blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Uplně první projekt http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5821 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mafian [ pon kvě 05, 2008 7:40 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Uplně první projekt | ||
Zdravím Vás členy tohot fóra.Rozhodl jsem se taky přispět.Tohle je můj úplně první projekt jsem úplný začátečník v Blenderu a v 3D vůbec.Je to moje první práce.Navíc není dodělaná.Tak se do mě pusťtě(au:D).Nějaký rady by taky nebyly k zahození. Díky
|
Autor: | Slange [ pon kvě 05, 2008 9:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sa do teba pustim, chlapce. Ale klud. Vyzera to dobre, a konecne zmena po tych vsetkych stlporadiach. Konstrukciu hodnotit nebudem, nevyznam sa v tom, tak aspon zopar 3d zalezitosi. Na spodnej strane pusky mas tmavu oblast. Neviem teraz rozoznat ci to je tien alebo zle prepocitane normaly (posli rendery z viacerych stran). Ak nieco modelujes tak sa obcas prehodia normaly na susednych polygonoch, a pri pouziti smooth to vytvara cierne skvrny. V edit mode oznac vsetky polygony (a) a prepocitaj normaly (ctrl+n). Dalej tie pruhy tienovania na pazbe su tam asi preto, ze si nepouzil subsurf (alebo na malej hodnote). Tlacidla - editing (F9) - modifier - subsurf (levels urcuje jemnost zaoblenia). Skus, studuj tutorialy, posli vysledok. |
Autor: | mafian [ pon kvě 05, 2008 10:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Slange píše: Tak sa do teba pustim, chlapce.
Ale klud. Vyzera to dobre, a konecne zmena po tych vsetkych stlporadiach. Konstrukciu hodnotit nebudem, nevyznam sa v tom, tak aspon zopar 3d zalezitosi. Na spodnej strane pusky mas tmavu oblast. Neviem teraz rozoznat ci to je tien alebo zle prepocitane normaly (posli rendery z viacerych stran). Ak nieco modelujes tak sa obcas prehodia normaly na susednych polygonoch, a pri pouziti smooth to vytvara cierne skvrny. V edit mode oznac vsetky polygony (a) a prepocitaj normaly (ctrl+n). Dalej tie pruhy tienovania na pazbe su tam asi preto, ze si nepouzil subsurf (alebo na malej hodnote). Tlacidla - editing (F9) - modifier - subsurf (levels urcuje jemnost zaoblenia). Skus, studuj tutorialy, posli vysledok. jojo o normálech vím,ale ne vždycky pomáhají.Subsurf tam je.A to černý tam dole je stín,je to blbě nasvícený |
Autor: | vojtas1 [ úte kvě 06, 2008 2:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mafian píše: O normálech vím,ale ne vždycky pomáhají.
Možná to bude tím, že když přepočítáváš normály, tak musíš mít ale označené všechny vertexy(/facy/edge) takže klávesa A . |
Autor: | mafian [ úte kvě 06, 2008 4:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1 píše: mafian píše: O normálech vím,ale ne vždycky pomáhají. Možná to bude tím, že když přepočítáváš normály, tak musíš mít ale označené všechny vertexy(/facy/edge) takže klávesa A . jj |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |