blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Člověk http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5419 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Genom [ stř led 02, 2008 12:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Člověk |
Když je chvíle času,tak dělám na jedný postavě,ale jelikož organice moc neholduju,uvítal bych jakoukoli kritiku (předně uvítám konstruktivní kritiku)... Prozatím posílám hlavu...několikrát jsem tu postavu předělával a předělávám dál...později pošlu pohled celý postavy... wire |
Autor: | freekill [ stř led 02, 2008 9:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zatím to vypada hooodně dobře Ale kdyz chces tu konstruktivní kritiku, tak mně nesedí ty rty ,jsou takové moc zapadlé, lepsí by byly plnější rty. |
Autor: | taby [ stř led 02, 2008 12:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen těžko hodnotit jednotlivé proporce, protože ty jsou silně individuální. Navíc nevím, zda nemodeluješ podle reference. Síť vypadá dobře, alespoň z tohoto pohledu. Máš tam také jiné úhly pohledu na síť? BTW: Předpokládám, že ten šev zmizí po dokončení. |
Autor: | DonaldX [ stř led 02, 2008 1:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Konečne organika Si ma potešil. Ja by som ubral zopár loopov , ktoré idú okolo úst a tiež na nose(v horizontálnom smere) je ich vela. Na vystihnutie proporcii ich bude stačiť menej a a takisto výraz tváre sa bude lahšie robiť. Možno by som odstránil aj jeden loop (od kútikov úst až ponad očnicové oblúky), ale to by som musel vidieť referenciu |
Autor: | Genom [ stř led 02, 2008 3:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill: ty rty mi dělali trochu potíže...zkusim je ještě trochu vyladit... taby: podle reference nemodeluju,mám tu jen spoustu porovnávacích obrázků kvůli proporcím...ano ten šev potom zmizí... DonaldX: to mě těší... pokusím se s těma loopama něco udělat... Ještě pohled z boku... wire |
Autor: | freekill [ stř led 02, 2008 3:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A misto uší náký uchylný dráty |
Autor: | Genom [ stř led 02, 2008 3:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill: uši tam nemá cenu ještě dávat,když hejbu s celou sítí... |
Autor: | vojtas1 [ stř led 02, 2008 3:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=907 Doufám že to pomůže. Dává tam spoustu rad jak modelovat obličej, čeho se vyvarovat, kudy by měly vést linky atd. |
Autor: | taby [ stř led 02, 2008 4:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Render pěkný, ale přijde mi, když se dívám na wire, že zatímco jsi zahustil spodní část hlavy, tak vršek je "téměř" bez meshů. Nevím jak to vyjádřit, ale lepší by bylo, aby síť byla i na hoře hustší a plynulejší. Takto se asi budou jen těžko přidávat a ubírat jednotlivé loopy (nemyslím obličejovou část, která je v tomto směru dobrá). |
Autor: | bobbin [ stř led 02, 2008 4:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
U tohoto téměř maskulinního typu s vyraznými kostmi mi přijde dosti nevýrazný přechod nadočnicových oblouků do kosti lícní a také jařmový oblouk vycházející z lícní kosti je takřka neexistující. (lebka) Buď bych zvýraznil zmíněné kosti nebo "uhladil" ty líce. |
Autor: | Solid Liquid [ stř led 02, 2008 4:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Paklize mam byt hnidopich -a ono to asi ani jinak nejde, kdyz se snazim hodnotit model takovehle urovne- tak mi nesedi, oblast kolem licnich kosti, konkretne se mi nelibi prohluben za licni kosti smerem k lebce, kde by podle me mel navazovat jarmovy oblouk. O rtech uz rec byla, taky by mi k tomuhle typu obliceje asi sedely trochu plnejsi. Ostatni proporce uz jsou fakt individualni.. Topologii stavis podle nejakyho tutorialu? Zda se mi dost podarena, mozna bych ubral jeden loop vedouci kolem rtu pres koren nosu. Kazdopadne se v topologii nejak hluboce nevyznam, takze nemuzu vic hodnotit. Hodne stesti a pevny nervy, neni to prace na par odpoledni.. .) //edit: koukam, ze nez jsem si overil vsechny pripominky, tak me predbehl bobbin, ale aspon vidis, ze mame podobny nazor.. |
Autor: | Alfisko [ stř led 02, 2008 5:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Genom píše: freekill: ty rty mi dělali trochu potíže...zkusim je ještě trochu vyladit...
taby: podle reference nemodeluju,mám tu jen spoustu porovnávacích obrázků kvůli proporcím...ano ten šev potom zmizí... DonaldX: to mě těší... pokusím se s těma loopama něco udělat... Ještě pohled z boku... http://kein.wz.cz/clovek1.jpg wire http://kein.wz.cz/clovek_wire1.jpg dal bych dolni cast obliceje (od direk nosu dolu) vic vystrcenou, ale je to invidualni, ale vetsina lidi to ma trochu postrcene vlevo (na tvych obrazkach) |
Autor: | jankoš [ stř led 02, 2008 5:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hah, mě se to docela líbí, výtky měli už kolegové btw. vypadá trochu jak david hasselhoff |
Autor: | Genom [ stř led 02, 2008 6:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
taby: v tom bych problém neviděl...zbytek hlavy není tak četný na různé nerovnosti jako je obličejová část...proto mám zbytek meshe hlavy jednodušší... bobbin: to mi uniklo...opravim... Solid Liquid: co se týče modelování hlavy a potažmo i těla,postuju vždy stejně-z kostky si postupně vymodeluju hrubé rysy a pak jen dolaďuju...co se týče topologie,tak ta je všemožně okoukaná z hotových modelů...bohužel jsem nikde nenašel tutor na mužskou lidskou hlavu... Alfisko: spíš mi připadá že nos mám dost vystrčenej... jankoš: tak Hasselhoffa v tom spatřovat by mě opravdu nenapadlo... |
Autor: | Genom [ stř led 02, 2008 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Trochu jsem ještě upravil proporce hlavy a ty rty... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |