blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
psychotronicky vseobecny thread pre wip http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5354 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | psychotron [ pát pro 07, 2007 12:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | psychotronicky vseobecny thread pre wip |
chcem sa naucit modelovat.. organiku a podobne (ano aj auta heh), ale nebudem s kazdym pokus/omylom robit zbytocne novy thread, tak zakladam takyto vseobecny... prosim vas, nemusite ma setrit tvrdou kritikou a komentami, len tak sa mozem posunut vyssie, dakujem za pochopenie takze moj druhy sculpt pokus (ked neratam len take to blbnutie okolo), zacal som so standartnou cube, multires level 7 stale potrebujem pochopit a naucit sa nastroje, napr. vyznam toho "flatten" brushu mi stale akosi unika hehe dakujem za vas cas |
Autor: | DonaldX [ pát pro 07, 2007 2:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V organike je najdôležitejšia topologia. Najprv by si mal skúsiť vymodelovať hlavu bez sculptu a topologicky čo najpresnejšie. A až potom skúsiť sculptovať a hlavne vychytať objemy - čo je najťažšie. Ale nikdy to nerob bez predlohy, referencie. Ja som tiež robil túto chybu |
Autor: | psychotron [ pát pro 07, 2007 3:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ano mas pravdu, samozrejme ze chcem zvladnut vymodelovat si mesh a ten potom sculptovat.. ale na topologiu zatial nemam a ani si netrufam, skusam si este len rozne formy postavy a tak, velmi lowpoly... pokial sa mi budu darit, tak sa vrhnem na topologiu a vsetky tie edgeloopy, faceloopy a neviem co, uz teraz sa mi z toho toci hlava, priznam sa |
Autor: | Alfisko [ sob pro 08, 2007 3:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
DonaldX píše: V organike je najdôležitejšia topologia. Najprv by si mal skúsiť vymodelovať hlavu bez sculptu a topologicky čo najpresnejšie. A až potom skúsiť sculptovať a hlavne vychytať objemy - čo je najťažšie. Ale nikdy to nerob bez predlohy, referencie. Ja som tiež robil túto chybu
na topologii se nemusi snad brat u aliena takovy ohled.. tam jde dost o to jak to vypada.. podle me docela v poho.. ale asi si to uz pomoci loopu nemuzes moc menit mno.. |
Autor: | Pitris [ sob pro 08, 2007 4:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Alfisko píše: podle me se na topologii nemusi brat takovy ohled pokud nejde o pozemskou organiku
Ja myslim, ze kvalitni topologie nijak nesouvisi s tim, zda modelujes existujici objekt nebo ne... Pokud je topologie spatna, tak vysledny model s ohledem na prolamane ci deformovane plosky nepusobi prirozene tak jako tak. DonaldX: Krome podivne deformovanych okraju spodnich vicek na tom modelu nevidim zadne chyby. |
Autor: | psychotron [ úte úno 26, 2008 2:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pokus o jednoduchy bouncing ball rig (v ramci mojich momentalnych znalosti riggingu, nezavislost stretch and squash od rotacie je iba fake ) a jednoduchu animaciu na precvicenie zakladov animacie http://uploader.polorix.net//files/630/0001_0074.avi |
Autor: | psychotron [ pon bře 03, 2008 9:15 am ] |
Předmět příspěvku: | |
model lehatka |
Autor: | freekill [ pon bře 03, 2008 1:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vidím ze mmám konkurenta v nábytku Modle je to vazne pekný |
Autor: | Bumpkin [ pon bře 03, 2008 5:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
peknej model ale vidim tam par nedostatku latka by mela byt trosku prohnuta a skrabacena v mistech upnuti (to uz je ale hnido pisstvi ) a nezdaji se me ty spodni nohy jak je tam ten ostrej zlom, v tom miste jak se setkava to operatko s tou hlavni nosnou nohou |
Autor: | psychotron [ úte bře 04, 2008 8:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill, bumpkin, diky snazim sa co to ide, vacsina mojich modelov stala zatial za staru belu... ten zlom je tam pravdepodobne sposobeny (tusim zbytocnym) edge loopom, skusim sa na to este pozret, a latku tiez skusim nejak 'uvolnit' pomocou proportional editing inac tu je to lehatko v originalnom zneni bez titulkov |
Autor: | psychotron [ úte bře 04, 2008 3:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
model barovej stolicky |
Autor: | Ragnos [ úte bře 04, 2008 4:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
líbí se mi nasvícení to máš z nového SVNka? nebo klasicky v Blender 2.45? jaký světelný setup jsi použi Sun+nové AO? |
Autor: | psychotron [ stř bře 05, 2008 9:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos: dik, ale neni to nic extra, len tak narychlo nastavene... ano, je to klasicka 2.45 a set je: sun, 3 alebo 4 lamp bez tienov a k tomu 'stare' rayAO |
Autor: | psychotron [ stř bře 05, 2008 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
model stolicky |
Autor: | Bosf [ stř bře 05, 2008 2:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dotaz! Kód: /me zveda ruku
JAk dlouho to trvalo?A jaky byl render-time |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |