blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
scena pro auto http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5811 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kisha2 [ úte dub 29, 2008 2:09 am ] |
Předmět příspěvku: | scena pro auto |
Caute lidicky. Mam takovej problem, ze nemuzu vymyslet co jeste dodelat na tyhle scene, aby to dostalo takovej realnejsi nadech Jakekoliv napady vitam a zkusim je zuzitkovat |
Autor: | DeRp [ úte dub 29, 2008 9:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Podla mna je to hodne tmave a nevyrazne, daj tam trosku viac svetla alebo zvys aspon gammu. Mohol by si dat nejaky kanal na cestu a trosku popracovat na spojoch cesta chodnik, chodnik, stena, tam to vyzera dost umelo |
Autor: | Bosf [ úte dub 29, 2008 11:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Stena...Nikdy kdyz se kouknes z tohoto pohledu na stenu tak nevidis nebe jako kdyby jsi se koukal nahoru...Nejake prostredi treba textura mesta,kopce za to. |
Autor: | Kisha2 [ stř dub 30, 2008 12:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sem trochu poupravil svetlost a pridal tam ten kanal (jelikoz to je takova depresivnejsi scena, tak sem ho trosku porozbil) Akorat netusim co s tema prechodama z asfaltu na obrubnik a na stenu To pozadi doupravim hned jak nejaky sezenu... o nocni HDRi mapy je nejak nouze-jestli nekdo vite nejakej uzitecnej odkaz budu moc rad dik |
Autor: | Bumpkin [ stř dub 30, 2008 12:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mas tam velky nepomery tak treba obrubnik kolo auta, nebo planka z plotu vuci lampe, nebo svetlo lampy (mam na mysli tu cast kde je zarovka) vuci spodku (myslim ten laminat jak se dava okolo spodku ty lampy) kdyz to okolo toho kanalu ten asfalt vymodelujes bude vypadat lip, nebo na to dej aspon normal mapku, no a potom svetlo neodpovida vubec pozadi, jako myslim deni dobe, ty uz tam mas tmu jako kdyby mela bejt noc a pritom mas pozadi jako kdyby mel bejt den aspon to tak vypada, protoze kdyby se rozednivalo nebo stmivalo tak budou mit oranzovej az cervenej nadech |
Autor: | pantau [ stř dub 30, 2008 12:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ten kanal sa mi paci, mal by si tam pridat nejaku spinu este a tie lampy maju nejake divne proporcie, mi pripadaju skor take cartoon, aj plot tak posobi |
Autor: | Kisha2 [ čtv kvě 01, 2008 12:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sem predelal ty lampy, ale mam problem s osvetlenim... ted to mam nasviceny svetlem pod sklem lampy a kdyz dam svetlo jen dovnitr, tak to neprosviti to sklo... vite nekdo jak to udelat? dikes janak na lampach zatim nejsou materialy, ale brzo dodelam |
Autor: | Ragnos [ čtv kvě 01, 2008 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dej skla do jiné vrstvy a u světla zapni funkci Layer, to znamená že bude nasvětloval jenom objekty ve své vrstvě tímpádem si nebude to světlo všímat těch skel. A potom je povolený jeden přiložený obrázek na WIP viz pravidla viewtopic.php?t=1688 tak s tím něco pls udělej. |
Autor: | DeRp [ čtv kvě 01, 2008 1:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mas to podla mna vsetko strasne rovne, skus nejaku cast toho obrubniku posunut dole, alebo vykrutit, taktiez ten horizon je velmy rovny, asfalt povecsine nie je az po okraj cesty, a ked aj je tak sa na kraji vzdy zdrzuje dost vela spiny a prachu, preto aj ten prechod vyzera tak neprirodzene. Taktiez byva pri spojoch vyrasena nejak burina, myslim ze to by aj trochu narusilo dojem z tej "rovnosti". Kanal sa mi paci, mozno by som ho posunul este trochu viac ku kraju. |
Autor: | Bosf [ čtv kvě 01, 2008 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jk bylo receno trochu zkrut obrubniky a udelej proboha nejake kopce. taklhe je jen naprosto rovny horizont. |
Autor: | Forseti [ čtv kvě 01, 2008 5:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co do ňho tak jedeš třeba to je u moře a ten plot tam je aby si nespadl do vody |
Autor: | Bosf [ pát kvě 02, 2008 2:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v to pripade to udelej svetlejsi. |
Autor: | Kisha2 [ čtv kvě 08, 2008 10:52 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
no sice to chvilku trvalo, ale konecne sem se k tomu zas dostal a trochu to poupravil predelal sem ten plot a pridal tam takovou siluetu baraku do pozadi... s tim nasvicenim sem mel docela problemy a furt to nevypada tak jak bych chtel, ale s tim si pohraju nejspis az to bude i s autem
|
Autor: | Semiš [ čtv kvě 08, 2008 12:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Material silnice je moc zrnitej, buď uber zrnitost a nebo možná taky přidej víc vyhlazování. Taky bych řek, že tohle je typ scén který si tak nějak zasloužej trochu zašlosti, tady to všechno působí až divně nově a nepřirozeně pro noční klasickou scénku s lampama =plot je sice udělanej s pár vypadlejma prknama ale jinak jeho textura je hnědá až to pálí do očí, trošku jí uber sytosti .. |
Autor: | Kisha2 [ pát kvě 16, 2008 8:00 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tak sem se zas dostal k poupraveni sceny... trochu sem ztlumil svetlo(nejak se mi nelibil ten ostrej prechod z kraje sceny do tmy) a tu barvu plotu a jelikoz sem obsadil spolubydlovi kompa, tak sem to vyrenderoval i s autem (muj komp to bohuzel neschroupne ) A muzete mi nekdo pls poradit jak tam udelat trochu neporadek? nejak se mi nechce tam modelovat pohazeny plechovky a ostatni haraburdi, tak kdyby ste meli nejakej jednoduchej zlepsovak, budu moc rad jinak to hold namodeluju....
|
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |