blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
barák zevnitř http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5562 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Váca [ stř úno 13, 2008 1:26 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | barák zevnitř | |||
napadlo mě udělat malou animačku(průlet barákem)teprve se s animacemi učím, i když to, co chci udělat neni nijak složité, tak zatím jen obrázky z toho, co mám
|
Autor: | Sagi [ stř úno 13, 2008 4:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pohraj si s nastavenim "lens" u kamer... borti se ti perspektiva. |
Autor: | Alfisko [ stř úno 13, 2008 5:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi píše: pohraj si s nastavenim "lens" u kamer... borti se ti perspektiva.
Sagis: a ja myslel, ze mu slo o to aby nam toho co nejvic ukazal a k tomu borceni perspektivy: jde o to, jak se na to koukas.. i lide maji kazdy jiny "lens" vacik157: kam se ti podeli stiny? mas zapnute AO? + digestor ma moc velke ryhy + co to je za zelene pruhy na koberci? + neni kuchynska linka az presprilis dlouha? + nemela by podlaha neco odrazet? + nevidim lampu ktera oslvetluje zbytek pokoje.. + neco tam pusobi jako v domku pro pidilidi + proc ta zelena zed je na ~90% tak zrnita a na horejsku tak plocha? + opakovani textury na kuchynske lince + kuchynska linka neposkytuje prilis mista ke stene |
Autor: | Váca [ stř úno 13, 2008 5:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sagi:je to kvůli tomu, aby tam bylo co nejvíc vidět, jak psal Alfisko alfisko:takže vacik156 a ne 157 +digestoř:vzal sem jednu ze starých textur, takže tam bude nová..taky se mi tam moc nezdá +pruhy na koberci jsou od opakování textury..ale ve výsledné animaci to nebude zkoro poznat, už jsem to zkoušel +dlouhá? neřekl bych, takhle to máme doma, akorát to máme rozpůlené a jsou 2 části proti sobě +nevim, co myslíš, že by měla odrážet...neni to plovoucí podlaha, ale linoleum s texturou dřeva a s noise(to taky změním..je to moc zrnitý)tkhle nějak to taky máme +lampa jakože myslíš lustr...jej, teďka to vidim...zapoměl sem na okna +to možná tak působí nižší strop(pidilidi) a lens+hodně volnýho prostoru +ta zeď je špatně namapovaná(co jsem to loopcutnul kvůli dveřím jsem na to uplně zapoměl) jinak nemělo by to být zrnitý, ale taková nějaká textura zdi, jakože bumpmapa.. +opakování textury na kuch. lince - o tom vim, ale taky to neni tak hrozný.. +no to možná jaksi taky zkresluje lens |
Autor: | psychotron [ čtv úno 14, 2008 9:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156, kazdopadne ten strop trochu zvys, a stolicky by mohli byt subtilnejsie podla mna, mozno aj to vytvara ten dojem pidicloviecikov... otvaracie zasuvky s pribormi? je to pekny, funkcny detail.. len ci to v tej animacii vyuzijes (ci sa ti budu otvarat zasuvky ako pojde okolo kamera?) a ako uz pisal alfisko, tak treba prekopat osvetlenie sceny... |
Autor: | Váca [ čtv úno 14, 2008 9:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zatim je tak možná hotová 1/30 scény celkové psycho:no právě dneska se sem asi nedostanu, což je škoda, protože bych na tom určitě máknul, ale pokud jde o ty šuplíky, tak se budu snažit je využít, když se s nima už tak dělám. osvětlení(kromě světel nad linkou) ještě bude jiné.. PS: ještě se budou otevírat skříňky, tam budou hrnce takže o zábavu mám na několik týdnů postaráno |
Autor: | Sagi [ čtv úno 14, 2008 4:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
achjo... lens proste musi byt aby se zadny pravy uhel nezobrazoval jako min nez 45 stupnu... precti si nejake zakaldy zobrazovani perspektivy,.... tzn. ze ten sporak vlevo je nerealne deformovanej... |
Autor: | psychotron [ čtv úno 14, 2008 4:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi píše: achjo... lens proste musi byt aby se zadny pravy uhel nezobrazoval jako min nez 45 stupnu... precti si nejake zakaldy zobrazovani perspektivy,....
tzn. ze ten sporak vlevo je nerealne deformovanej... ale ak potrebujes siroky zaber z maleho priestoru musis volit kratke ohnisko, je jasne ze potom budu objekty nerealne deformovane (pri porovnani s okom samozrejme), hold to je ta dan za to ze vidi celu izbu a ne len 1/4 linky s polovicou hornych skriniek... |
Autor: | Sagi [ čtv úno 14, 2008 5:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
psychotron píše: Sagi píše: achjo... lens proste musi byt aby se zadny pravy uhel nezobrazoval jako min nez 45 stupnu... precti si nejake zakaldy zobrazovani perspektivy,.... tzn. ze ten sporak vlevo je nerealne deformovanej... ale ak potrebujes siroky zaber z maleho priestoru musis volit kratke ohnisko, je jasne ze potom budu objekty nerealne deformovane (pri porovnani s okom samozrejme), hold to je ta dan za to ze vidi celu izbu a ne len 1/4 linky s polovicou hornych skriniek... ok... |
Autor: | Váca [ čtv úno 14, 2008 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ono to vlasně se zmenšeným koeficientem u Lens vypadá, jako by byl pokoj o dost větší, jenže tak veliký ani neni..asi sem to u toho pohledu z rohu přehnal, ale chtěl jsem, aby toho bylo co nejvíc vidět.. maličký update:hodně jednoduché hrnce..nechci tam mít moc vertexů, protože pak by to můj starej pašák neutáhl..a u takovýho průletu barákem to ani vadit nebude, když tam bude hafo zajímavější věcí, než nějaký hrnce |
Autor: | freekill [ čtv úno 14, 2008 6:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypada to jak Tefal, (chytre veci nenahradis ) které se skladaji na sebe aby zabírali mín mista. Ale na to ze je to LP je to pekné =). |
Autor: | Sagi [ čtv úno 14, 2008 6:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vadilo by mi ze pro vyndani nejmensiho hrnce musim vysunovat celou soustavu.. mame to takle doma a je to des |
Autor: | Váca [ čtv úno 14, 2008 8:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi:my to tak právě taky máme ještě že nemusim vařit freekil:možná že udělám ještě jiný, který budou ještě jednodušší..už teďka to má okolo 80 000 poly(celá místnost) jenže až tam dám nové židle, tak to bude možná tak 100 000 poly ale jinak máš pravdu..chytré věci nenahradíš jan ještě vymyslet, co dát do ostatních(nahoře jakš-takš vim, ale dole a do zásuvek ještě fakt ne(kromě příborů) ) kdybyste měli nějaké nápady, tak napište |
Autor: | Ragnos [ čtv úno 14, 2008 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156:proč nemodeluj svůj vlastní byt to by potom jsi neměl problém s referencemi na příbory a všechno by to bylo snažší, že by jsi to měl po ruce jak na textury, tak na všechno? |
Autor: | Váca [ čtv úno 14, 2008 8:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no právě ta kuchyňská linka je zkoro jako u nás doma(sporák taky) ale digestoř ne..a stůl s židlema udělám asi taky tak...ale zase to nechci uplně stejný, abych taky zapojil fantazii(rozvržení místností a tak ) PS: kdybych měl modelovat BARÁk, tak teda jako nevim |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |