blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Bedýnka http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5569 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | djdve [ čtv úno 14, 2008 8:12 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Bedýnka | ||
Dneska sem se naučil UV Maping, tak dávám jako testrending bedýnku. (Naučil mě to freekill-děkuji)
|
Autor: | Váca [ čtv úno 14, 2008 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je zatim nejjednodušší, ale do nějaký hry by to postačilo zkus uděla výstupky-jako ty prkna po obvodech-do modelu..neni to nic těžkýho(myslel sem si že jo, ale kdysi sem to zkusil a je to dobrý) i když teďka o tom přemejšlim..jestli chceš pokročit, tak by to chtělo třeba jednoduchej stůl,židli,pak já nevím co...a už budeš lepší a lepší PS:měl si vidět moje první UV mapovaní |
Autor: | djdve [ čtv úno 14, 2008 8:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
můžeš prosím poradit jak to vytlačit? |
Autor: | Semiš [ čtv úno 14, 2008 8:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
On asi myslel vymodelovat, prostě si vlož krychli, protáhni jí dle potřeby do obdélníku a pak tam ty obdélníky nakopíruj místo těch prken a nech mezi nima trochu mezeru a máš to . |
Autor: | Váca [ čtv úno 14, 2008 10:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já jsem se s ním domluvil, že mu poradím, až tu budu..ségra musí dělat maturitní otázky, tak se sem moc nedostávám, ale nějak zhruba jsem mu to už vysvětlil..rád mu pomůžu více, ovšem v mezích mého umu i když já taky potřebuju pomoct..bump by mohl vypravovat.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |