blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zeď s puškou
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5893
Stránka 11

Autor:  Váca [ pon čer 02, 2008 1:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

jestli je moc řídká, tak ten plane(předpokládám, že to je plane :) ) subdividni (mě to pomohlo

Autor:  mafian [ pon čer 02, 2008 1:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156 píše:
jestli je moc řídká, tak ten plane(předpokládám, že to je plane :) ) subdividni (mě to pomohlo


myslím,že by to pomoct mohlo.

Jinak se mi zdá,že ta zbraň zaniká(je tam moc tma)..možná jen můj osobn názor :lol:

ps. nechceš postnout jen model té zbraně?Rád bych na něj mrknul 8) vypadá dobře.A co to je vůbec za pušku?Německý Kar98K nebo mi to připadá na ruský mosim nagat(nebo jak se to píše)

Autor:  Váca [ pon čer 02, 2008 1:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

hlavně vylepšit nasvícení a zapnout AO, to pak bude ta zbraň líp vidět :)

a ještě upravit specularitu těch cihle a přidat bump mapu, takhle to vypadá, jako by to bylo z plastu :) (ale to se částečně změní jiným nasvícením)

Autor:  mafian [ pon čer 02, 2008 1:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

jojo,AO by 100% pomohlo 8)

Autor:  vojtas1 [ pon čer 02, 2008 3:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně pokud neděláš animaci, tak nemusíš modelovat to, co není vidět na kameře, takže když značně zmenšíš ten plane, tak i tím si pomůžeš.

Autor:  mafian [ pon čer 02, 2008 10:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já nevím,ale teď mi to přijde ještě tmavší.Bump mapu tady stěží rozeznám.Zkus to trochu zesvětlit

Autor:  Bumpkin [ pon čer 02, 2008 10:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

AO- Ambient Occlizion (asi se to takhle pise) je to vlastne jen fejk stinu, do rohu a jakoby tmavych mist se to snazi udelat iluzi tmavosti :wink: zapina se to v Shading/world butons :) a je to paletka Amb Occ :wink: :wink:

Bump mapa- vysvetlim to lajcky, na zaklade tmavosti a svetlosti to vypocitava nerovnosti povrchu ale jen iluzi :wink: a vetsinou se dela z cernobily textury u ktery v Shading(F5)/material buttons zakliknes v paletce map to tlacitko nor :) ostatne da se udelat bump mapa i z barevny textury :wink: (samozdrejme intenzitu zmensujes zvetsujes hejblatkem nor :wink: )

pak k obrazku chtelo by to narusit tu sterilitu :wink: spina by nebyla marna a za zdi by taky neco mohlo byt, nerikej ze je to nekde na skale a ze je tam hned nejakej sraz :) mas kameru dole a celkem kolmo ke zdi , mi nerikej ze kdyz se takhle k nejaky zdi postavis ze vidis rovnou nebe :wink:

Autor:  Antharon [ úte čer 03, 2008 12:37 am ]
Předmět příspěvku: 

odporúčam u materiálu cihel rapídne znížiť hardness a spectaculosity.

Autor:  Kapo [ úte čer 03, 2008 3:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

a na kazdej kocke mas samostatny material? vsetkym daj rovnaky a bude sa menit na vsetkych rovnako :wink:

Autor:  mafian [ stř čer 04, 2008 7:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

HonRumZík píše:
No,dělal jsem to tak,že jsem nejdřív udělal jednu cihlu,tej udělal materiál a pak jsem jen kopíroval a stavěl tu zeď :?


tak si tu zeď postav z neotexturovaných cihel a pak je všechny sluč v jeden objekt CTRL + J a ten otexturuj.
ps,radši si nesloučený celek duplikuj a přesuň ho do jiné vrstvy M pro ppřípad nouze,kdyby si ji chtěl ještě upravit.

Autor:  Forseti [ stř čer 04, 2008 8:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkus využít Array nebo dupliverts snad ti to ulečí život

Autor:  mafian [ stř čer 04, 2008 8:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Forseti píše:
zkus využít Array nebo dupliverts snad ti to ulečí život


yop 8),to by mu mohlo usnadnit.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/