blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Sachy
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5726
Stránka 12

Autor:  Bosf [ čtv bře 27, 2008 5:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Sachy

Zdravim.Mě zase po dlouhé době chytly šachy.A to pořádně.Takže jsem se je začal učit pořádně ale k věci:Plánuji udělat nějakou menší animaci šachových figurek zatím mám Dámu,pěcha,Nápad a šachovnici zde:
Zrovna pracuji na Střelci.(Ti jsou takoví jednodušší)
Obrázek
Obrázek

Tak...ZAčněte mě kamenovat a říkat kde mám chyby.

Autor:  Bigbob [ čtv bře 27, 2008 5:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nič proti, šachovnica a figúrky sú dobré. Ale chcelo by to nejaké okolie, napríklad miestnosť a nejaké tie ďalšie veci

Autor:  Bosf [ čtv bře 27, 2008 5:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dodělá se dodělá...LOL já bych řek že za 3 hodiny (s mými skilly- boha jeho) JSem toho duělal docela dost.Už mám půlku střelce..

Autor:  Bigbob [ čtv bře 27, 2008 5:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že s predlohou by to nemal byť moc veľký problém. No teda mne by to bez predlohy trvalo asi o 40% dlhšie než s ňou.

Autor:  Bosf [ čtv bře 27, 2008 5:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Huh bez predlohy bych to neudelal :D
ALe tedy u střelce se největším problém (jak jsem přepokládal) stalo vyseknutí kousku střelcova vršku.ZAtím nevím jak to udělt (jednodušše umazat to nejde)

Autor:  Forseti [ čtv bře 27, 2008 5:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Když už tu je příspěvek s šachama, šlo by to v game blenderu naprogramovat aby se to dalo i hrát? Ale chtělo by to udělat nějaké zvláštní šachy, něco a la Harry Potter

Autor:  Bosf [ čtv bře 27, 2008 5:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

hm,taky se dá...ALe to už není pro mně takový pěšák co byl v HP by mi zabral trochu moc času.ALe mohli bychom být tým...


(BTW:Zajímavé jak dokážu strávit den tím že přepínám mezi www.blender3d.cz , forum.ubuntu.cz a Blenderem)

Autor:  Bigbob [ čtv bře 27, 2008 6:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

No neviem, čo sa týka blenderu, tak som ešte totálny začiatočník. Možno neskôr, keď toho o blenderi budem vedieť trochu viac.

(Musím sa popri tom učiť :( )

Autor:  batwin [ čtv bře 27, 2008 6:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Forseti píše:
Když už tu je příspěvek s šachama, šlo by to v game blenderu naprogramovat aby se to dalo i hrát? Ale chtělo by to udělat nějaké zvláštní šachy, něco a la Harry Potter


Ano, šlo.Už jsem viděl šaschy v Blender Game Engine.Nebyly sice dokonalé, počítač nebyl moc chytrý, ale člověk který nemá se šachama vůbec zkušenosti by s tím vystačil na hodně dlouho.Já sám se domnívám, že šachy jsou něčím, na co se GE v Blenderu nehodí...nebo spíš hodí, ale všechno se řeší jen přes python a to mě moc nebaví :)

Autor:  Forseti [ čtv bře 27, 2008 6:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak já už trochu něco modelovat umím ale game blender, na ten jsem se ještě nedíval

Autor:  Sagi [ čtv bře 27, 2008 7:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bosf píše:
hm,taky se dá...ALe to už není pro mně takový pěšák co byl v HP by mi zabral trochu moc času.ALe mohli bychom být tým...


(BTW:Zajímavé jak dokážu strávit den tím že přepínám mezi www.blender3d.cz , forum.ubuntu.cz a Blenderem)

hm.. tak na ubuntu forum lezu taky.. ale stoji to tam uz za p*d... s nicim mi nepomohli :D ... jinak... musela byt zabava travit 3h extrudovanim kruznice :D

Autor:  Bigbob [ čtv bře 27, 2008 9:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mno, ako východzí objekt by sa dala použiť subsurfovaná kocka. Možno je to len môj názor, ale myslím si že sa s tým lepšie pracuje.

Autor:  Sagi [ čtv bře 27, 2008 9:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bigbob píše:
Mno, ako východzí objekt by sa dala použiť subsurfovaná kocka. Možno je to len môj názor, ale myslím si že sa s tým lepšie pracuje.

to absolutne nedoporucuju... vetsina hracich "kamenu" ma presne kruhovy pudorys, subsurfovana kostka neni presne kruhova.. mnohem lepsi je obycejny circle a extrudovat... ten klidne pak muzes subsurfovat..

Autor:  Bigbob [ čtv bře 27, 2008 9:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skúsil som a vyzerá to lepšie. Díky :)

Autor:  Bosf [ čtv bře 27, 2008 10:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mno sice ano ale já použil lepší způsob.
Vzal jsem předlohu kterou jsem "obkreslil" Bezier křivkou Jednu stranu kamene (ZNí to divně ale snad to chápete)

Převedl jsem na mesh a použil SPIN.Voilá krásný kámen.Akorát asi bude problém s koněm :?

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/