blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
lampa http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5214 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ ned říj 21, 2007 9:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
chvíli mi dalo problémy zjistit jak je to s tím vrškem pokusím se o konstruktivní kritiku zdá se mi že ten stín co vrhá ta lampa je shadowbuferrový a že nemáš dobře nastaven CliSta: a CliEnd: . tímpádem to vypadá že to ze začátku stín nevrhá až pak jo, což není dobře. Zkus zvětšit trochu CliSta: potom ten vršek vypadá na poloprůhledný plast a proto bych se nebál mu snížit hard u specularity, zbavíš se toho místa co teďka upoutává pozornost potom upoutává pozornost ještě ten stín zdá se mi moc tmavý, takže to přisviť nějaký světlem Hemi(s No specular) nebo AO potom to máš poměrně tmavé takže buď v Photoshopu přes křivky, nebo v Blenderu přes přidání světlům intenzitu nebo nastavením expozice Exp: ve World buttons. jo a tmavý poznáš tak teda aspoň jakým heslem se řídím já že když si dám jas na minimum a kontrast na maximum tak na svým CRTčku abych rozeznal ve stínu, nějaký detaily. Jo to by bylo tak vše pro začátek, koukám že se ze mě rodí druhý Bumpkin . |
Autor: | taby [ pon říj 22, 2007 9:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Fíha, to je jako ta tanečnice ve vrbovně. Taky si musíš rozmyslet, co chceš vidět. Jinak tloušťka vršku je opravdu tak veliká nebo to je optický klam. Pokud by byla tak veliká, pak bych uvažoval o její zmenšení. Uvidíme, co se bude dít dál. |
Autor: | Ragnos [ úte říj 23, 2007 10:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak na kvalitnější stín u shadowbufferového světla -musíš zvětšit Shadowbuffersize: případně počet samplů (Sample:) a rozptýlení stínu korigovat přes Soft:. s tou žárovkou ti takhle neporadím to bych musel vidět. |
Autor: | SirThomas [ úte říj 23, 2007 11:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: Jo to by bylo tak vše pro začátek, koukám že se ze mě rodí
druhý Bumpkin . Ee tak drsnej ty nejsi. |
Autor: | Ragnos [ čtv říj 25, 2007 1:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pořád mi uniká myšlenka té lampy tedy pokud nějakou myšlenku má můžeš nám prozradit co s tím zamýšlíš? |
Autor: | freekill [ čtv lis 01, 2007 10:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz se to znovuotevrelo.. dodela bych to do naky sceny, treba stul v rohu a tam lampa + naka knizka a mozná pridal AO |
Autor: | taby [ pát lis 02, 2007 7:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, to je škoda. Taky bych se přimlouval za nějaké dodělání. |
Autor: | Alfisko [ stř lis 14, 2007 10:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: lampa |
apple2 píše: Upravil jsem prostředí. Je tam ale ještě spousta chyb. Ty dodělám pozdějc.
http://pomeranc.kx.cz/obrazky/lampa4.jpg jak vysokou si tu lampu predstavujes? docela giga ne, vuci oknu a knihy sou taky dost velke.. az neprirozene.. predstavoval bych si ji spis na nocnim stolku kdyz uz, nez vedle okna a policky a stojici na stolecku + pouzij AO (ambient occlusion -> google it) + pouzij raytracovane stiny PS: v okne by byla videt jen tma a ne hvezdy.. hvezdy (spis modro) by tam byly videt tehdy, kdyby si polovinu Zeme urizl.. ale kdyby si polovinu Zeme urizl, tak za prve nevim jak by jsi to dokazal.. (a cim vubec..) a za druhe by to znamenalo rapidni zmenu obehu Zeme kolem Slunce.. a vubec je to vsechno blbost.. asi ma sve priciny proc by to neslo.. Edit: napadla me jeste jedna moznost.. okynko, ktere tam mas, je v realu malinkate.. ale pak mi nesedi k takovemu chaloupkovskemu oknu z pudy takovy design lampy.. ale dnes je mozne vsechno.. |
Autor: | taby [ čtv lis 15, 2007 1:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, přijde mi to všechno trochu moc nahuštěné u sebe. |
Autor: | kareem [ čtv lis 15, 2007 4:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: lampa |
Alfisko píše: PS: v okne by byla videt jen tma a ne hvezdy Třeba je to světnička v nebi. Ale ne, řek bych že v grafice se fantazii meze nekladou. apple2: trénuj, já myslím že na začátek to není špatný..moje prvotiny byly ještě mnohem horší (tím ale nechci říct, že se to nějak výrazně zlepšilo). |
Autor: | vojtas1 [ čtv lis 15, 2007 11:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: lampa |
kareem píše: Alfisko píše: Tím ale nechci říct, že se to nějak výrazně zlepšilo. Takový vtipy Apple : Pokud se dívám dobře, tak si u začátečníka cením detailu, jako oddělení listů knihy a desek knihy .. vzhledem k ostatním modelů, krom lampičky je to totiž velký pokrok. Rozhodně to chce ještě hodně cviku, jak již bylo řečeno(napsáno), ale rozhodně zkus už v této fázi zúžit ta prkna, ze kterých je polička stejně jako prkna, ze kterých je stůl, protože takhle vypadají tloušťkou jako z kamene. No těším se na nějaké textury |
Autor: | DonaldX [ pon lis 19, 2007 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že by si mal začať odznova. Skús si načrtnúť miestnosť - pôdorys, zakresliť rozmiestnenie nábytku(nahrubo), určiť kde približne by bola kamera a čo by mala zobrazovať (premyslieť kompozíciu), určiť zdroje svetla, materiály, farebné ladenie ... a potom sa pustiť do modelovania. Určite to bude lepšie vyzerať, aj ty budeš mať z toho vetšiu radosť Snaž sa vymodelovať konkrétny nábytok, určiť si mierku a všetko prepočítavať. Toť jedna referencia - http://www.brw.com.pl/cz_index.html Ak zagoogliš nájdeš určite aj lepšie PS : Dúfam že som ťa moc nevystrašil |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |