blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Serpent http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5463 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | devroo [ ned led 20, 2008 9:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Serpent |
Ahoj vÅ¡em, dost dlouho sem tu nebyl, tak sem něco házim aby se na mě nezapomělo Na Blender sem nezanevřel spÃÅ¡ nebyla nálada ani čas se do něčeho pouÅ¡tět. Zatim je to hodně rozdělaný, spÃÅ¡ takovej nápad. Mám zatim dvě barevné varianty... |
Autor: | Semiš [ ned led 20, 2008 9:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Vypadá to zajímavě. Horní se mi líbí víc, ale ta spodní je zas podle mě lepší k tématu. No uvidíme . |
Autor: | vojtas1 [ ned led 20, 2008 10:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem zase pro spodní a jinou dýku . Ale jinak supr. Těším se. |
Autor: | kaucukovnik [ ned led 20, 2008 11:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
me se libi obe verze kuze. Horni ma hezci kresbu a dolni je takova prijemne syta. Jinak nuz mi tvarove nesedi na nic, co znam. Asi zamer... Dal bych cepel typu bowie - typicky tabornicky nuz.Nebo pripadne nejaky vojensky model pokud to bude vojak. Zda se mi ale divne ze had omotava obet nejdriv ocasem. Nejsu "hadolog" takze nevim presne. |
Autor: | Yellowzelo [ ned led 20, 2008 11:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomu hadovi tam jednoznačne chýba hlava, ktorá by zobrazovala jeho beštiálnosť. Aj ked neviem, že aka to bude postava, dýka sa mi tam zatiaľ hodí oveľa väčšia a mohla by byť zdobená napr. drahým kameňom, alebo tak... |
Autor: | Antharon [ ned led 20, 2008 11:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, hlava by mala byt nad hlavou obere s rozovretou tlamou.... koza sa mi zda lepsia na spodnom.... A noz, by som dal cepelou von, ze ano... takto to vyzera strasne... a podla mna by sa hodil taky ten zakazany nackovsky, jak sa vola.... rovna cepel, na vrchu ostro zalomena do trojuholnika, a obojstranna cepel... |
Autor: | devroo [ ned led 20, 2008 11:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm z tý hlavy se lehce vylžu tÃm, že to nenà had ale chapadlo ..... na tělo nekoukejte mám ho tam zatim jenom pro představu.... |
Autor: | kaucukovnik [ pon led 21, 2008 7:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
devroo píše: hmm z tý hlavy se lehce vylžu tím, že to není had ale chapadlo .....
Pokud prejmenujes i thread, tak ti to "sezerem" |
Autor: | devroo [ pát led 25, 2008 12:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak malej update (zatim jenom model), protože s vodou se to renderuje pomalu.... |
Autor: | Antharon [ pát led 25, 2008 3:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mas opacne noz... takto by to nikto nedrzal... |
Autor: | devroo [ pát led 25, 2008 4:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci se hádat, ale přÃde mi to takle OK ... pokud chce do toho chapadla bodnout.... |
Autor: | tol [ pát led 25, 2008 4:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
devroo píše: Nechci se hádat, ale příde mi to takle OK ... pokud chce do toho chapadla bodnout....
Myslím, že úchop špičkou nahoru je OK, ale ostří směřuje na druhou stranu než by mělo- když si představím, kam z téhle pozice chci a hlavně vůbec můžu bodnout nebo říznout tak, aby to mělo taky nějakou sílu |
Autor: | vojtas1 [ pát led 25, 2008 5:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale on chce to chapadlo "podřezat". Záměr Devrooa chápu, ale chtělo by to jen maličko pootočit aby ostří bylo o kousek víc natočené směrem ke kameře. Ale jinak chápu proč ho má obráceně . |
Autor: | tol [ pát led 25, 2008 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1 píše: Ale on chce to chapadlo "podřezat". Záměr Devrooa chápu, ale chtělo by to jen maličko pootočit aby ostří bylo o kousek víc natočené směrem ke kameře. Ale jinak chápu proč ho má obráceně .
Aha, tak to pak jo, to to pak drží správně:) |
Autor: | Antharon [ sob led 26, 2008 1:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
kazdopadne takto je ten uchop fyziologicky nepouzitelny... rucka ho tlaci vsade, kde sa len da, a nema v ruke dostatocnu silu, cize do neho skratka nezareze... este vidim moznost, kedy si mu upravil poziciu ruky... kazdopadne to je dyka a nie noz a ta sa prakticky neda drzat cepelou k sebe |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |