blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Interiér
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5525
Stránka 11

Autor:  Mr. Smooth [ pon úno 04, 2008 4:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Interiér

Zdravím,
toto je mé 2 . dílo v blenderu, nepočítám-li tutoriály, jinak v blenderu dělám od léta minulého roku, tak si asi říkáte, že je to hlemýždí tempo udělat za tu dobu teprve 2. věc (ještě k tomu nedodělanou), ale asi to bude taky nedostatkem času, tak to prosím moc nepřechvalte ani nepotopte (to 1. bych snad ani nepředpokládal),
za vaše komenty předem děkuji :wink:

Přílohy:
trams2vagonem.jpg
trams2vagonem.jpg [ 82.42 KiB | Zobrazeno 1673 krát ]

Autor:  Semiš [ pon úno 04, 2008 5:13 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Tak tě tu vítám :wink: .
Noo něco tomu chybí.. řekl bych že stíny :lol: , textury by taky šly vylepšit, moc dobře nevim co je to na těch sedčkách. Nápad se mi celkem líbí ale ještě je na tom hodně práce, hlavně v texturách, tak si dej záležet, a třeba se dočkáme za rok hotové práce :D :D :lol: .

Autor:  Mr. Smooth [ pon úno 04, 2008 6:18 pm ]
Předmět příspěvku:  RE: Semiš

díky za uvítanou i za komentář,
že tomu chybí stíny? no škoda jen, že nejsem žena, abych mohl posoudit, zda je obtížnější nanášení očních stínů či použití stínů v blenderu, ale jsem si toho vědom a ve finále, až upravím osvětlení, se určitě objeví (snad dřív než za rok :D ); jinak na těch sedačkách, to je prostě takový vzorek, ve skutečnosti (aspoň tedy v MHD v Praze) je podobný

Autor:  Antharon [ pon úno 04, 2008 11:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

mno, neviem, či ma v tomto kolegovia podrzia, ale u 3D grafiky je podla mna svetlo zaklad. nemusi byt zrovna dokonale v tychto fazach, ale musi byt aspon naznacene, ako to chcem nasvietit, aby som to vedel vsetko rozmiestnit a nastavit materialy.... ale inak pekna salina...

Autor:  xixixao [ úte úno 05, 2008 12:24 am ]
Předmět příspěvku: 

Nepříjemně mi připomíná ten krásně vydesignovanej nesmysl, kam se vejde jeden a půl lidí a kde se člověk nemá za co chytit, co nám teďka prázdí Prahou. Jinak alespoň základní osvětlení aby byl vidět model. Je tam spousta nedodělaností, tak až si najdeš čas, dodělej je :).

Autor:  LLook [ úte úno 05, 2008 7:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

Taky mi to ihned evokovalo Škoda Porsche, asi proto, že to je u nás v současnosti jediný typ, ve kterém se sedí takhle napříč. No vlastně ještě v lince 91, ale tam jsou to lavice a ne sedačky...

Kdybych nevěděl, že to je v Blenderu, řekl bych, že to je z Corelu nebo tak něčeho. Vypadá to jako 2D grafika, ale docela se mi to tak líbí.

Autor:  Mr. Smooth [ úte úno 05, 2008 9:40 pm ]
Předmět příspěvku:  RE: všichni

díky za další komentáře, skutečně, porsche šmejdem jsem se velmi vzdáleně ale přece nechal inspirovat, snad jsem se ho i snažil vylepšit, a osvětlení jsem dělal jen pro 1. vagon a když jsem přidělal 2., tak už jsem to neměnil ale je fakt blbý, to uznávám...

Autor:  LLook [ úte úno 05, 2008 10:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Poršátku je mimojiné vytýkáno málo míst k stání, ty jich máš ještě míň. Tak jak máš ty tyče nahoře, tak na ně skoro nikdo nedošáhne a v kloubu se u tebe dá držet jenom uprostřed atd.

Na té lavici by bylo fajn nějak oddělit jednotlivá místa (aby to nebyla lavice, ale řada sedaček). U samostatných sedaček se mi zas nezdá to madlo na konci opěradla, připadá mi, že bude tlačit do zad, ale to je možná jenom úhlem pohledu.

A takový detail - tyče zakrývají část displeje. Když tam bude delší název, tak si lidé budou muset části domýšlet.

Autor:  Mr. Smooth [ pon úno 18, 2008 8:35 pm ]
Předmět příspěvku:  ...

pokročilejší, troufám si říct skoro finální (aspoň tedy vzhledem k množství času, které tomu ještě hodlám dvěnovat), verze zde:
http://pavelenis.wz.cz/tramway.htm

Llook: snažil jsem se snížit ty stropní tyče a další nedostatky popř. ještě odstraním, teď mi jde spíš o celkový dojem, ale nemyslím, že bych měl míň míst k stání než porsche a hlavně, stropní madla mám umístěna blíž středu, takže moji cestující se k nim nemusí natahovat přes sedící spolucestující

Autor:  Semiš [ pon úno 18, 2008 10:45 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Já myslim že je na tom ještě dost práce. Přinejmenšim v materiálech, netvrď mi že na zemi máte takovouhle býlou? :D
Celkově to nasvícení prostě aspoň z toho udělej nějakej šikovnej studiovej render tohle je (promiň mou upřímnost) nic moc :? .

Autor:  Mr. Smooth [ úte úno 19, 2008 12:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

:D smajlík za upřímnost
ale na tý podlaze mám noise texturu, která při použití ray trayc. úplně vybledla :cry:, ale jinak s těmi materiály, světly a renderem se ještě pokusím hnout (a ještě něco i nastudovat), ikdyž ty stěny a strop chci nechat jednoduše hladký a bílý, prostě jednoduchý design bez zbytečných sarapatiček...taky jsem se pokusil zjemnit stíny za použití samples a noise v nastavení světel, ale to mi udělalo nežádoucí šum u celé scény, takže jsem to zase zrušil...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/