumZík píše: No,dělal jsem to tak,že jsem nejdřív udělal jednu cihlu,tej udělal materiál a pak jsem jen kopíroval a stavěl tu zeď
![]() tak si tu zeď postav z neotexturovaných cihel a pak je všechny sluč v jeden objekt CTRL + J a ten otexturuj. ps,radši si nesloučený celek duplikuj a přesuň ho do jiné vrstvy M pro ppřípad nouze,kdyby si ji chtěl ještě upravit. |
Autor: | Forseti [ stř čer 04, 2008 8:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus využít Array nebo dupliverts snad ti to ulečí život |
Autor: | mafian [ stř čer 04, 2008 8:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Forseti píše: zkus využít Array nebo dupliverts snad ti to ulečí život
yop ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |