blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Škoda Garde http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5770 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Forseti [ pát dub 11, 2008 3:44 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Škoda Garde | ||
Tak jsem se taky rozhodl udělat autíčko, je to moje prvotina (co se aut týče), tak buďte trpěliví Snad budu úspěšnější než kolega, s kterým se Bump tak hněvá ![]() akorát bych potřeboval radu. Dá se nějak jednoduše zaoblit bok toho auta nebo to mám dělat vertex po vertexu?
|
Autor: | Kapo [ pát dub 11, 2008 3:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a ktoreho kolegu si to myslel...? ![]() ![]() P.S. neviem ci to zaoblenie je to, ale ja pouzivam shift + W, ale teraz som si nie isty... ![]() |
Autor: | kareem [ pát dub 11, 2008 4:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nedělej to z jednoho celku, modeluj po částech. |
Autor: | Forseti [ pát dub 11, 2008 5:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já to dělám podle toho tutoriálu co poslal Bump a tam je to taky v celku |
Autor: | djdve [ pát dub 11, 2008 6:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kde je ten tutoriál? díky |
Autor: | Bumpkin [ pát dub 11, 2008 6:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus alt+pravy tlacitko vyberes tak postupne kazdou radu vertexu zvlast a postupne po posouvas pak k tomu tutoru, asiu takhle musis to trochu prizpusobit na blender v maxovi se vsechno musi delat do jednoho objektu a pak oddelit blender je trosku jinaci ![]() ![]() nemuzete brat tutoril co sem poslal jako dogma ![]() ![]() |
Autor: | Forseti [ pát dub 11, 2008 6:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
díky to dobrá rada nad zlato, takže vymazat scénu a znovu |
Autor: | Forseti [ sob dub 12, 2008 3:33 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak jsem to zkusil předělat na ty části. No nemám z toho dobrý pocit, Bych rád věděl v čem je ta metoda "Modelování po částech" tak dobrá, to je peklo to kompletovat, ještě když tam je subsurf, to je potom samá díra, nevím jestli to dělám dobře, ale když udělám jednu část, tak si potom vyberu tu krajní hranu, a tu potom použiju v další části. je to tak správně? Asi vypadám jako lama co? ![]() Ty boky musím ještě spravit
|
Autor: | Bumpkin [ sob dub 12, 2008 4:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sepisu ti sem par veci kteryma by si se mel ridit: 1, udrzuj tar todle je jeden z nejdulezitejsich kroku (mas dost nerovnosti tudis ti to subsurf hned ukaze) 2, musis vse zahustovat po obvodu tvaru musis to zakomponovat (mas treba blatnik a udelal si proste jen pulkruh a ten si pak jen rosztah do okolniho tvaru blatniku coz je chyba) 3, pouzivaj na dalsi casti auta nejblizsi vertexy (naprikald delas li dvere tak vemes dole z prahu z blatniku a ze zadu u okna proste z ty diry na dvere vemes ty vertexy a jen je mirne zmenssi nebo po posouvas) 4, nastuduj tvary auta postahuj si co nejvic fotek a sezen si hlavne detaily!!! bez toho to nedas musis to fakt ocihnout aby si zjistil jakej to ma opravdovej tvar z jedny fotky nebo ze dvou toho moc nevykoukas 5, subsurf hned nepouzivej kdyz modelujes bez subsurfu a smoothu tak krasne vidis na oblych castech jak se ti zabrvuji plochy todle pouzivej jako ukazatel spravnyho tveru, kdyz ti budou na oblych castech plynule prechazet od nejtmavsi po nejsvetlejsi tak je to OK a samozdrejme naopak zalezi na tvaru dany casti to asi zatim vse casem asi neco zase pridam |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |