blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Moja Izba http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5671 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DeRp [ úte bře 11, 2008 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Moja Izba |
Zdravim, som tu novy a vcelku sa mi paci pristup ludi na tomto fore, preto by som sa tu rad nejako zaclenil. Cital som vecsinu poslednych tem , a myslim ze sem mozem postnut aj ja nieco. A ako sa hovori, netreba vytiehnut najlepsie na zaciatok, tak skusim model izby v ktorej momentalne byvam. Ma to byt lowpoly, pre export do COLLADA/X3D, s jednoduchymi texturami http://mato.miesto.net/bc/pano.mov Neni zrovna na tom co kritizovat, kedze je to hodne jednoduche, ale ak nieco , tak sem s tym |
Autor: | Forseti [ úte bře 11, 2008 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pěkné, to qtvr jsem chtěl vždycky udělat ale nevím jak na to, nebo jsem chtěl taky udělat qt virtual object (kamera se točí kolem objektu), ale tak nevím jak, ono je na to soft ale bohužel jenom asi na mac, tak prozraď jak si to udělal EDIT: DĚKUJU |
Autor: | DeRp [ úte bře 11, 2008 5:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Najprv si stiahni BGC script, ktory ti vyrenderuje 6 facov cube o 90 stupnoch jednoduchy script a lahko sa pouziva http://blender-archi.tuxfamily.org/Make_a_Panorama http://www.alienhelpdesk.com/python_scripts/old_scripts Potom je na webe vcelku dost programov ktory ti z obrazkov spravia qtvr movie, ale vecsina z nich mi nechcela zrovna korektne fungovat. Nasiel som ale jeden perfektne funkcny. http://gardengnomesoftware.com/pano2qtvr_download.php Pouziva sa lahko, je free, aspon tie funkcie ktore som ja potreboval. |
Autor: | djdve [ úte bře 11, 2008 7:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kde jsou kabely k myši a klávesnici? |
Autor: | Sagi [ úte bře 11, 2008 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja na to nekde videl snad jeste jednodussi postup.. bohuzel ted nemam cas vyhrabat linky.. udelalo se 6 renderu z blenderu se specialne nastavenou kamerou a pak se to nasypalo do jednoho programku, kterej z toho to *.mov sam vytvoril... nejakou dobu me to bavilo |
Autor: | DeRp [ úte bře 11, 2008 7:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi: Myslim ze tento postup je skoro rovnaky, len ten BGS script ti automaticky kameru nastavi, a presne vyrenderuje tych 6 screenov, ulozi ich od 1 do 6, takze sa netreba o nic starat. Nasiel som aj jednoduchsi program, ktory proste iba spojil 6 jpg do mov, ale nechcelo to fungovat. ( myslim ze sa to volalo GoCubic) Tento program to tiez vlane len spoji, zadas obrazok text_1.jpg (alebo iny format) a vypluje to movko. djdve: Scena je este rozpracovana, ale kabely tam davat nebudem aby mala scena co najmenej vertexov.Este do nej doplnim viacero objektov a vecsinu objektov sa budem snazit spravit co najjednoduchsie, ale aby uzivatel vedel bez nejakeho problemu identifikovat o aky objekt sa jedna. Este do nej doplnim viacero objektov. Scena by mala byt cast interaktivneja aplikacie na vyuku jazyka. [/quote] |
Autor: | Sagi [ úte bře 11, 2008 9:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
DeRp píše: ( myslim ze sa to volalo GoCubic)
Tento program to tiez vlane len spoji, zadas obrazok text_1.jpg (alebo iny format) a vypluje to movko. to je ono.. je ve vysledku nejaky rozdil? |
Autor: | DeRp [ úte bře 11, 2008 11:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi píše: to je ono.. je ve vysledku nejaky rozdil?
Nemal by byt, len ten GoCubik mi nefungoval |
Autor: | Sagi [ stř bře 12, 2008 4:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
DeRp píše: Sagi píše: to je ono.. je ve vysledku nejaky rozdil? Nemal by byt, len ten GoCubik mi nefungoval aha... ok |
Autor: | DeRp [ pon dub 21, 2008 10:20 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Ahoj, mam trochu problem z nastavenim skla v yafray. Vyrenderoval som tento testovaci img, kde akvarium vzadu aj 3 sklenene tabule v polickach maju rovnaky material, a neviem koli comu my vznikol na tom skle taky odraz. Sklo ma nenulovu hrubko a nastavenia som spravil podla jetneho tutorialu. Vyzeraju asi takto, skusal som menit fresnel na 3, ale nevyzeralo to lepsie. Svetlo je area light umiesneny v oknach, renderovane PT+Photons, zakladne nastavenia Glass: Make sure your mesh has proper face orientations and that it is double sided. To get some reasonable glass material these are the settings I used: -Colors: Col,Spe,Mir all set to pure white. -Alpha=0.06. -Lambert with Refl=1.0 -Phong with Spec=2.0 and hardness=511. Yafray doesn't know Blinn. -Translucency=1.0 -Ambient=1.0 -Emit=0 TraShadow and Shadow are not passed to Yafray, but Traceable will activate some shadow effect. MirrorTransp Tab: Activate RayMirror. Set RayMir to 0.10, Depth 3, Fresnel=3.0, Fac=1.25. Activate RayTransp, use IOR=1.51 (close to real glass) and Depth=10, Fresnel=5.0 , Fac=1.25. The depth has to be high, because you want to see all rays coming through several levels of this material. I used SpecTra=1.0 because on glass I didn't want to see through the specularities. Set OnlyShadow,NoMist and Env to Off. That's it for glass.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |