blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Postava - prvy pokus http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5763 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DeRp [ úte dub 08, 2008 10:23 am ] | |||||
Předmět příspěvku: | Postava - prvy pokus | |||||
Konecne som dorobil vsetky casti postavy , na ktorej prave robim. Bol to moj prvy pokus o vytvorenie celeho cloveka. Malo by to byt urcene na animaciu, ktoru dufam dokoncim zaciatkom leta . Este je to bez textur, len som to trosku ofarbil. Este asi budem musiet popracovat na chodidlach, nieco my na nich nesedi. Taktiez asi trosku preriedim wire na bruchu. Tesim sa na kritiku ..
|
Autor: | murmur [ úte dub 08, 2008 10:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zda sa mi, ze nohy su trocha v nepomere k telu (kratke), ale ako prvy pokus pekne, sam by som takeho asi nespravil |
Autor: | DeRp [ úte dub 08, 2008 10:43 am ] |
Předmět příspěvku: | wire |
Este postujem wire, spravil som vecsie printscreeny s velkou kompresiou http://mato.miesto.net/projects/stuff/wire1.jpg http://mato.miesto.net/projects/stuff/wire2.jpg http://mato.miesto.net/projects/stuff/wire3.jpg http://mato.miesto.net/projects/stuff/wire4.jpg btw, tie rendery su renderovane trosku z nadhladu, asi z urovne oci jemne dole. Ked som pozeral rôzne topologie, tak si tam vidim hodne chyb, len dufam ze to pôjde aspon nejako animovat. Tvar by mala byt podla mojho nazoru ok, aspon topologia. toto je asi moj 4ty pokus o hlavu, ked pocitam aj tie uplne prve. |
Autor: | Ash [ úte dub 08, 2008 12:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Najviac do očí bijúci je zadok - siaha mu až takmer do polovice stehien, treba ho posunúť o hodne vyššie... Ostatné chyby v porovnaní s tým zadkom zanikajú, takže tie treba riešiť, až keď bude opravený... |
Autor: | Antharon [ úte dub 08, 2008 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
este mne pridu nejake moc velke tie oci a usi su posunute dopredu, alebo neviem, ale tvar je kazdopadne hodne moc divna |
Autor: | Bigbob [ úte dub 08, 2008 1:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A neskôr by neuškodilo pridať vlasy pomocou "static particles" |
Autor: | Ash [ úte dub 08, 2008 1:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na tvári vadí to, že je príliš veľká oproti hlavovej časti - resp. treba zväčšiť hlavovú časť. A ešte k rukám - zvyčajne sa dlane modelujú vodorovne, aby mali prirodzenú pozíciu, keď mu ich pripažíš. |
Autor: | DeRp [ úte dub 08, 2008 5:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skusil som posunut ten zadok, dufam ze nevyzera teraz moc maly, mam z neho trosku taky pocit. To by malo tiez riesit problem kratkych nôh. Taktiez som zvecsil hlavu a porobil par neviditelnych uprav. Ruky zatial menit nebude, ale bude to asi neskor potrebne ked to zacnem animovat. to Bigbob - vlasy budem robit naraz s texturou, momentalne chcem dotiahnut model do ako tak finalnej podoby, a vlasy su zatim nepotrebne. http://mato.miesto.net/projects/stuff/head.jpg http://mato.miesto.net/projects/stuff/front.jpg http://mato.miesto.net/projects/stuff/right.jpg http://mato.miesto.net/projects/stuff/back.jpg Prave porovnavam tu hlavu a zda sa mi ze bude este treba zvecsit. |
Autor: | Master03 [ úte dub 08, 2008 7:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kde ma pindika? nechci ti to kritizovat, moje prvni postava nebyla vo nic lepsi.. lae ma strasne velky oci, malou hlavu, divnej zadek, jinac to de... (krome tech rukou) gl |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |