blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Uplně první projekt
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5821
Stránka 11

Autor:  mafian [ pon kvě 05, 2008 7:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Uplně první projekt

Zdravím Vás členy tohot fóra.Rozhodl jsem se taky přispět.Tohle je můj úplně první projekt :D jsem úplný začátečník v Blenderu :D a v 3D vůbec.Je to moje první práce.Navíc není dodělaná.Tak se do mě pusťtě(au:D).Nějaký rady by taky nebyly k zahození. :D Díky 8)

Přílohy:
Poznámka: První projekt
brokovnice-wip1.jpg
brokovnice-wip1.jpg [ 17.02 KiB | Zobrazeno 1397 krát ]

Autor:  Slange [ pon kvě 05, 2008 9:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak sa do teba pustim, chlapce. :twisted:
Ale klud. Vyzera to dobre, a konecne zmena po tych vsetkych stlporadiach.
Konstrukciu hodnotit nebudem, nevyznam sa v tom, tak aspon zopar 3d zalezitosi.
Na spodnej strane pusky mas tmavu oblast. Neviem teraz rozoznat ci to je tien alebo zle prepocitane normaly (posli rendery z viacerych stran). Ak nieco modelujes tak sa obcas prehodia normaly na susednych polygonoch, a pri pouziti smooth to vytvara cierne skvrny. V edit mode oznac vsetky polygony (a) a prepocitaj normaly (ctrl+n). Dalej tie pruhy tienovania na pazbe su tam asi preto, ze si nepouzil subsurf (alebo na malej hodnote). Tlacidla - editing (F9) - modifier - subsurf (levels urcuje jemnost zaoblenia).
Skus, studuj tutorialy, posli vysledok. :wink:

Autor:  mafian [ pon kvě 05, 2008 10:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Slange píše:
Tak sa do teba pustim, chlapce. :twisted:
Ale klud. Vyzera to dobre, a konecne zmena po tych vsetkych stlporadiach.
Konstrukciu hodnotit nebudem, nevyznam sa v tom, tak aspon zopar 3d zalezitosi.
Na spodnej strane pusky mas tmavu oblast. Neviem teraz rozoznat ci to je tien alebo zle prepocitane normaly (posli rendery z viacerych stran). Ak nieco modelujes tak sa obcas prehodia normaly na susednych polygonoch, a pri pouziti smooth to vytvara cierne skvrny. V edit mode oznac vsetky polygony (a) a prepocitaj normaly (ctrl+n). Dalej tie pruhy tienovania na pazbe su tam asi preto, ze si nepouzil subsurf (alebo na malej hodnote). Tlacidla - editing (F9) - modifier - subsurf (levels urcuje jemnost zaoblenia).
Skus, studuj tutorialy, posli vysledok. :wink:



jojo o normálech vím,ale ne vždycky pomáhají.Subsurf tam je.A to černý tam dole je stín,je to blbě nasvícený

Autor:  vojtas1 [ úte kvě 06, 2008 2:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

mafian píše:
O normálech vím,ale ne vždycky pomáhají.

Možná to bude tím, že když přepočítáváš normály, tak musíš mít ale označené všechny vertexy(/facy/edge) takže klávesa A .

Autor:  mafian [ úte kvě 06, 2008 4:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

vojtas1 píše:
mafian píše:
O normálech vím,ale ne vždycky pomáhají.

Možná to bude tím, že když přepočítáváš normály, tak musíš mít ale označené všechny vertexy(/facy/edge) takže klávesa A .


jj :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/