blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
kostičky http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5828 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | mafian [ čtv kvě 08, 2008 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Přijde mi to ne moc dobře nasvícený=tmavý.jinak fajn |
Autor: | Kisha2 [ čtv kvě 08, 2008 10:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
docela se mi to libi, ale mas to tmavy a dej na ty kuzely ruzny textury nebo ten jeden aspon pootoc kdyz sou uplne stejny, tak to nevypada uplne nejlip |
Autor: | Sagi [ čtv kvě 08, 2008 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
svetla porad na nic... a uhel kamery je dost obycejnej.. jeste si s tim pohraj.. |
Autor: | Váca [ čtv kvě 08, 2008 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
žaluzie teda nic moc..nevidím, co by je mělo držet ta krabice má být z kartonu? mě to napojování jednotlivých stran tam nějak nesedne takovouhle stavebnici sem ještě neviděl |
Autor: | Sagi [ čtv kvě 08, 2008 7:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
obzvlast ty kuzely na vrcholu veze mi k te stavebnici vubec nesednou.. |
Autor: | Turin [ čtv kvě 08, 2008 7:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
uhel kamery je v tomhle pripade fakt zaklad... predstav si, ze drzis v ruce fotak a tohle mas na stole muzes to vyfotit tak jak to mas ted a zustane tam spousta zbytecnosti, nebo muzes prijit s fotakem az k tomu domku z kosticek a vyfotit ho zblizka, nejlepe sirokouhlym objektivem, takze tam budes mit zajimavou perspektivu a navic nejaky DOF, ktery tomu celkove dost pomuze |
Autor: | Sagi [ čtv kvě 08, 2008 7:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
presne tak.. uhel kamery je ted uplne bezatmosfery.. bez jakekoliv dynamiky a navic i kompozicne spatne.. jak rika turin, pohral bych si i s ohniskem a mohlo by to vypadat radove lepe. |
Autor: | mafian [ sob kvě 10, 2008 2:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pěkné,ale trochu si zdá ten kužel vpravo dole trošku hranatý.SubSurf a SetSmooth by pomohlo..Jinak pěkné |
Autor: | white wolf [ sob kvě 10, 2008 12:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim ze klidne muze zustat takhle hranaty, preci jen to je drevo ale celkem vadi opakujici se textury na jednotlivych kostickach... |
Autor: | Turin [ sob kvě 10, 2008 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
rozhodne je to lepsi.. ale klidne bych na tvem miste zkusil dat kameru troch sikmo a podivat se na to trochu z nadhledu... a zkus ten DOF trochu |
Autor: | stanley [ sob kvě 10, 2008 7:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych dal kameru dolu doprava.... takovej mravenčí pohled... a další mravence na kostičky do hradu ale to už je moc |
Autor: | djdve [ sob kvě 10, 2008 8:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
skvělí textury, to se musí nechat |
Autor: | Crash [ ned kvě 11, 2008 10:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ted nechci rejpat, ale ta hranata pruhledna kosticka na poslednim obrazku, u zakladny leve vezicky z kostek, je tam naschval? Moc mi tam nesedi. |
Autor: | Bumpkin [ ned kvě 11, 2008 1:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
heh nevim ale me se ta textura vubec nezda, je sice pekny ze chces udelat otrhanej papir z tech kostek ale nepouzivej na to zrezlej plech na kterym je oloupana barva, vem si fotak strhni nekde samolepku a to si vyfot pak to strc do Photoshopu nebo do Gimpa a trochu to sklouby s nejakym obrazkem a pak se mi nezda kamera, bud bych ji dal dal aby byl videt i stul nebo bych udelal ala pohled brouk a dal vic kostek a domodeloval mistnost |
Autor: | Semiš [ ned kvě 11, 2008 1:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
To má bejt papír? Já si teda od začátku myslel že to jsou jakésy ocelové kostičky a upřímně se mi to tak i celkem líbilo . |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |