blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

RD interier 1 wip
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5301
Stránka 12

Autor:  psychotron [ stř lis 21, 2007 3:06 pm ]
Předmět příspěvku:  RD interier 1 wip

rendre z posledneho projektu, nie je to celkom dotiahnute, niektore matrose krivaju na obe nohy a osvetlenie tiez neni najlepsie, chystam sa to vsak prekopat, preto je to vo WIP
kazdopadne poprosim konstruktivnu kritiku ak si na nu najdete cas, dakujem

este takto - chcem sa Vas aj zaroven spytat, ako robite anisotropicky shader? myslim bruseny kov, napr. ako nerez, viem ze je carovne tlacitko "tangent" v shader panely, viem ze to robi cez ORCO koordinaty (ale vysledok je uplne o nicom podla mna) a ze sa to tiez da spravit cez UV koordinaty - tu vsak nastava problem.. .ako mam urobit UV toho modelu? len tak ho unwrapnut, alebo to UVcko treba este nejako upravit, aby to ten shader dobre prepocital? lebo ak to iba unwrapnem, aj tak to vyzera akokeby cez to ORCO teda nic moc... prosim poradte mi ak poznate riesenie, dakujem

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Autor:  DonaldX [ pát lis 23, 2007 12:46 am ]
Předmět příspěvku: 

Docela fajnová vizoška. :thumbsup: Lubi sa mi najmä tá priesvitná sklenená stena. Aj celkové nasvetlenie je slušné, snád len trocha lepšia dynamika svetiel by sa hodila(doladiť kontrast poprípade pridať nejaký qlow efekt).
Anistropny materiál - http://www.blender.org/development/rele ... -features/
ale myslím, že to si už asi videl.

Skús jeden z najnovších blender buildov (www.graphicall.org). Nie sú oficiálne (problém môže byť v bugoch, nestabilite) ale majú už glossines a anisotropic shader integrovaný. Mohol by si z nich dostať viac :wink:

Autor:  taby [ pát lis 23, 2007 7:25 am ]
Předmět příspěvku: 

Je to slibný interiér. Konstrukčně moc povedený, ale tóny použitých barev materiálů jsou na tom bledě, protože se dle mého úsudku k sobě nehodí. Ale možná je to těmi blenderovskými materiály.

Když se k tomu někdy vrátíš, tak zkus předělat to texturou udělané vybavení kuchyně. A trochu to i zařiď nějakými užitnými předměty, aby jsi rozbil tu izolovanost a sterilitu.
Asi ti tam chybí i nějaká soklová lišta. takto by to jen těžko kdo udělal, protože by v rozích byly vidět nedotažené věci.
Krb je asi také jen nastíněný, protože teď to je jen zasklená "vytrína" bez vložky.
Máš špatně mapované materiály - viz. "stolička" u prosklené stěny. Takto to vypadá jako z jednoho kusu.
U schodů by to chtělo také nějak naznačit jednotlivá "prkna".
Možná to vypadá efektně, ale prozatím vaříš na podlaze. Jde o to, že deska linky a podlaha jsou obdobné barevně i odleskem. Trochu bych to pozměnil, aby to nebylo stejné.
Do zábradlí bych přidal nějaká ocelová kroucená lanka.
Ta skleněná stěna bude asi taky nějak chycená, ne? :wink:

Tak snad jen tolik, co jsem zaregistroval v té rychlosti. :D Ale jinak se mi to moc líbí a když to nějak dotáhneš, tak to bude "supr špica" interiér. 8)

Autor:  psychotron [ pát lis 30, 2007 9:26 am ]
Předmět příspěvku: 

vcera som sa snazil cely den spravit matros a la bruseny kov, napr. nerez...

na testovacom objekte to vyzera celkom slubne (alebo iba ja si to nahovaram?? uf):
Obrázek

ale akonahle to namapujem na nejaky iny objekt tak to vyzera prapodivne:
Obrázek

myslite ze to je nespravnym UV mapovanim? alebo cim to tak asi este moze byt?
aka UV unwrap metoda mi zachova presne proporcie polygonov a uhlov medzi hranami? asi ziadna co?? (UV layout robim kvoli tomu ze ten shading potom prebieha v smere 'V')

uz som z toho "tangent V" tlacitka v shaderoch uplne na vetvy... preco nemoze mat blender normalny anisotropicky shader... ach :roll:

to DonaldX: dik, jj to som videl a podla toho sa to aj snazim nejak spravit, ale ako vidis hore - sama voda hehe

to taby: dik, fajn postrehy.. bolo to potrebne prezentovat klientovi, tak sme sa rozhodli to prezentovat v takomto na oko akoze dorobenom stadiu.. sak tym ludom to je kvazi jedno aj keby to bola vizualka bez antialiasingu z autocadu, tak sa tesia ze vidia to svoje v 3d a je im to shumafuck.. to iba my sa tak zeneme za pomyslenou dokonalostou heh.. kazdopadne mam na to vyhradeny cas a chcem tam podoplnat veci ktore si spominal aj nejake nabytky tam pribudnu a dalsie zariadene izby...

Autor:  taby [ pát lis 30, 2007 10:29 am ]
Předmět příspěvku: 

No, asi by to šlo řešit přes nody, ale to by muselo být zábradlí nejspíš z více kusů.
Ale jinak bych se na broušení vykašlal a naimitoval bych to nějak takto: http://www.kraupner.cz/foto/Za_31.jpg :wink:

Autor:  DonaldX [ pát lis 30, 2007 2:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ak môžeš skús postnúť blend - iba toho schodišta so zabradlím aj s materiálom. Takto ti neviem pomôcť. Môžem iba hádať. A bolo by dobré keby si poslal aj pic - referenciu o aký matroš sa snažíš. Možno by sa to dalo urobiť aj iným spôsobom :wink:

Autor:  psychotron [ čtv pro 13, 2007 12:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

prace stale pokracuju, zacal som s pretexturovanim drevenych nabytkov, texturu som robil pomocou wood workshopu, mapovane cez UV

Obrázek

Obrázek

Autor:  psychotron [ úte led 29, 2008 9:02 am ]
Předmět příspěvku: 

tak, stale vylepsujem tento projekt, chystam ho na animaciu (jednoduchy prelet), snazim sa znizit RT na jeden snimok, ale moc to nejde dole.. skusal som aj nove AAO z SVN, najnizssi RT co som dosiahol na test frame bol 1:01.daco (v minutach) ale to je kvalitou velmi zle (error som mal na 10 hehe), klasicke R-AO s constant jitter da ten test frame dole za 1:12.daco (na 6tich samploch), co ma prekvapuje tak neni rychlejsie ani to RAO s Adaptive QMC, tam som sa najnizsie dostal na 1:35.daco

mierne prerobeny krb

Obrázek

Autor:  Bumpkin [ úte led 29, 2008 5:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

heh snimek do 2 minut je nadhera :wink: :wink:

myslenka krbu je pekna ale je to nefunkcni :)

nedostanes se do nej aby si mohl prilozit a zaru pevny sklo musi byt v ramu, nejde ho lepit k sobe :wink:

Autor:  Pitris [ úte led 29, 2008 6:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin píše:
heh snimek do 2 minut je nadhera :wink: :wink:

myslenka krbu je pekna ale je to nefunkcni :)

nedostanes se do nej aby si mohl prilozit a zaru pevny sklo musi byt v ramu, nejde ho lepit k sobe :wink:

Ups...Já myslel, že je to akvárium :woot: :lol:

Autor:  Bumpkin [ úte led 29, 2008 7:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris: jj presne k akverku to ma bliz :lol:

jinak mrkni na predlohy :wink:

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Alfisko [ úte led 29, 2008 9:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

bumpkin: http://www.krbysmetana.cz/KRB5v.jpg http://www.krbysmetana.cz/KRB4v.JPG http://www.krbysmetana.cz/KRBv2.jpg
+ jeden takovej krb sem videl v realu a sklenene desky na nem zarucene nemaji ram :) (snad :lol:)
PS: vypada to, ze u Smetanu to umej..

Autor:  Bumpkin [ úte led 29, 2008 10:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko: no az ted sem si uvedomil ze zalezi z ceho mas to pruhledny jestli ze skla nebo ze slidy :oops: :oops:

Autor:  psychotron [ pát úno 22, 2008 5:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

jeden z finalnych renderov

http://uploader.polorix.net//files/630/01.png

nasvetlene to je cez spoty + ray AO (stare, nie nove)

Autor:  Alfisko [ sob úno 23, 2008 12:29 am ]
Předmět příspěvku: 

nesedelo by tomu stolecku u gauce taky sklo? nebo treba jiny matros (ted i z hlediska realu)
+ u stolu je jen 6 mist u gauce nejmin 9 :) ale v tom bych nevidel problem.. spis bych videl problem v tom oknu ktery gauc zakryva
+ nejsou svetla nad stolem az prilis blizko? (ale vim, ze se to takhle taky dela..)
+ zelene sedatko (u gauce) by asi bylo prisunute vic ke stolku (kvuli lepsimu pruchodu ke schodum.. ale to je jen takova prkotina..
+ nevim jestli to byl zamer, ale vubec se mi nezda kuchynska plotna :( je to takove scvrkle a zesiskovatele
+ kazdopadne predpokladam, ze kuchyn je vetsi, ze je videt jen kousek.. :) uz ted ale nevim, kam bych si daval sklenicky a moje krajeci prkynka :) mozna by se hodilo dat kolem digestore nejakej kovovej oblouk, da se na to zavesit spoustu paradnich vecicek, jako napr naberacky, sklenicky na vino (kdyz to jde), sitky na ruzny veci.. no proste super veci ;)
premyslis jeste o tech zidlich u stolu? nemeli by mit vyssi operatka, takhle bych si do nich zadrhaval lopatky :P i kdyz to asi ne.. ale asi u gauce by mi pusobilo opirani problemy.. mozna zkus dat do rohu ten gauc vyssi a jinde nech operadlo stejny
btw: zkus gauc i s jinyma barvama (pokud to nekoliduje se zadanim)
+ je videl tajlovani textury dreva (predevsim na zidlich)
PS: asi jsem na to zapomnel, ale je to, az na par chybek o kterych sem mluvil, naprosto paradne vymyslene a velice dobre zpracovane :wink: 8)

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/