blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Juggernaut http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5755 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sagi [ ned dub 06, 2008 3:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak s tim zakostenim to asi nebude az zas tak horky, jestli jste nekdo hral hru tak urcite vite co se na tech nohou vsechno hybe.. nedokazu asi udelat spravnou kostru, muselo by tam byt nekolik vzajemnych a zkrizenych zavislosti pro inverzni kinematiku . Pisty po stranach totiz musi umet slacit takovou tu "operku" az na zem, a robot si pak jakoby sedne. Ale musi se pohybovat i pri normalni chuzi. |
Autor: | Semiš [ ned dub 13, 2008 7:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Pěkný.. Něco mi to připomíná , nebylo to i v red alert 2? Model líbí, textury domakej, jak sou teď ty tutoriály na kov a tak na hlavní straně tak to by ti mohlo s timhle dost pomoct ... |
Autor: | Váca [ ned dub 13, 2008 7:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mě se tam vubec nehodí ta modrozelená konstrukce prostš mi tam nesedne jinak to zatím vypadá dobře....ale tý textury je zatím málo, tak se nedá tolik hodnotit. modelu nemám co vytknout. mě se líbí. hru sem nehrál a tak nevím, jak tam vypadá ale jak řikám. textura se bude hodnotit líp, když toho bude víc |
Autor: | Sagi [ ned dub 13, 2008 7:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky, je možný že to bylo i v Red Alertech, ale ty jsem nehrál . Dokreslím textury na zbytek modelu a pak budu upravovat materiál. Ani jsem nevěděl jak může být účinná ta bump mapa. Na té kabině je to dobře vidět. //2Vacik: Jsme to poslali najednou, jo barevnost ty konstrukce asi jeste poladim, moje barvoslepost se obcas projevuje , mel sem za to ze je seda |
Autor: | Váca [ ned dub 13, 2008 10:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nj zdání klame ale jinak je to dost pěkný |
Autor: | Váca [ čtv kvě 01, 2008 7:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ten znak bych radši vymodeloval a scénu bych dal v nějakym rozborcenym městě vedle hořícího rozbortěnýho baráku, pohled od země...snad chápeš, jak to myslim (+ zapadající slunce, takže více načervenalé, nažloutlé světlo) ale to město by asi bylo dost práce..no, nic jinýho mě nenapadá..když napadne, napíšu |
Autor: | Sagi [ čtv kvě 01, 2008 7:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
podobnou scenu sem mel na mysli.. to okoli se ale pokusim co nejvic zjednodusit, takze to bude asi dost tmava scena ... s tim znakem uvidim.. mam ho tam zatim jen jako skicu.. |
Autor: | Bosf [ pát kvě 02, 2008 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Znak vymodelovat a udelat ho tmavsi a od skrabancu.PRedstavuji si scenu kolem neco jako mohutnej stroj v popredi a za nim polorozpadly baraky,pohozene trosky,barely,mozna nejake mensi sttoje a zapad slunce.nebo pohled ze zeme nahoru na tmavou oblohu...Neco depresivniho nebo takoveho co te donuti rict si: Wow strasny stroj. (v tom nejlepim smyslu jako ze bys to nehctel potkat) |
Autor: | Bumpkin [ pát kvě 02, 2008 2:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
cely to zabraveni je takovy nemastny neslany, vubec nejni vyrazny takovy jako kdyby si nejchtel nic potrhnout a nicim urazit, z blizka to vypada dobre ale z dalky nic moc, chtelo by to vic potrhnout rysy tam kde je dira dat trochu rzi nebo odlouply vrchni barvy a tak, pak to bvarevny odliseni (ta oranzova) klidne ji udelej souvislou stejnou barvou ale mistama odloupanou na zakladni barvu trochu to polidsti a opotrebuj prece to je bitevni stroj kterej se pouziva ne?? a kdyby si tam udelal sem tam hluboky rejhy od kulek nebo laseru byla by to bomba |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |