blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

psychotronicky vseobecny thread pre wip
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5354
Stránka 16

Autor:  psychotron [ pát pro 07, 2007 12:22 pm ]
Předmět příspěvku:  psychotronicky vseobecny thread pre wip

chcem sa naucit modelovat.. organiku a podobne (ano aj auta heh), ale nebudem s kazdym pokus/omylom robit zbytocne novy thread, tak zakladam takyto vseobecny...

prosim vas, nemusite ma setrit tvrdou kritikou a komentami, len tak sa mozem posunut vyssie, dakujem za pochopenie :wink:

takze moj druhy sculpt pokus (ked neratam len take to blbnutie okolo), zacal som so standartnou cube, multires level 7
stale potrebujem pochopit a naucit sa nastroje, napr. vyznam toho "flatten" brushu mi stale akosi unika hehe

Obrázek

dakujem za vas cas

Autor:  DonaldX [ pát pro 07, 2007 2:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

V organike je najdôležitejšia topologia. Najprv by si mal skúsiť vymodelovať hlavu bez sculptu a topologicky čo najpresnejšie. A až potom skúsiť sculptovať a hlavne vychytať objemy - čo je najťažšie. Ale nikdy to nerob bez predlohy, referencie. Ja som tiež robil túto chybu :oops: :wink:

Autor:  psychotron [ pát pro 07, 2007 3:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

ano mas pravdu, samozrejme ze chcem zvladnut vymodelovat si mesh a ten potom sculptovat.. ale na topologiu zatial nemam a ani si netrufam, skusam si este len rozne formy postavy a tak, velmi lowpoly... pokial sa mi budu darit, tak sa vrhnem na topologiu a vsetky tie edgeloopy, faceloopy a neviem co, uz teraz sa mi z toho toci hlava, priznam sa :roll:

Autor:  Alfisko [ sob pro 08, 2007 3:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

DonaldX píše:
V organike je najdôležitejšia topologia. Najprv by si mal skúsiť vymodelovať hlavu bez sculptu a topologicky čo najpresnejšie. A až potom skúsiť sculptovať a hlavne vychytať objemy - čo je najťažšie. Ale nikdy to nerob bez predlohy, referencie. Ja som tiež robil túto chybu :oops: :wink:

na topologii se nemusi snad brat u aliena takovy ohled.. tam jde dost o to jak to vypada..
podle me docela v poho.. ale asi si to uz pomoci loopu nemuzes moc menit mno..

Autor:  Pitris [ sob pro 08, 2007 4:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
podle me se na topologii nemusi brat takovy ohled pokud nejde o pozemskou organiku

Ja myslim, ze kvalitni topologie nijak nesouvisi s tim, zda modelujes existujici objekt nebo ne... Pokud je topologie spatna, tak vysledny model s ohledem na prolamane ci deformovane plosky nepusobi prirozene tak jako tak.
DonaldX: Krome podivne deformovanych okraju spodnich vicek na tom modelu nevidim zadne chyby. :blush:

Autor:  psychotron [ úte úno 26, 2008 2:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

pokus o jednoduchy bouncing ball rig (v ramci mojich momentalnych znalosti riggingu, nezavislost stretch and squash od rotacie je iba fake :wink:) a jednoduchu animaciu na precvicenie zakladov animacie

http://uploader.polorix.net//files/630/0001_0074.avi

Autor:  psychotron [ pon bře 03, 2008 9:15 am ]
Předmět příspěvku: 

model lehatka

Obrázek

Obrázek

Autor:  freekill [ pon bře 03, 2008 1:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vidím ze mmám konkurenta v nábytku :D
Modle je to vazne pekný :thumbsup:

Autor:  Bumpkin [ pon bře 03, 2008 5:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

peknej model :wink: ale vidim tam par nedostatku :) latka by mela byt trosku prohnuta a skrabacena v mistech upnuti (to uz je ale hnido pisstvi :oops: ) a nezdaji se me ty spodni nohy jak je tam ten ostrej zlom, v tom miste jak se setkava to operatko s tou hlavni nosnou nohou :)

Autor:  psychotron [ úte bře 04, 2008 8:52 am ]
Předmět příspěvku: 

freekill, bumpkin, diky :) snazim sa co to ide, vacsina mojich modelov stala zatial za staru belu...

ten zlom je tam pravdepodobne sposobeny (tusim zbytocnym) edge loopom, skusim sa na to este pozret, a latku tiez skusim nejak 'uvolnit' pomocou proportional editing

inac tu je to lehatko v originalnom zneni bez titulkov
Obrázek

Autor:  psychotron [ úte bře 04, 2008 3:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

model barovej stolicky

Obrázek

Autor:  Ragnos [ úte bře 04, 2008 4:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

líbí se mi nasvícení to máš z nového SVNka? nebo klasicky v Blender 2.45? jaký světelný setup jsi použi Sun+nové AO?

Autor:  psychotron [ stř bře 05, 2008 9:13 am ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos: dik, ale neni to nic extra, len tak narychlo nastavene... ano, je to klasicka 2.45 a set je: sun, 3 alebo 4 lamp bez tienov a k tomu 'stare' rayAO

Autor:  psychotron [ stř bře 05, 2008 12:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

model stolicky

Obrázek

Autor:  Bosf [ stř bře 05, 2008 2:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

dotaz!
Kód:
/me zveda ruku

JAk dlouho to trvalo?A jaky byl render-time :)

Stránka 16 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/