blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Vodní mlýn
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5340
Stránka 13

Autor:  Semiš [ pon pro 03, 2007 6:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Vodní mlýn

Takže taková věcička co jsem udělal od neděle udělal, původně jsem si chtěl jen procvičit low-poly, takže ta budka jak jí vidíte má 2571 vertexů a to i ten mlýn má interiér. Tu vodu jsem chtěl dělat trošku pohádkově, ale ještě jí upravím. Každopádně od vás bych chtěl slyšet nějaké návrhy na pozadí, myslel jsem les(i když netuším jak by mi to počítač rozchodil) nebo město(nějakou uličku co by se za tím táhla), ale i jiné návrhy či pokud vidíte nějaké chyby(třeba i v konstrukci mlýnského kola :) ) tak mi všechno napište :) .

Obrázek

Autor:  Ragnos [ pon pro 03, 2007 7:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

hlavně uber tomu bumpu na zdi toho mlýnu, je přehnanej.. pozadí si udělej podle sebe sám jistě víš co by se k tomu hodilo a je lepší než když ti do toho někdo kecá.. jestli máš náladu na les tak si ho udělej, můžeš ho udělat do zvlášť scény a vyrenderovat si to pozadí zvlášť a pak jen doplácnout nebo si udělat koláž pozadí ale s tím mám opravdu velice malé zkušenosti, tak spíš si s tím pohraj rovnou ve 3d.

Autor:  Semiš [ pon pro 03, 2007 7:09 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Ragnos: Těm kamenům trochu uberu, ale tomu dřevu to nejspíš nechám, takhle vypadá nejlíp ze všeho co jsem zkoušel. Na to pozadí udělám nejspíš stejně to město(stromy z arbara nejsou problém, ale nejspíš bych si uškvařil grafárnu :lol: ), já spíš jen chtěl slyšet nějaké návrhy, protože mě nic(realizovatelného) co by tam sedělo nenapadá :? . Jinak díky.

Autor:  Ragnos [ pon pro 03, 2007 7:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: .

semiš: však ty stromky z arbara pro les jsou zrealizovatelné zrovna dneska jsem nad tím uvažoval pro nově započatou scénu, ale zatím ještě nevím jestli to zkusím zrealizovat. Každopádně tvým limitem je tvoje fantazie protože i kdyby jsi utáhl 3 stromky pro render tak si to můžeš rozfázovat do souborů a pak slepit nebo si je zobrazit jako boxy a těch 10 by snad šlo pro les o 100 stromcích pouze 10 souborů ale nechci vidět velikosti těch souborů, takže nějaké to místo bude potřeba. jinak taky není problém si vyrenderovat stromky z Arbara ty co budou v pozadí pro vlastní alfa masku a udělat si pak z planů ten les když budeš mít více typů stromků vyjetých zvlášť pro ten les. Pak už je to celkem minimální nároky pro render. A pak řekni že je to nezrealizovatelná představa :lol: :D


jinak město a ulice nejsou vůbec náročné jak v poly ratu tak pro render

Autor:  Semiš [ pon pro 03, 2007 7:23 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Ragnos: No jo, je to pravda les by byl lepší(mlýneček a malé městečko za něj hodíme :lol: ), já se jen budu muset mrknout do nastavení arbara a snížit nějak detajlnost stromků, protože v jedné scéně co jsem dělal jsem měl 5 stromků a (počítač křičel DOST! :lol:) bylo to dost.. Jako alpha mapu by to šlo, jenže tahle scéna jak jsem psal má 2571 vertexů, takže by to bylo skoro zbytečný, teď mi to ještě pořád šlape bezproblémů v realtimu :) .

Autor:  Semiš [ pon pro 03, 2007 10:58 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Nová verze- vlevo les(to bílí v něm je věž :) ) a trošku upravený textury+ dodělanej panáček, kterej jako odpočívá a kdybyste nepoznaly tak drží prut a rybaří :) . Nějaké návrhy co dát do pravého rohu, či jiné návrhy? Díky všem :) .

Autor:  DonaldX [ úte pro 04, 2007 1:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neviem si spomenúť, čo mi to len pripomína :lol:

Nezdá sa mi konštrukcia mlynského kola, ale svojho času som s nou mal tiež problém, tak už radšej mlčím :wink:

Tie biele miesta majú bielu farbu alebo sú tak prepálené(presvietené myslím)?

Autor:  Semiš [ úte pro 04, 2007 1:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

DonaldX: Jo to mlýnský kolo.. Vim, moc tam nesedí, přemejšlim nad tím že ho smažu a bude to prostě chajda u jezera :) . To bílí je zem, ještě není natexturovaná a dokola okolo chaty je asi 5 světel, takže je taková přesvětlená :wink: .

Autor:  taby [ úte pro 04, 2007 1:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ten panáček vpadá bez prutu a trochu "plochý" ve výsledku vypadá jako pověšené oblečení na hřebíku. :wink:
Vpravo můžeš dát malou zahrádku nebo ohradu se slepicemi a podobnou domácí havětí nebo udělat příjezd k chatě (mlýnu) a na ní nějaké koňské spřežení :wink:
zkusil bych trochu decentralizovat dům a posadit ho spíše do zlatého řezu.

Autor:  Semiš [ úte pro 04, 2007 2:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Taby: na panáčkovi sem už mákl-zesílil jsem prut(je už i vidět :lol: ) a změnil polohu nohou, takže vypadá víc že fakt jen tak odpočívá a rybaří na sluníčku. Dát slepice či tak doprava mě už napadlo, jen nevím jak na ty slepice :lol: , ale nějak to vymyslim :) .

Autor:  taby [ úte pro 04, 2007 2:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je to to, co vidím, tak stále je moc nalepený na zdi. Zkus se postavit ke zdi ty. Určitě se budeš maximálně dotýkat zády a hody budou nataženy v úhlu od stěny. :wink:
Ten prut stále splývá. Nezkoušel jsi ho uchytit na molo s tím, že se na něj dívá? 8)

Autor:  Semiš [ úte pro 04, 2007 2:09 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Taby: Ne, tohle ještě není ta nová verze, teď na tom pracuju(musim to uploadnout na moje stránky atd..).

Autor:  Semiš [ úte pro 04, 2007 2:14 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Takže tady je ta nová verze- je tam upravených jen pár drobností, jak sem psal: zesílený prut, upravená poloha nohou toho človíčka, přidaná textura země(rozhodně není final),+ opravené takové ty černé fleky na mlýnském kolu. Tak co říkáte a co byste opravily? :)

Autor:  DonaldX [ úte pro 04, 2007 2:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tematicky velmi podobný obrázok som robil tiež (http://www.donaldx.szm.sk/mlyndx_1280.jpg) tak dúfam že ma tromfneš. Každopádne s kritikou počkám, až to domodeluješ :twisted:

Autor:  Semiš [ úte pro 04, 2007 2:30 pm ]
Předmět příspěvku:  .

DonaldX: tak to těžko :D , ty tam máš uplně nádhernou kompozici a ty barvy, můžu se zeptat-dělal jsi na tom postproces nebo se ti to takhle povedlo rovnou z blenderu?

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/